quote:Op zondag 17 juni 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor
Het antwoord op Loesje
[afbeelding]
Nu jij nog, Jaina op de foto met 100 wuppies ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Mijn kat is dus niet de enige met wuppies
Leuk he, kittensquote:Op maandag 18 juni 2007 10:07 schreef ook_gek het volgende:
JA ja ja ja ik heb vanavond weer een foto van tessa die actief is geweest![]()
Kwam vanmorgen in de huiskamer en wat schept mijn verbazing. Heel de kamer onder de aarde. Ze is er heel druk mee geweest
1 slagveld
Hoe kan je dat afleveren dit is al de 4de keer alleen is het deze keer heel heel erg
En ze doet het alleen als ik er niet ben
Mijn koddige babypoes heeft het gelukkig gelaten bij 1 plant omver trekken (die staat inmiddels hoog op de kast) en een overvolle asbak over mijn gloednieuwe bureaustoel heen schoppenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef ook_gek het volgende:
en hoe kan je het oplossen dan. Trouwens ik moet echt af van die planten ik haat die dingen maar ja het staat leuk zegt men
probleem is dat je het niet goed op de foto's kan zien maar geloof me 2 grote bloempotten zijn voor de helft leeg qua aarde en dat lag mooi over de grond heen. Stofzuiger zak was aardig vol toen ik klaar wasquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de ravage nogal mee vind vallen ook_gek![]()
Wat zijn ze lief Stormqueen!
Ja he. Het duurde dit keer minstens een minuut voordat er klauwen aan te pas kwamenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de ravage nogal mee vind vallen ook_gek![]()
Wat zijn ze lief Stormqueen!
ik heb haar alleen deze avond al 9x uit moeten trekken en nu heeft ze het opgegeven voor nu. En deze planten gaan er uit eindelijk uit ik wil nep planten neer zetten levende planten en ook_gek gaan toch al niet samenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef tonja het volgende:
Ik geloof je.
Een vraagje; Hoe lang denk je die planten daar te kunnen handhaven?
hoezo voerbak verplaatsen, Trouwens ze sleept dat ding door de hele kamer heenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef Bluezz het volgende:
Ook gek, ik zie de kattenbak en voerbak vlak bij elkaar.... zou ik even veranderen.
En die plant staat ook vlakbij de kattebak, mss verward ze het allemaal wel met elkaar ?
Het blijft een schatje en een xenalookalike
maar wat is er fout aan de etens bak vlak bij de kattebak dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Ohhhh, is dat het![]()
Ik kom haar echt een keer opvreten![]()
Katten vinden het bijzonder onplezierig om te eten vlak bij de plaats waar ze kakken. Hygiene-kwestiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar wat is er fout aan de etens bak vlak bij de kattebak dan?
Daar ligt tessa niet van wakker zo lang ze het maar kan etenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Katten vinden het bijzonder onplezierig om te eten vlak bij de plaats waar ze kakken. Hygiene-kwestie
Jup, elke avond is het weer raak, zodra ik in bed ga liggen begint Noortje als een kip zonder kop bokkesprongen te maken op mijn dekbed. Vooral als je je tenen er onder beweegt. Ze mag zich dan een half uurtje uitleven (en dat gaat dus non-stop door) en dan bonjour ik haar de slaapkamer uit, anders doe ik geen oog dichtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb twee windlichten van 200 euro per stuk in de vensterbank staan... Ik hou mijn hart vast! Tot nu toe heeft Lodewijk nog niet omgekeken naar de vensterbanken en ze zijn vrij zwaar.
Traplopen doet ie overigens als de beste..ookal is het een open trap. Boeit hem niet.
Hebben jullie ook de ervaring dat kittens helemaal kolder in de kop krijgen van een dekbed? Lodewijk vindt een dekbed iets dat dood moet! En wel direct!![]()
Dan moet je een klamboe nemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Hebben jullie ook de ervaring dat kittens helemaal kolder in de kop krijgen van een dekbed? Lodewijk vindt een dekbed iets dat dood moet! En wel direct!![]()
Ja, want dan moet de klamboe doodquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan moet je een klamboe nemen.
Zodra je een klamboe hebt, is het dekbed een onboeiend dood ding
Ik zal proberen er even een foto van te maken
Mijn klamboe was heel goedkoop, maar hij houdt het prima als er een kat in hangt.quote:
Daar is kattenkruid dan ook voor bedoeldquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef freecell het volgende:
Ow, en over planten: met mijn planten wordt gespeeld (gelukkig voorzichtig) behálve met het kattenkruid.
Ze vint kattenkruid stinken
Als ik aan die plant heb gezeten, komt ze zeker een uur niet meer in mn buurt!
alleen die telefoon van mij is al 4X zo duur en laten we over de speakers het maar niet hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:19 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb twee windlichten van 200 euro per stuk in de vensterbank staan... Ik hou mijn hart vast! Tot nu toe heeft Lodewijk nog niet omgekeken naar de vensterbanken en ze zijn vrij zwaar.
Traplopen doet ie overigens als de beste..ookal is het een open trap. Boeit hem niet.
Ik denk het wel. Mijn 2 banken kostten samen 600 euro nieuw, en het zal me aan mijn derriere oxideren of de katten er krassen op maken. Mijn schoonzusje heeft net een heel duur hoogglans zwart leren bankstel gekocht en die krijgt 2 kittens. Volgens mij zit je dan echt niet lekker meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Die Jaina hier had net een héle grote vlieg gevangen!
Tof!
En doodgemaakt! Nuttig!
En heeft hem vervolgens ergens onder gemept en is hem nu kwijt
Ik kan hem ook niet vinden, dus nu loop ze luis mieuwend door het huis, op zoek naar haar prooi
Maar... Als je zulke dure spullen hebt allemaal, is een kat dan niet een enorme stressfactor?
ze zit nu ook bij die spullen en ben nergens bang voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:01 schreef freecell het volgende:
Maar... Als je zulke dure spullen hebt allemaal, is een kat dan niet een enorme stressfactor?
Nee preciesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Mijn 2 banken kostten samen 600 euro nieuw, en het zal me aan mijn derriere oxideren of de katten er krassen op maken. Mijn schoonzusje heeft net een heel duur hoogglans zwart leren bankstel gekocht en die krijgt 2 kittens. Volgens mij zit je dan echt niet lekker meer![]()
Ik heb gister kiekeboe gespeeld met Noortje. Ik schrok alleen harder van haar dan zij van mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:27 schreef freecell het volgende:
Ik word heel blij van zo'n klein gezellig frunnikje in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |