70 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, hij is maar 1.68Gaat wel een beetje wegvallen in onze nieuwe huiskamer (die is 4.60) maar ik vind 'm leuk en die hele grote zijn schreeuwend duur.
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef ook_gek het volgende:
70 euro
hornbachquote:
zo lang je kat maar kan klimmn is het goed tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hele grote van goede kwaliteit zijn schreeuwend duur
Hij past maar net op dat plateautjequote:
Ja, totdat je kat een keer met paal en al omlazertquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hornbach
[..]
zo lang je kat maar kan klimmn is het goed toch
1quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, totdat je kat een keer met paal en al omlazertSeen it happen, zeker bij de enigszins lompe britse kortharen
Tessa is ook geen britse korthaar, ik doelde meer op de tanks van Rewimo, En spannend ja, tenzij ze op breekbare spullen landen. En dat doen ze altijd als je slaapt of niet thuis bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1Tessa is niet lomp
2 extra spannend toch![]()
ook dat is spannendquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tessa is ook geen britse korthaar, ik doelde meer op de tanks van Rewimo, En spannend ja, tenzij ze op breekbare spullen landen. En dat doen ze altijd als je slaapt of niet thuis bent
Guus is geen tankquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Tessa is ook geen britse korthaar, ik doelde meer op de tanks van Rewimo, En spannend ja, tenzij ze op breekbare spullen landen. En dat doen ze altijd als je slaapt of niet thuis bent
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Guus is geen tankHij is wel lomp
Jamie is wel een tank. Maar die is weer niet lomp
ik gebruik dat ook alleen een maand met tesda gaat hem no way wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu dit spul. Raar spul maar de bak ruikt absoluut niet meerWat met drie katten natuurlijk nog weleens gebeurde.
Een maand ga ik ook echt niet redden met drie kattenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ook_gek het volgende:
ik gebruik dat ook alleen een maand met tesda gaat hem no way worden
max echt max 2 weken
Kan ie mooi leren balanceren!quote:
Ah gossie Jaap. Fijn dat het allemaal goed gegaan is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef Again het volgende:
Jaapje is een je weet wel kater sinds vanmorgen!
Hij was ontzettend stoer, heeft de assistentes voor zich gewonnen en is mij nu weer aan het charmerenVolgens mij gaat het goed met hem, hij rent zelfs al weer rond!
(Was wel moeilijk om hem achter te laten daar hoor.. pffff....)
Next time weer een fotootje, kan de camera niet vinden!
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Is het geen idee om wat asiels te bellen? Daar zitten echt overschotten
Natuurlijk mag datquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Sorry hoor, maar ik ben hier heel blij mee, ik heb altijd katten uit het asiel gehad voor de katten die ik nu heb, en die waren lief. Ik heb ook een konijn en een cavia van een opvang.
Maar ik heb nu twee raskatten, en ben voor een van deze rassen als een blok gevallen, al twee jaar geleden trouwens.
Ik wil al een hele tijd een poesje en ik ben gewoon blij, mag dat alsjeblieft?
Jaquote:
Dat is niet verkeerd zeg, goed gevonden!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaEn nog voor een leuke prijs ook, rond de 50 euro
Jeetje dat is goedkoop voor zo'n ding!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaEn nog voor een leuke prijs ook, rond de 50 euro
Slim inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook. Moeten ze wel eerst verhuizen, ik laat hem meteen naar ons nieuwe huis sturen
Exotic, net als Jack, die staat hier ook ergens te pronken!quote:
Wat een mooie foto!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Jeetje dat is goedkoop voor zo'n ding!
Dit is onze Teun
[afbeelding]
Ja, die heb ik gezien, al is het al weer even terug Hintquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Exotic, net als Jack, die staat hier ook ergens te pronken!![]()
Jack is gecastreerd, de poes die hier komt is ook familie van hem(halfzusje of nichtje, dan wordt ie oomquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien, al is het al weer even terug Hint![]()
En nu een poesje erbij, leuk![]()
Dat zal Jack ook gezellig vinden.
Hoe kun je trouwens voorkomen dat je al heel vroeg een nestje krijgt ?
Ja, leuk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jack is gecastreerd, de poes die hier komt is ook familie van hem(halfzusje of nichtje, dan wordt ie oom)
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke foto's van ze heb. Kan er nu iig geen maken, want ze liggen allebei boven te luilakken en ik heb geen idee waar (iig niet op hun vaste plekjes, de kinderkamer, bovenop de kast en de vensterbank van de dakkapel.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |