Maandag krijgt tessa haar prikje weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag morgen weer, ze krijgt weer prikkie. Ik denk dat ze tussen de 1400 en 1500 gram zit nu
Da's wel handig. Noor past niet meer in de keukenweegschaal, dus nu moet ik eerst met kat op de weegschaal gaan staan, daarna zonder kat, en dan het verschil metenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maandag krijgt tessa haar prikje weer![]()
Ik zal haar binnen kort weer even in de weegschaal stoppen van mijn pa zijn winkel![]()
dat kan ik dus niet, want ik heb 2 kattenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Toen ik Tessa die pil moest geven is dat uitgelopen op een 3de wereld oorlog.
Bloed zweet en tranen en toen had ze hem eindelijk ingeslikt! paar min later gewoon er uit gekotst
Ik heb nu een tube met dat spul en dat gaat echt perfect. Gewoon door het eten en ze likt haar bakje zelfs uit![]()
Tessa laat dat met alle gemak lekker zitten. Die zit soms onder ook. Dat is echt een vieze katquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet, want ik heb 2 katten
Maar ik heb ontdekt dat het prima werkt als je die toelie op d'r pootjes spuitLikt ze alles weg!
Nee ze blijft lekker binnen zitten. Ze is een allemans vriend en gaat zo met alles en iedereen mee naar huis zonder problemen. En je weet waar ik woon. Die straat en zeker dat kruispunt een komen en gaan van auto's in 1 grote stroom en dan die debiele bij de kinderboerderij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
![]()
Gaat ze op termijn ook de buurt verkennen? Of blijft ze binnen?
Bij Charlie is het geen probleem, hij eet 'm zonder moeite op,quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Toen ik Tessa die pil moest geven is dat uitgelopen op een 3de wereld oorlog.
Bloed zweet en tranen en toen had ze hem eindelijk ingeslikt! paar min later gewoon er uit gekotst
Ik heb nu een tube met dat spul en dat gaat echt perfect. Gewoon door het eten en ze likt haar bakje zelfs uit![]()
Die oortjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ach, hij kan hier ook wel even. Jeugdfoto van Jamie, hier is hij ongeveer 12 weken.
[afbeelding]
heb ik ook maar ik waag de gokquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een TFT, ik durf dat niet aan met die balletjes
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:38 schreef Quoi het volgende:
Hoe krijg ik die ballen? Ik ga het ook even proberen!!!! (mmmm.....zou laptop het aankunnen?)
Thanks!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html
dat mag van mij ook niet. En wat is dat toch dat katten zo graag op en toetsenbord willen zittenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Quoi het volgende:
Nr 1 is ook not interested. Keek even naar de ballen en begon toe enorme kopjes aan het scherm te geven (en dat doet ze altijd).
Nr 2 idem (wel even achter het scherm kijken).
Zouden onze opvoedkundige praktijken dan zijn uitwerking hebben?? Ze mogen van mij nl nooit op het toetsenbord lopen (terwijl ze dat het liefst doen).......... ook vanwege belangrijke documentjes die telkens openstaan enzo.
Daar zijn je vingers. En die bewegen. En maken geluid. En die kan je vangenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat mag van mij ook niet. En wat is dat toch dat katten zo graag op en toetsenbord willen zitten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |