Wat een eigenwijs koppiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwarte kat + donkere meubels
Zet ze op photobucket, dan krijg je je foto inclusief de img-tags en hoef je alleen nog maar te plakken hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef simmu het volgende:
hier dan mijn drietal: [img=http://img247.imageshack.us/img247/2857/allepoesjessamenvy5.th.jpg]
edit: plaatje invoeren wil maar niet goed lukken![]()
edit2: hoe pak ik plaatjes invoeren dan aan?
wat een prachtige foto's!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef KD-fotografie het volgende:
wat een lieverds allemaal!!
Kattenpootjes zijn zo lief!!
Hier wat foto's van onze katten.
Lana
[afbeelding]
[afbeelding]
Daisy
[afbeelding]
[afbeelding]
Kyara
[afbeelding]
Kyara als kittentje.
[afbeelding]
Steffie (de enige fatsoenlijke die ik heb van haar aangezien ze grote angst heeft voor het flitsding)
[afbeelding]
Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben door Daisy toch wel een beetje in luv geraakt met lilac Birmanen. dEUS zijn zusje heeft pas een lilac(tabby?) dametje gekregen waar ik nogal weg van was, zij gaat misschien wel bij Daisy's fokster wonen.
Ik vind het een Pietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog maar twee weken totdat hij bij mij komt wonen !![]()
Nu nog een naam verzinnen...
[afbeelding]
meer een Kareltje!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:12 schreef Jump het volgende:
De eerste keer met onze kat naar de dierenarts gign ook goed fout. Mijn ma ging met de kat, en ze wou dus geen spuit krijgen. Dierenarts met 1 hand de kat vasthouden, mijn ma ook, hielp nog niet. Dan nog iemand gaan halen om ze met vijf handen vast te houden
harryquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[afbeelding]
Kareltje is geen slechte suggestie!quote:
dan wordt het natuurlijk een Karelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kareltje is geen slechte suggestie!
Maar als hij net zo groot als zijn vader word (Hij is nu al veel groter dan zijn zusje) past het niet echt meer bij hem.
Hij is een oosters korthaar..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:34 schreef Matty___ het volgende:
wat voor ras is Jaap?
Ik vind hem een Timo!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[afbeelding]
gaat nog best soepel, shin heeft al 2 keer de dierenarts aangevallen (en ik maar excuuskaartjes sturen *zucht*)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:11 schreef freecell het volgende:
Pfff, wij hebben geen kitten, maar een speenvarken.
Net bij de dierenarts geweest. Die probeerde haar nog blij te maken met een kattensnoepje, maar mevrouw vond de dierenarts stom, dus ook de kattensnoepjes van de dierenarts...
KRIJSEN! En gillen en er was nog niets aan de hand
En toen ging de eerste enting ook nog mis en toen moest het nog een keer...
Maar ze was heel erg gezondEn gegroeid!
als het goed genoeg is voor mij, is het goed genoeg voor haarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Export bier, van alle merken die er bestaan drinkt die kat Export bier![]()
nee, het is een dropjequote:
Dat is het zeker!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja.. en deze... Zo ligt Lodewijk 't liefst... En dat denkt een stoere kater te zijn....
[afbeelding]
[afbeelding]
En ook hij heeft de balletjes ontdekt! Fleur vindt ze oninteressant.
[afbeelding]
Haha ja dat kun je wel zeggen. Ook compleet verschillende karakters. Lodewijk gaat of met de botte bijl door het huis heen óf hij ligt bij je te kroelen. Fleur komt alleen bij je zitten als het haar uitkomt en praat constant tegen je. Is echt een nuffig dametjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Tessa
Wat doen Lodewijkje en Fleur het leuk samen zeg, het is een leuk stel, zo verschillend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |