quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
En ik denk ook slotje aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef MaddoxX het volgende:
Kachel aan!
Hehe, tyquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef MaddoxX het volgende:
Hier staat de OP man
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Kankerkachel
Zijn er tenminste plaatjes enzo
maar gelukkig was dat niet nodig.........de kachel deed het weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Acryl het volgende:
"Die krijgen binnenkort nog wat van me te 'euren!"
arme keesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik hoorde dat Cafe D'n Overkant gesloten is!!![]()
Degene die dit sluit moet zelf opgesloten worden!quote:
Pallets sorteren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Silven het volgende:
Is dat zwaar werk?..
"die linkjes doen het niet man!!!!! KUTLINKJES man!!! "quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef Timmee_ het volgende:
Op deze manier zal er vast snel een slotje opkomen
jammer dat al die links in de OP het niet meer doen trouwens![]()
elke post over kees is het waard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Over 2 dagen is dit topic weer uitgestorven.
Weuts
Nu alquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Weuts
aan!quote:
We are still broadcastingquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Weuts
Boh!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef TeenWolf het volgende:
kutkachel man..
Ook toen hij de hele tijd over "die spaanse" had wist ik al dat het een of andere zuid amerikaanse hoer was.quote:
hahaha grappig was dat, zegt Kees de hele tijd spaanse, blijkt ze van 1 of ander eiland uit de andere kant van de wereld te komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ook toen hij de hele tijd over "die spaanse" had wist ik al dat het een of andere zuid amerikaanse hoer was.
"Oh your from brasil (of guatamala ofzo...) ?" Not from Spain ?" hahaha helemaal dubbel.
Ik neem de fakkel houdt die kachel wel brandendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:05 schreef MrManiak het volgende:
Keep this alive, morgen ben ik 3 weken weg!
aan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik neem de fakkel houdt die kachel wel brandend
wijze woorden, wij zullen hem nooit vergetenquote:We moeten mensen als kees eren, aanbidden en nooit vergeten.
DAMN......quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef freiss het volgende:
Jullie raden nooit wie ik tegenkwam!
======================================
KEES KANKERKACHEL! Yes, it's true!
[afbeelding]
Ja, ik sta erop alsof ik stoned ben, ik weet het, maar ik heb the legend himself wel mogen aanraken!![]()
Maar dit is niet alles: blijkbaar heeft hij ook een ongelukje gehad op zijn werk!Check het hierrrr.
======================================
Damned, wil ik net wat gaan bakken is die kut file plat, iemand nog mirror ofzo? Dankequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef MrManiak het volgende:
Download hier het "Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!![]()
![]()
Ik wil die file! Goffedomme, wat kinderachtigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Damned, wil ik net wat gaan bakken is die kut file plat, iemand nog mirror ofzo? Danke
Kom op met die file mensen !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik wil die file! Goffedomme, wat kinderachtig
geniaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:45 schreef TeenWolf het volgende:
boxen aan en uit je dak met deze topbeat!!
nog nooit zo een goeie beat gehoord man!!!
waarschijnlijk met Huubke, na een portie aardappelen, met sproitjes en sloavink, van de C1000 ofcoursequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:05 schreef TeenWolf het volgende:
zou hij uitgaan vanavond?
ohh man, die zou'k welles in dr bek willen doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:06 schreef TommyGun het volgende:
Is gewoon n lekker wijf
die Spaanse?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef Acryl het volgende:
[..]
ohh man, die zou'k welles in dr bek willen doen
en dan komt ze terug...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef TommyGun het volgende:
Maar ze is nu op vakantie tot 2... 20 januari
u had geroepen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:08 schreef TommyGun het volgende:
Als iemand nou godverdomme eens die kankerfile reupload! [afbeelding]
[Deel 17] Keep the Stervende hoeren kankerkachel ALIVE!
Waar is die MrMafkees eigenlijk?
ik dacht al waarom gebeurt er niks man, kutfile man...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:08 schreef TommyGun het volgende:
Als iemand nou godverdomme eens die kankerfile reupload! [afbeelding]
Zo kan ik toch geen (2e) remix bakkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik dacht al waarom gebeurt er niks, kutfile man...
The kachel cant change owned nog steeds kkr hardquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zo kan ik toch geen (2e) remix bakken
Yeh, alleen de URL in de OP is d00dquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:14 schreef amvrosios het volgende:
[..]
The kachel cant change owned nog steeds kkr hard
joepie !quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeh, alleen de URL in de OP is d00d![]()
Dus hierbij nogmaals; http://gamergun.com/files/1/TommyGun_-_The_Kachel_Cant_Change.mp3
hij doet het!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeh, alleen de URL in de OP is d00d![]()
Dus hierbij nogmaals; http://gamergun.com/files/1/TommyGun_-_The_Kachel_Cant_Change.mp3
ik betaal meestal 50 euro, vind ik zatquote:
ik vraag me toch af of die spaanse ooit nog gevonden is......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik betaal meestal 50 euro, vind ik zat
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik vraag me toch af of die spaanse ooit nog gevonden is......
daar is Huubke misschien wel van gedient?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:19 schreef TeenWolf het volgende:
het kan best eens zijn dat we dalijk nog even naar de 4e pagina gaan.
als het maar geen vrouw is die naar hem toe komt om te vragen of hij gepijpt wilt worden, dan is hij er wel van gedient denk ik..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:23 schreef Acryl het volgende:
[..]
daar is Huubke misschien wel van gedient?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Punnik het volgende:
heej , is dit nog open joh ?![]()
* Punnik komt ook weer eens even kijken
oja... Punnik-Boerenlul(aardappeltjesspruitjes-edit)![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Punnik het volgende:
meesterlijke remix weer!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:21 schreef Punnik het volgende:
Morgen upload ik het sample pack plus alle remixen tot nu toequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:48 schreef TommyGun het volgende:
Krijg dan maar kanker als niemand die Woensel-West pack of op z'n minst wat losse audio wil uploaden
If true, dan doe je je naam eer aanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:42 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Morgen upload ik het sample pack plus alle remixen tot nu toe
achteraan dit filmpje, bij 5:15quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef Rosbief het volgende:
Heeft iemand die legendarische homevideo nog van die ontmoeting met Blonde Adonis in de Edah?![]()
![]()
Ik ben hem helaas kwijt.![]()
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:08 schreef Pwn_zoon het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=HZ5J1OCY
Downloaden maar!
Wel jullie remixen posten he
Ik ook niet maar ik probeer toch watquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
Maar remixen kan ik helaas niet
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef Punnik het volgende:
oei, kzal misschien ook weer eens proberen iets te maken![]()
blijft leuk werk![]()
www.youtube.com en dan kankerkachel intypenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:11 schreef Sieusc het volgende:
Heeft iemand die filmpjes dat ze kees filmen? Al die downloads zijn al verlopen
Ik bedoelde eigenlijk prive opnames dat fokkers hem filmden ofzo, staat in de openingspostquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
www.youtube.com en dan kankerkachel intypen
Dat dus, wil ze ook zien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:24 schreef Sieusc het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk prive opnames dat fokkers hem filmden ofzo, staat in de openingspost
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:25 schreef Thieske het volgende:
Kees wordt werkeloos:
http://www.cekamonsaws.nl/robotD.aspx
Klote automatisering.
echt gaar dit iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:25 schreef Thieske het volgende:
Kees wordt werkeloos:
Klote automatisering.
luilakquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:24 schreef Sieusc het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk prive opnames dat fokkers hem filmden ofzo, staat in de openingspost
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:25 schreef Thieske het volgende:
Kees wordt werkeloos:
Klote automatisering.
hier word ze anders wel goed nat zeg met dit weer, boh man, echt gruwlijk nat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:38 schreef TeenWolf het volgende:
ik denk dat die Spaanse wel op vakantie is met dit weer hier, jammer voor Kees.![]()
nog nooit zo'n nat wijf gezien man!quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:49 schreef Acryl het volgende:
[..]
hier word ze anders wel goed nat zeg met dit weer, boh man, echt gruwlijk nat.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:37 schreef renz0r het volgende:
WHAHA Bestaat dit gewoon?! Altijd over t hoofd gezien
Kees
hij sorteert die motorblokken allemaal op naam denk ik.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:43 schreef Rosbief het volgende:
Wat moet Kees tegenwoordig met al die motorblokken in z'n voortuin?![]()
Of is Ruud weer aan het bijbeunen?
Zou dat zwaar werk zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hij sorteert die motorblokken allemaal op naam denk ik.....
best zwaar werk ja.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Rosbief het volgende:
Creepy![]()
En wie is dit in godsnaam (0:32 min)?!
[ afbeelding ]
Je hebt hier wat gemist, Kees is/was een held op dit forum, de hype is helaas alleen voorbij, maar alsnog, welkom!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
Hallo beste fokkers en fans van probleemwijken,
Bij ons leven de helden als Kees,Ruud en Geert nog steeds voort. Er gaat geen dag voorbij dat we het niet over deze afleveringen hebben, en dan nog maar niet te spreken in het weekend als de drank vloeit. Schreeuwend worden alle citaten uit de afleveringen ter geheure gebracht.
Helaas ben ik nu pas terrecht gekomen op dit forum. Een aantal nummers en andere materialen zijn helaas niet meer te downloaden, zo ook die hitmix met alle geluiden van woenselwest. Is er hier iemand die deze geluidsfragmenten nog heeft? Of andere geluidsfragmenten / stuff van andere aflevering(metname Assen-oost). En zo vriendelijke wil zijn om deze upteloaden? Super bedankt!!
Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking!!!! Ik wacht met belangstelling af!
Groeten Matthijs
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
Bij ons leven de helden als Kees,Ruud en Geert nog steeds voort. Er gaat geen dag voorbij dat we het niet over deze afleveringen hebben, en dan nog maar niet te spreken in het weekend als de drank vloeit. Schreeuwend worden alle citaten uit de afleveringen ter geheure gebracht.
Helaas ben ik nu pas terrecht gekomen op dit forum. Een aantal nummers en andere materialen zijn helaas niet meer te downloaden, zo ook die hitmix met alle geluiden van woenselwest. Is er hier iemand die deze geluidsfragmenten nog heeft? Of andere geluidsfragmenten / stuff van andere aflevering(metname Assen-oost). En zo vriendelijke wil zijn om deze upteloaden? Super bedankt!!
Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking!!!! Ik wacht met belangstelling af!
Groeten Matthijs
He he rustig, misschien is het wel een insider die ons nieuwe informatie kan verschaffen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
je noemt jezelf Keesfan?
want who the fuck is Geert?
ga je schamen! anders zal ik je niet alleen sloan, maar ook schuppe!
Eventjes her-uploadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
Groeten Matthijs
Dat is een medewerker van die filmploegquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Rosbief het volgende:
Creepy![]()
En wie is dit in godsnaam (0:32 min)?!
[ afbeelding ]
Je bent wel een "goeie" fan als je het topic niet eens doorleestquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
[...]
Helaas ben ik nu pas terrecht gekomen op dit forum. Een aantal nummers en andere materialen zijn helaas niet meer te downloaden, zo ook die hitmix met alle geluiden van woenselwest. Is er hier iemand die deze geluidsfragmenten nog heeft?
Ik betwijfel het, tot zulke amateuristische blunders 8 ik zelfs SBS niet in staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:06 schreef Pwn_zoon het volgende:
Dat is een medewerker van die filmploeg
misschien de kachel reperateur?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, tot zulke amateuristische blunders 8 ik zelfs SBS niet in staat.
Een goede regisseur houdt zijn crewleden buiten beeld, laat staan dat hij ze plaats laat nemen midden op de set in de stoel van Kees.![]()
Heeft Kees zelf gezegd tegen die fokkers die op bezoek zijn geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, tot zulke amateuristische blunders 8 ik zelfs SBS niet in staat.
Een goede regisseur houdt zijn crewleden buiten beeld, laat staan dat hij ze plaats laat nemen midden op de set in de stoel van Kees.![]()
Sproitjes met sloavinkquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
je noemt jezelf Keesfan?
Ik vermoed dat ik Geert benquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
je noemt jezelf Keesfan?
dat maakt je dus geen Kees!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:33 schreef TeenWolf het volgende:
hahaha, net boodschappen gedaan en tijdens het parkeren draaide het nummer "stervendehoerenkankerkachel" van DJ Punnik keihard op mn autoradio.
Een groepje mensen van middelbare leeftijd die op de parkeerplaats stond kon je wel van de vloer vegen van het lachen.![]()
Inderdaad, de beste Keesremix tot nu toe als je het mij vraagt.quote:
geniaalquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:17 schreef DaveMasteR het volgende:
Hij heeft die kachel niet meer.
[ afbeelding ]
Klopt, dat je dat nog weet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
daar had je toch ook een langere van gemaakt?
waarin hij ook zegt: "ik dacht al, was is het koud in die douche man"?
of ben ik in de war?
mijn waerde DaveMasteR, jouw photoshops en gifjes zijn onvergetelijkquote:
collectors item!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:23 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij is Kees gelijk binnen als hij DE kachel op marktplaats per opbod verkoopt.![]()
Dat ding gaat vast een fortuin opleveren!
Doe maar jongen.quote:
geef eens een plaatjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef DSS24 het volgende:
Geen idee of deze al voorbij gekomen is.
Volgens geheime bronnen zijn dit Kees KK zijn ouders.
Aan het accent te horen zijn ze dat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:04 schreef DSS24 het volgende:
Ik wist toch wel zeker dat ik de link geplaatst had.
http://nl.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28
De spirituele ouders bedoelt DSS24 natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Aan het accent te horen zijn ze dat niet.
Ze zitten inderdaad heel dicht bij elkaar in de stamboom.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
De spirituele ouders bedoelt DSS24 natuurlijk.
ga je vanavond ook naar die Spaanse?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef F04 het volgende:
Toevallig is mijn kachel hier ook kapoet,Moest gelijk aan Kees denken tijdens het douchen.
heb em net nog geluisterdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef johnplayer het volgende:
kijk!!!!
Ik ben even een jaartje of anderhalf niet hier geweest, maar kees leeft nog steeds hoor!!!!
Zeker die remix, die is zo gaaf, die van Punnik, die heb ik op cd in de wagen!!
"ik sorteer ze op naam he.."
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef johnplayer het volgende:
kijk!!!!
Ik ben even een jaartje of anderhalf niet hier geweest, maar kees leeft nog steeds hoor!!!!
Zeker die remix, die is zo gaaf, die van Punnik, die heb ik op cd in de wagen!!
"ik sorteer ze op naam he.."
dat nummer is ook gewoon super en verveelt nooit, ik had ook al eerder gepost dat ik dat nummer keihard ophad in de auto op de parkeerplaats van de supermarkt bij het wegrijden, een man en zijn zoon hoorden dat nummer en na eerst verbaasd te kijken lagen ze vervolgens helemaal in een deuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Acryl het volgende:
[..]
heb em net nog geluisterdhij staat in mn playlist
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:16 schreef Punnik het volgende:
hehe , tof om te lezen
jammer dat ik dat nummer nooit fatsoenlijk afgemixt heb en nooit helemaal heb afgemaakt......
ja.. das een goeiequote:
go punnikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef Punnik het volgende:
[..]
ja.. das een goeiemisschien ga ik dat nog wel eens doen , heb het nummer hier nog wel in stukken liggen volgens mij
Picsoritdidn'thappenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Nieuws: Ik heb Kees (en z'n broer) met carnaval gezien. Ik stond er notabene naast(Locatie: Dommelstraat Eindhoven, tijdens de optocht).
Ze waren behoorlijk zat en bestelden 2 treetjes bier de manen bleven maar aan het roepen:
"Godeverdomme was da KEI-gezellig!"
en
"Kampioenen"
en
"Op de Mert is het bier 2 euro en hier maar 1,50... dacht toch nie da ik 2 euro ging betale wa nie?. Hierst veul goeiekoper!!"
Vervolgens stond de bardame op de bar te dansen en ging de broer van Kees er uitgebreid foto's van maken![]()
Maar desalniettemin.. het was hem in levende.. Kankerkachel 4ever!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:09 schreef DaveMasteR het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Kees maar schuiven!
Gij gelukkigaard!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Nieuws: Ik heb Kees (en z'n broer) met carnaval gezien. Ik stond er notabene naast(Locatie: Dommelstraat Eindhoven, tijdens de optocht).
Ze waren behoorlijk zat en bestelden 2 treetjes bier de manen bleven maar aan het roepen:
"Godeverdomme was da KEI-gezellig!"
en
"Kampioenen"
en
"Op de Mert is het bier 2 euro en hier maar 1,50... dacht toch nie da ik 2 euro ging betale wa nie?. Hierst veul goeiekoper!!"
Vervolgens stond de bardame op de bar te dansen en ging de broer van Kees er uitgebreid foto's van maken![]()
Maar desalniettemin.. het was hem in levende.. Kankerkachel 4ever!
Heb je hem niet van zn fiets geschupt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef TommyGun het volgende:
Zag afgelopen zondag Blonde Adonis fietsen
Als dit waar is: Huldequote:Op zondag 16 maart 2008 12:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb gisteren Kees gebeld! Wat is die kerel grappig, boah! Ik ben nog niet veel te weten gekomen, maar wel dat:
blabla
To be continued!![]()
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb je hem niet van zn fiets geschupt?
Dat hebben we vandaag ook gedaan! Maar deze keer nam zijn vriendin op (!) die zei dat Kees er niet was, en Ruud ook niet. Maar Ruud hoorden we in het begin nog wel op de achtergrond zeggen: dat gaat over die kachel!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als dit waar is: Hulde![]()
Kun je het gesprek niet opnemen volgende keer?
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar Ruud hoorden we in het begin nog wel op de achtergrond zeggen: dat gaat over die kachel!
ik dacht al wat is het heet in die opslagplaats man, kutbrand man..quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef TommyGun het volgende:
RIP pallets van kees http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2305
Goffedomme man, is Kees nu werkloos?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef TommyGun het volgende:
RIP pallets van kees http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2305
Nee want hij werkt helemaal niet in Mierloquote:
Oh, waar werkt hij dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:59 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Nee want hij werkt helemaal niet in Mierlo
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar Ruud hoorden we in het begin nog wel op de achtergrond zeggen: dat gaat over die kachel!![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:14 schreef Quyxz_ het volgende:
wel een tegenvaller, allemaal mensen die beloftes doen over telefoongesprekken die hier worden geplaatst, maar niemand die het ook echt doet
Regel jij ons goede opnameapparatuur dan?quote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Regel jij ons goede opnameapparatuur dan?![]()
Kees trouwens nog gebeld in de rust van NL-Roemenië. Hij was bij vrienden voetbal aan het kijken, maar zonder huubke, want die had nachtdienst
volgende x even het gesprekje opnemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Regel jij ons goede opnameapparatuur dan?![]()
Kees trouwens nog gebeld in de rust van NL-Roemenië. Hij was bij vrienden voetbal aan het kijken, maar zonder huubke, want die had nachtdienst
Gebruik X-lite SIP-softphone met Voipbuster.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
volgende x even het gesprekje opnemen
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3quote:Op zondag 13 juli 2008 21:04 schreef porsche1 het volgende:
Is dat nummer van Punnik ook nog ergens te downloaden van stervendehoerenkankerkachel?
Dat nummer blijft goed! Nu en over 100 jaar!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3
Ik bedoel bijvoorbeeld op men telefoon/Ipod.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:07 schreef Rosbief het volgende:
[..]
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3
Keb em al voor op men telefoon/Ipod/PSPquote:Op zondag 13 juli 2008 21:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik bedoel bijvoorbeeld op men telefoon/Ipod.
Ik heb er wel voor gezorgt, en zoals we hadden overlegt, als je beroemd wordt door mij, ik krijg 40% van je inkomste.quote:
jup, ik had de link van punnik al gekregen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://rapidshare.com/files/129844529/Punnik-Boerenlul.mp3
Edit: godver, ik zie net dat de woensel_audiopack downloadlink uit de OP dood is
FF re-fotuppen: http://rapidshare.com/files/129845688/Woensel_Audiopack.rar
alsjeblieft succes met het filmpjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:09 schreef porsche1 het volgende:
ummmm, heeft iemand een afbeelding waarop kees dat boerenlul zegt, want dan kenk beginen met het filmpie.
Heel erg bedankt! ik post de link weer als ik klaar benquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
alsjeblieft succes met het filmpje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe deze er ook bijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! ik post de link weer als ik klaar ben
Owja nog is bedankt.quote:
De screenshots zijn niet door mij gemaakt he?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Owja nog is bedankt.
Pssss: ik zet jou er ook bij emt bedankt voor de plaatjes.
Maar jij hebt ze wel mooi voor me opgezocht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
De screenshots zijn niet door mij gemaakt he?![]()
weet ook niet door wie.
ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ze wel mooi voor me opgezocht.
quote:
quote:
Hehe, bedankt man.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
5 uit 5! (jammer dat 10 uit 5 niet kon)
Ben je die nou alweer kwijt? is al de 2e keerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef Rosbief het volgende:
Nu we toch oude links opratelen, heeft iemand nog dat filmpje van een fokker die een Meet & Greet met Blonde Adonis had in de Edah? Dat filmpje was masterlijk
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:44 schreef Rosbief het volgende:
Heeft iemand die legendarische homevideo nog van die ontmoeting met Blonde Adonis in de Edah?![]()
![]()
Ik ben hem helaas kwijt.![]()
Op donderdag 30 augustus 2007 20:02 schreef Pwn_zoon het volgende:
achteraan dit filmpje, bij 5:15
Ja, hij ontglipt m'n harde schijf steeds weer, maar je hebt hem dus niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Ben je die nou alweer kwijt? is al de 2e keer
[..]
tofquote:Op zondag 10 augustus 2008 03:25 schreef F04 het volgende:
Ik heb Kees zijn mobiele telefoonnummer! Viavia doorgekregen.
06-17313171
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:20 schreef Tabloid het volgende:
''Kees is boos, zijn kachel doet het niet en dat nou net vanavond... Kees: "Aan!" Gelukkig de kachel doet het weer en dat is maar goed ook want Kees gaat uit!''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
damn jouw youtube account is wel heel ergquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
damn jouw youtube account is wel heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |