hij sorteert die motorblokken allemaal op naam denk ik.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:43 schreef Rosbief het volgende:
Wat moet Kees tegenwoordig met al die motorblokken in z'n voortuin?![]()
Of is Ruud weer aan het bijbeunen?
Zou dat zwaar werk zijn?quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hij sorteert die motorblokken allemaal op naam denk ik.....
best zwaar werk ja.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Rosbief het volgende:
Creepy![]()
En wie is dit in godsnaam (0:32 min)?!
[ afbeelding ]
Je hebt hier wat gemist, Kees is/was een held op dit forum, de hype is helaas alleen voorbij, maar alsnog, welkom!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
Hallo beste fokkers en fans van probleemwijken,
Bij ons leven de helden als Kees,Ruud en Geert nog steeds voort. Er gaat geen dag voorbij dat we het niet over deze afleveringen hebben, en dan nog maar niet te spreken in het weekend als de drank vloeit. Schreeuwend worden alle citaten uit de afleveringen ter geheure gebracht.
Helaas ben ik nu pas terrecht gekomen op dit forum. Een aantal nummers en andere materialen zijn helaas niet meer te downloaden, zo ook die hitmix met alle geluiden van woenselwest. Is er hier iemand die deze geluidsfragmenten nog heeft? Of andere geluidsfragmenten / stuff van andere aflevering(metname Assen-oost). En zo vriendelijke wil zijn om deze upteloaden? Super bedankt!!
Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking!!!! Ik wacht met belangstelling af!
Groeten Matthijs
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
Bij ons leven de helden als Kees,Ruud en Geert nog steeds voort. Er gaat geen dag voorbij dat we het niet over deze afleveringen hebben, en dan nog maar niet te spreken in het weekend als de drank vloeit. Schreeuwend worden alle citaten uit de afleveringen ter geheure gebracht.
Helaas ben ik nu pas terrecht gekomen op dit forum. Een aantal nummers en andere materialen zijn helaas niet meer te downloaden, zo ook die hitmix met alle geluiden van woenselwest. Is er hier iemand die deze geluidsfragmenten nog heeft? Of andere geluidsfragmenten / stuff van andere aflevering(metname Assen-oost). En zo vriendelijke wil zijn om deze upteloaden? Super bedankt!!
Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking!!!! Ik wacht met belangstelling af!
Groeten Matthijs
He he rustig, misschien is het wel een insider die ons nieuwe informatie kan verschaffen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
je noemt jezelf Keesfan?
want who the fuck is Geert?
ga je schamen! anders zal ik je niet alleen sloan, maar ook schuppe!
Eventjes her-uploadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
Groeten Matthijs
Dat is een medewerker van die filmploegquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:30 schreef Rosbief het volgende:
Creepy![]()
En wie is dit in godsnaam (0:32 min)?!
[ afbeelding ]
Je bent wel een "goeie" fan als je het topic niet eens doorleestquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:36 schreef keesfan het volgende:
[...]
Helaas ben ik nu pas terrecht gekomen op dit forum. Een aantal nummers en andere materialen zijn helaas niet meer te downloaden, zo ook die hitmix met alle geluiden van woenselwest. Is er hier iemand die deze geluidsfragmenten nog heeft?
Ik betwijfel het, tot zulke amateuristische blunders 8 ik zelfs SBS niet in staat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:06 schreef Pwn_zoon het volgende:
Dat is een medewerker van die filmploeg
misschien de kachel reperateur?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, tot zulke amateuristische blunders 8 ik zelfs SBS niet in staat.
Een goede regisseur houdt zijn crewleden buiten beeld, laat staan dat hij ze plaats laat nemen midden op de set in de stoel van Kees.![]()
Heeft Kees zelf gezegd tegen die fokkers die op bezoek zijn geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, tot zulke amateuristische blunders 8 ik zelfs SBS niet in staat.
Een goede regisseur houdt zijn crewleden buiten beeld, laat staan dat hij ze plaats laat nemen midden op de set in de stoel van Kees.![]()
Sproitjes met sloavinkquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
je noemt jezelf Keesfan?
Ik vermoed dat ik Geert benquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:48 schreef Acryl het volgende:
[..]
je noemt jezelf Keesfan?
dat maakt je dus geen Kees!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:33 schreef TeenWolf het volgende:
hahaha, net boodschappen gedaan en tijdens het parkeren draaide het nummer "stervendehoerenkankerkachel" van DJ Punnik keihard op mn autoradio.
Een groepje mensen van middelbare leeftijd die op de parkeerplaats stond kon je wel van de vloer vegen van het lachen.![]()
Inderdaad, de beste Keesremix tot nu toe als je het mij vraagt.quote:
geniaalquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:17 schreef DaveMasteR het volgende:
Hij heeft die kachel niet meer.
[ afbeelding ]
Klopt, dat je dat nog weet!quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:22 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
daar had je toch ook een langere van gemaakt?
waarin hij ook zegt: "ik dacht al, was is het koud in die douche man"?
of ben ik in de war?
mijn waerde DaveMasteR, jouw photoshops en gifjes zijn onvergetelijkquote:
collectors item!quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:23 schreef Rosbief het volgende:
Volgens mij is Kees gelijk binnen als hij DE kachel op marktplaats per opbod verkoopt.![]()
Dat ding gaat vast een fortuin opleveren!
Doe maar jongen.quote:
geef eens een plaatjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:07 schreef DSS24 het volgende:
Geen idee of deze al voorbij gekomen is.
Volgens geheime bronnen zijn dit Kees KK zijn ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |