quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
En ik denk ook slotje aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef MaddoxX het volgende:
Kachel aan!
Hehe, tyquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef MaddoxX het volgende:
Hier staat de OP man
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Kankerkachel
Zijn er tenminste plaatjes enzo
maar gelukkig was dat niet nodig.........de kachel deed het weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Acryl het volgende:
"Die krijgen binnenkort nog wat van me te 'euren!"
arme keesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ik hoorde dat Cafe D'n Overkant gesloten is!!![]()
Degene die dit sluit moet zelf opgesloten worden!quote:
Pallets sorteren?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Silven het volgende:
Is dat zwaar werk?..
"die linkjes doen het niet man!!!!! KUTLINKJES man!!! "quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef Timmee_ het volgende:
Op deze manier zal er vast snel een slotje opkomen
jammer dat al die links in de OP het niet meer doen trouwens![]()
elke post over kees is het waard!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Over 2 dagen is dit topic weer uitgestorven.
Weuts
Nu alquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Weuts
aan!quote:
We are still broadcastingquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lollers
Weuts
Boh!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:18 schreef TeenWolf het volgende:
kutkachel man..
Ook toen hij de hele tijd over "die spaanse" had wist ik al dat het een of andere zuid amerikaanse hoer was.quote:
hahaha grappig was dat, zegt Kees de hele tijd spaanse, blijkt ze van 1 of ander eiland uit de andere kant van de wereld te komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ook toen hij de hele tijd over "die spaanse" had wist ik al dat het een of andere zuid amerikaanse hoer was.
"Oh your from brasil (of guatamala ofzo...) ?" Not from Spain ?" hahaha helemaal dubbel.
Ik neem de fakkel houdt die kachel wel brandendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:05 schreef MrManiak het volgende:
Keep this alive, morgen ben ik 3 weken weg!
aan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik neem de fakkel houdt die kachel wel brandend
wijze woorden, wij zullen hem nooit vergetenquote:We moeten mensen als kees eren, aanbidden en nooit vergeten.
DAMN......quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef freiss het volgende:
Jullie raden nooit wie ik tegenkwam!
======================================
KEES KANKERKACHEL! Yes, it's true!
[afbeelding]
Ja, ik sta erop alsof ik stoned ben, ik weet het, maar ik heb the legend himself wel mogen aanraken!![]()
Maar dit is niet alles: blijkbaar heeft hij ook een ongelukje gehad op zijn werk!Check het hierrrr.
======================================
Damned, wil ik net wat gaan bakken is die kut file plat, iemand nog mirror ofzo? Dankequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:20 schreef MrManiak het volgende:
Download hier het "Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!![]()
![]()
Ik wil die file! Goffedomme, wat kinderachtigquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Damned, wil ik net wat gaan bakken is die kut file plat, iemand nog mirror ofzo? Danke
Kom op met die file mensen !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik wil die file! Goffedomme, wat kinderachtig
geniaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:45 schreef TeenWolf het volgende:
boxen aan en uit je dak met deze topbeat!!
nog nooit zo een goeie beat gehoord man!!!
waarschijnlijk met Huubke, na een portie aardappelen, met sproitjes en sloavink, van de C1000 ofcoursequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:05 schreef TeenWolf het volgende:
zou hij uitgaan vanavond?
ohh man, die zou'k welles in dr bek willen doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:06 schreef TommyGun het volgende:
Is gewoon n lekker wijf
die Spaanse?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef Acryl het volgende:
[..]
ohh man, die zou'k welles in dr bek willen doen
en dan komt ze terug...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef TommyGun het volgende:
Maar ze is nu op vakantie tot 2... 20 januari
u had geroepen ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:08 schreef TommyGun het volgende:
Als iemand nou godverdomme eens die kankerfile reupload! [afbeelding]
[Deel 17] Keep the Stervende hoeren kankerkachel ALIVE!
Waar is die MrMafkees eigenlijk?
ik dacht al waarom gebeurt er niks man, kutfile man...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:08 schreef TommyGun het volgende:
Als iemand nou godverdomme eens die kankerfile reupload! [afbeelding]
Zo kan ik toch geen (2e) remix bakkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik dacht al waarom gebeurt er niks, kutfile man...
The kachel cant change owned nog steeds kkr hardquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zo kan ik toch geen (2e) remix bakken
Yeh, alleen de URL in de OP is d00dquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:14 schreef amvrosios het volgende:
[..]
The kachel cant change owned nog steeds kkr hard
joepie !quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeh, alleen de URL in de OP is d00d![]()
Dus hierbij nogmaals; http://gamergun.com/files/1/TommyGun_-_The_Kachel_Cant_Change.mp3
hij doet het!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeh, alleen de URL in de OP is d00d![]()
Dus hierbij nogmaals; http://gamergun.com/files/1/TommyGun_-_The_Kachel_Cant_Change.mp3
ik betaal meestal 50 euro, vind ik zatquote:
ik vraag me toch af of die spaanse ooit nog gevonden is......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik betaal meestal 50 euro, vind ik zat
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef amvrosios het volgende:
[..]
ik vraag me toch af of die spaanse ooit nog gevonden is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |