Aan het accent te horen zijn ze dat niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:04 schreef DSS24 het volgende:
Ik wist toch wel zeker dat ik de link geplaatst had.
http://nl.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28
De spirituele ouders bedoelt DSS24 natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Aan het accent te horen zijn ze dat niet.
Ze zitten inderdaad heel dicht bij elkaar in de stamboom.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
De spirituele ouders bedoelt DSS24 natuurlijk.
ga je vanavond ook naar die Spaanse?quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:07 schreef F04 het volgende:
Toevallig is mijn kachel hier ook kapoet,Moest gelijk aan Kees denken tijdens het douchen.
heb em net nog geluisterdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef johnplayer het volgende:
kijk!!!!
Ik ben even een jaartje of anderhalf niet hier geweest, maar kees leeft nog steeds hoor!!!!
Zeker die remix, die is zo gaaf, die van Punnik, die heb ik op cd in de wagen!!
"ik sorteer ze op naam he.."
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef johnplayer het volgende:
kijk!!!!
Ik ben even een jaartje of anderhalf niet hier geweest, maar kees leeft nog steeds hoor!!!!
Zeker die remix, die is zo gaaf, die van Punnik, die heb ik op cd in de wagen!!
"ik sorteer ze op naam he.."
dat nummer is ook gewoon super en verveelt nooit, ik had ook al eerder gepost dat ik dat nummer keihard ophad in de auto op de parkeerplaats van de supermarkt bij het wegrijden, een man en zijn zoon hoorden dat nummer en na eerst verbaasd te kijken lagen ze vervolgens helemaal in een deuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Acryl het volgende:
[..]
heb em net nog geluisterdhij staat in mn playlist
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:16 schreef Punnik het volgende:
hehe , tof om te lezen
jammer dat ik dat nummer nooit fatsoenlijk afgemixt heb en nooit helemaal heb afgemaakt......
ja.. das een goeiequote:
go punnikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:51 schreef Punnik het volgende:
[..]
ja.. das een goeiemisschien ga ik dat nog wel eens doen , heb het nummer hier nog wel in stukken liggen volgens mij
Picsoritdidn'thappenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Nieuws: Ik heb Kees (en z'n broer) met carnaval gezien. Ik stond er notabene naast(Locatie: Dommelstraat Eindhoven, tijdens de optocht).
Ze waren behoorlijk zat en bestelden 2 treetjes bier de manen bleven maar aan het roepen:
"Godeverdomme was da KEI-gezellig!"
en
"Kampioenen"
en
"Op de Mert is het bier 2 euro en hier maar 1,50... dacht toch nie da ik 2 euro ging betale wa nie?. Hierst veul goeiekoper!!"
Vervolgens stond de bardame op de bar te dansen en ging de broer van Kees er uitgebreid foto's van maken![]()
Maar desalniettemin.. het was hem in levende.. Kankerkachel 4ever!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:09 schreef DaveMasteR het volgende:
[ afbeelding ]
Laat Kees maar schuiven!
Gij gelukkigaard!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:53 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Nieuws: Ik heb Kees (en z'n broer) met carnaval gezien. Ik stond er notabene naast(Locatie: Dommelstraat Eindhoven, tijdens de optocht).
Ze waren behoorlijk zat en bestelden 2 treetjes bier de manen bleven maar aan het roepen:
"Godeverdomme was da KEI-gezellig!"
en
"Kampioenen"
en
"Op de Mert is het bier 2 euro en hier maar 1,50... dacht toch nie da ik 2 euro ging betale wa nie?. Hierst veul goeiekoper!!"
Vervolgens stond de bardame op de bar te dansen en ging de broer van Kees er uitgebreid foto's van maken![]()
Maar desalniettemin.. het was hem in levende.. Kankerkachel 4ever!
Heb je hem niet van zn fiets geschupt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:29 schreef TommyGun het volgende:
Zag afgelopen zondag Blonde Adonis fietsen
Als dit waar is: Huldequote:Op zondag 16 maart 2008 12:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb gisteren Kees gebeld! Wat is die kerel grappig, boah! Ik ben nog niet veel te weten gekomen, maar wel dat:
blabla
To be continued!![]()
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb je hem niet van zn fiets geschupt?
Dat hebben we vandaag ook gedaan! Maar deze keer nam zijn vriendin op (!) die zei dat Kees er niet was, en Ruud ook niet. Maar Ruud hoorden we in het begin nog wel op de achtergrond zeggen: dat gaat over die kachel!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Als dit waar is: Hulde![]()
Kun je het gesprek niet opnemen volgende keer?
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar Ruud hoorden we in het begin nog wel op de achtergrond zeggen: dat gaat over die kachel!
ik dacht al wat is het heet in die opslagplaats man, kutbrand man..quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef TommyGun het volgende:
RIP pallets van kees http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2305
Goffedomme man, is Kees nu werkloos?quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef TommyGun het volgende:
RIP pallets van kees http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=2305
Nee want hij werkt helemaal niet in Mierloquote:
Oh, waar werkt hij dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:59 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Nee want hij werkt helemaal niet in Mierlo
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Maar Ruud hoorden we in het begin nog wel op de achtergrond zeggen: dat gaat over die kachel!![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 16:14 schreef Quyxz_ het volgende:
wel een tegenvaller, allemaal mensen die beloftes doen over telefoongesprekken die hier worden geplaatst, maar niemand die het ook echt doet
Regel jij ons goede opnameapparatuur dan?quote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:07 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Regel jij ons goede opnameapparatuur dan?![]()
Kees trouwens nog gebeld in de rust van NL-Roemenië. Hij was bij vrienden voetbal aan het kijken, maar zonder huubke, want die had nachtdienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |