Ben je het ritme kwijt of kun je het niet volgen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef wyccie het volgende:
Kutritme van me ook.
Ben je net wakker dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef wyccie het volgende:
Kutritme van me ook.
Doeiquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben naar bed slaap lekker iedereen
Nee, gisteren rond 4 uur gaan slapen en net na het eten weer even geslapen. En nu dus te wakker om te slapen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je net wakker dan?
Mja..dat "na het eten weer even geslapen" is dan funestquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, gisteren rond 4 uur gaan slapen en net na het eten weer even geslapen. En nu dus te wakker om te slapen.
Ik kon er niets aan doen. En ik voelde me nog verrotter toen ik wakker werd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..dat "na het eten weer even geslapen" is dan funest
quote:
Yupzquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kon er niets aan doen. En ik voelde me nog verrotter toen ik wakker werd.![]()
Mijn schuldquote:
Truste Nemquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yupz
Herkenbaar
Ik ga nu slapen dus.
Dat was niet de belangrijkste reden. Volgens mij ben ik al de afgelopen 5 dagen niet voor 4 uur gaan slapen. Gelukkig hoefde ik pas laat beginnen met werken.quote:
Ik pauzeer een film wel eens om even een powernap te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
Zo lang je maar niet in slaap valt dan.
Helemaal mee eens hoor. Doe ik ook altijd. Beetje rommelen, filmpje, snackje.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef wyccie het volgende:
Ja, slecht hè.![]()
Ik vind het zonde om gewoon te gaan slapen overdag, en ik vind films kijken leuk. Maar soms lukt het dus gewoon niet meer om mijn ogen open te houden. Daarom kijk ik ook zo graag films thuis en alleen. Kan ik lekker doen wat ik wil.
Ik ben volkomen ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:05 schreef wyccie het volgende:
Dus ik maak het vandaag niet al te laat.
quote:
Nee, want dan snooze ik gewoon een kwartier langer door, omdat ik wéét dat het kan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je dan niet beter eenkwartier eerder beginnen met snoozen?
Alleen dat laatste doe ik niet. Maar voor de rest staan alle klokken al ongelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Mikkie het volgende:
Je moet al je klokken in huis een verschillend aantal minuten voor zetten, en niet precies weten hoeveel per klok. Dan kom je vaker op tijd. En als je eenmaal een beetje uitgevogeld hebt welke klok hoeveel voor staat, alles weer veranderen
Weltrusten wycciequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ga niet met de fiets naar mijn werk.
Trusten
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:41 schreef Mikkie het volgende:
Damn, die föhnoplossingen gaan het niet worden dan
Welke film heb je op de stapel liggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb ik waarschijnlijk net een filmpje gekeken en een biertje gedronken.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ben van plan om Zwartboek nog maar eens te gaan kijken. Maar dat alleen maar omdat ik mijn Rebus (Ian Rankin) DVD's net af gekeken heb.
Laatste "oude" series die ik heb gekeken waren 'V" en "MASH".quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alias, The Shield, Oz, Miami Vice enzo...allemaal al gehad?
Trustequote:
Whoah..in 10 minuten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Soempie het volgende:
Kijk mij snel zijn.gedouched en aangekleed.
![]()
Het is voor mij ook een hele teleurstelling..quote:
Hoe weet je dat? En wanneer dan wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben boos op Perrysport...
Mijn tent zou gisteren afgeleverd worden (volgens de website, voor 15:00 bestellen->volgende dag in huis).
Dat gebeurde niet. Dus dan vandaag denk je dan. OOK niet!
how do you knowquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben boos op Perrysport...
Mijn tent zou gisteren afgeleverd worden (volgens de website, voor 15:00 bestellen->volgende dag in huis).
Dat gebeurde niet. Dus dan vandaag denk je dan. OOK niet!
mss kun je een cursus volgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is voor mij ook een hele teleurstelling..![]()
Track&Trace. Er staat dus een post tracking link op de site. En volgende de site ligt het ergens in een sorteercentrum en wordt het dan de volgende dag afgeleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En wanneer dan wel?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Track&Trace. Er staat dus een post tracking link op de site. En volgende de site ligt het ergens in een sorteercentrum en wordt het dan de volgende dag afgeleverd.
En die melding is van vandaag.
quote:
Ja, dat is zinloos natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss kun je een klacht indienen? of is dat zinloos
Soms komt er opeens een heel oud topic naar boven en dan vraag ik me dat wel eens af. En dan ga ik kijken wat ik gepost hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie ook wel eens topic in je AT lijst waarvan je denkt: en wáárom moest ik daar posten![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Soempie het volgende:
Inmiddels heb je een (her)inschrijvingsformulier ontvangen voor het studiejaar 2007-2008.
Ehh, op 't adres van anderhalf jaar terug.![]()
10quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Thanks!
En die ene vriend van mij is definitief blijven zitten, hij moet nog steeds die extra opdracht doen in de vakantie maar zijn onvoldoendes zijn teveel. Helaas...
En bij frans kwam ik echt in een oase van huilbuienecht wel 10 mensen waren er aan het huilen omdat ze toen definitief waren blijven zitten.
![]()
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vertel het lekker alleen aan soempie![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch met Chucky![]()
Die vond ik jaren geleden doodengHeb met m'n knuffelbeer achter de bank gezeten, serieus.
![]()
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie ook wel eens topic in je AT lijst waarvan je denkt: en wáárom moest ik daar posten![]()
ik zou even naar de studentenadministratie gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Soempie het volgende:
En die mensen hebben het weggeflikkerd natuurlijk.![]()
Ik vraag me af of ze m'n studieadvies ook al hebben opgestuurd.![]()
uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef B.ertha het volgende:
jaEn dan komen daarna de allertriestste fokkers het topic nog triester maken
Ik had een pauze bedacht van 12.00 tot 13.00 uur. En ik denk dat ik me maar aan die planning ga houden.quote:
Bij etc? Ja, ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb wel een vermoeden welk topic dat bij jou is
uhuquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou even naar de studentenadministratie gaan
welke danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb wel een vermoeden welk topic dat bij jou is
nouquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten er volgend jaar een fanatiek jaar van te maken. Dat gelanterfanter moet maar eens over zijn.![]()
Zegquote:
mag ik het donkerbruine vermoeden uiten dat dat bij jou best lastig gaat wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten er volgend jaar een fanatiek jaar van te maken. Dat gelanterfanter moet maar eens over zijn.![]()
die niet eens (hilarischquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp..wat zijn de gevolgen als je dat formulier niet op tijd inlevert?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Fuuuuck! Had ik me er net bij neergelegd dat mijn tentje morgen komt...zie ik net dat de status veranderd is en dat de chauffeur onderweg is
Kan ik wéér geen ruk uitvoeren terwijl ik nét van plan was te gaan douchen een naar de winkel te gaan
*31 augustus, uur of 11 's avondsquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je inschrijving en de betaling voor 1 september 2007 in orde maakt. Bij vroegtijdige inschrijving heb je je studentenkaart sneller in je bezit en voorkom je dat je account wordt afgesloten.
Alle tijd dus![]()
quote:Beste student,
Hierbij het verzoek/advies op tijd op zoek te gaan naar een stageplek/afstudeeropdracht (zie hiervoor ook BB)!
Dit i.v.m. de vakantietijd. Vrijdag 13 juli is officieel de laatste werkdag. Je hebt van je SLB-er én van Hans Ottelé officieel goedkeuring nodig. Zij zijn 6 weken vrij. Goedkeuringsformulieren worden dan ook pas na de vakantie in behandeling genomen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*31 augustus, uur of 11 's avonds
Soempie: kuuuuuuuuuuuuut....![]()
Dit jaar was voor mij ook een beetje een: we zien het wel jaar. Als ik alles maar weer zo'n beetje op de rails zou krijgen (verhuizen, baantje, studie, sociale leven). Maar ik kan best fanatiek zijn hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik het donkerbruine vermoeden uiten dat dat bij jou best lastig gaat worden![]()
Minderquote:
waarom zijn die eraf danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit jaar was voor mij ook een beetje een: we zien het wel jaar. Als ik alles maar weer zo'n beetje op de rails zou krijgen (verhuizen, baantje, studie, sociale leven). Maar ik kan best fanatiek zijn hoor.![]()
Ze hebben m'n cijfers voor kunstgeschiedenis van progress gehaald.M'n negens voor architectuurgeschiedenis, innovaties in het bouwbedrijf en moderne tijd.
Ik hoopte dat ik die kon invullen in m'n vrije ruimte.
![]()
waarom mag dat nu niet dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit jaar was voor mij ook een beetje een: we zien het wel jaar. Als ik alles maar weer zo'n beetje op de rails zou krijgen (verhuizen, baantje, studie, sociale leven). Maar ik kan best fanatiek zijn hoor.![]()
Ze hebben m'n cijfers voor kunstgeschiedenis van progress gehaald.M'n negens voor architectuurgeschiedenis, innovaties in het bouwbedrijf en moderne tijd.
Ik hoopte dat ik die kon invullen in m'n vrije ruimte.
![]()
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MinderDus nu moet je heel snel op zoek, want anders moet je tot na de vakantie wachten, begrijp ik?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*31 augustus, uur of 11 's avonds
Soempie: kuuuuuuuuuuuuut....![]()
je lijkt mij wel.quote:
deze?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke dan? Heb bijna alleen topics van MEN en van TV...
Geen idee. Misschien vervallen ze na 3 jaarquote:
Ik nowquote:
ssstquote:
Ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
deze?
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IX)
quote:
die is zo mooiquote:
van watquote:
quote:P.S. If all else fails, go with B from now on.
B is the new C
Tuurlijk, maar wel mooi.quote:
Van Fok! Ik ga Six Feet Under kijken.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Fok! Ik ga Six Feet Under kijken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Zijn wij zo vermoeiend dat je en pauze van ons nodig hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Taking a break will actually make you discharge your responsibilities better. Galinsky’s surveys show that people who are happiest at work are those who take time for themselves. “If you shift your focus, you go back to the other areas of life with more energy,” she says. “You’re less stressed, more satisfied with life in general.”quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn wij zo vermoeiend dat je en pauze van ons nodig hebt![]()
dus dat ik tegelijkertijd FOK! en met school bezig ben is alleen maar goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Taking a break will actually make you discharge your responsibilities better. Galinsky’s surveys show that people who are happiest at work are those who take time for themselves. “If you shift your focus, you go back to the other areas of life with more energy,” she says. “You’re less stressed, more satisfied with life in general.”
![]()
We worden er allemaal beter van.![]()
dat bedoel ik wijsneusquote:
't Is ook nooit goed hier in Nederland he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
De zon schijnt te fel om tv te kunnen kijken.![]()
Heb ik. M'n gordijnen zijn licht doorlatend.quote:
Ik wilde gewoon iets te zeiken hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed hier in Nederland he?
vakantie of permanent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
M'n beste vriend gaat weg. Naar Denemarken.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
ik neem later van die dikke zware velours gordijnen waar geen streepje licht doorheen komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik. M'n gordijnen zijn licht doorlatend.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iets te zeiken hebben.
waarvoor dat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
Das lelijk, je moet gewoon een rolgordijn eronderquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik neem later van die dikke zware velours gordijnen waar geen streepje licht doorheen komt
[..]
![]()
[..]
waarvoor dat dan?
Ja, best begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Soempie het volgende:
Weird, ik ben blij en tegelijkertijd een beetje sip.Tof dat hij gaat en ik ga hem ook zeker opzoeken. Maar ook wel weer verdrietig, omdat we elkaar minder zullen zien. Alhoewel we elkaar maar eens in de paar maanden zagen.
of je komt kamperen in denemarkenquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
ik heb trouwens helemaal geen asociale lange vakantie
waarom zou je kamperen? Je kunt toch in zijn huis crashen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
of je komt kamperen in denemarken![]()
hoeveel kost zoiets?
geen idee, ik grap maar wat
ik vind het wel een leuke grap![]()
zeg, even over de wat kortere termijn
gaan we nou nog eens samen eten ergens?
ik denk dat het moeilijk wordt..alletwee vakantie eerst
tering... dit soort puzzelplanningen wordt echt te erg
ja, nogal![]()
![]()
Nu zit ik met kamperen in Denemarken in m'n hoofd![]()
omdat ik niet weet wanneer ik vakantie hebquote:
Nee, hij zit daar eerst zelf met een tentje in de zomer. Pas vanaf september gaat hij daar echt aan de slag en zal hij ook huisvesting krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waarom zou je kamperen? Je kunt toch in zijn huis crashen?
Daarom ga ik die superkrachtencursus doen, hè.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
als in jouw dagen 48u zouden zitten waren ze ws nog te kort soempie
Inderdaad. Want buiten het permanent vakantie vieren moet ze ook nog eens studerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
als in jouw dagen 48u zouden zitten waren ze ws nog te kort soempie
oh ja was ik even vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom ga ik die superkrachtencursus doen, hè.![]()
oh zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij zit daar eerst zelf met een tentje in de zomer. Pas vanaf september gaat hij daar echt aan de slag en zal hij ook huisvesting krijgen.![]()
Maar we zouden ook al op fietsvakantie deze zomer.
M'n zomer is te kort.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad. Want buiten het permanent vakantie vieren moet ze ook nog eens studeren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't scheelt dat ik geen herren heb in augustus![]()
Doet ze goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Linda(jewaits, van Ane Brun, blond) heeft vorige week haar laatste tentamen gehad. En die heeft ze hoogstwaarschijnlijk gehaald.
Dat houdt in dat ze alle tentamens in één keer heeft gehaald.
feliquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:17 schreef geenaam het volgende:
Ik heb werkIk had wel werk, alleen heb ik nu vakantiewerk erbij
![]()
ssst, 't duurt altijd 5 minuten voor het een minnetje wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Etcetera het volgende:
voor iemand die weg heeft geklikt heb je een aardig blauw kruisje soemp
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
ssst, 't duurt altijd 5 minuten voor het een minnetje wordt.![]()
![]()
In de bakkerij..quote:
en het heeft niets te maken met de mogelijkheid dat je in je profiel kunt zetten of je wel of niet zichtbaar wilt zijn zekerquote:
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en het heeft niets te maken met de mogelijkheid dat je in je profiel kunt zetten of je wel of niet zichtbaar wilt zijn zeker
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en het heeft niets te maken met de mogelijkheid dat je in je profiel kunt zetten of je wel of niet zichtbaar wilt zijn zeker
Ik ben nu niet ingelogd dat klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee nee, geen uitzonderingenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..Behalve Soempie natuurlijk..
![]()
ik heb het in het begin ook gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo irritant. Die mensen mogen ze afschieten..Behalve Soempie natuurlijk..
![]()
quote:
niet ingelogd en toch postenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nu niet ingelogd dat klopt.![]()
Maar dat was ik net ook niet toen hij op blauw stond. Duurt echt altijd 5 minuten.![]()
Oké, maar dan word de SC wel saai hoor..quote:
quote:
waaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, als ik aan 't werk ben.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom maar op, ik kan jullie hebben.![]()
In zo'n grote fabriek? Of bij een bakkertje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
In de bakkerij..Beetje geestdodend werk, maar oké.. Werk is werk
Je hebt me duidelijk nog niet in de smiezen.quote:
In zo'n grote fabriek. Beetje inpakken enzo.. Maar ik ga chillen op een vliegerveld met de waterpijpquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
In zo'n grote fabriek? Of bij een bakkertje?
Een vriend van mij begon 's nachts hardop te dromen over krentenbollen. Toen vond hij het tijd worden om te stoppen met dat werk.![]()
![]()
Er zitten altijd ongeveer 20 mensen tegelijk op hetzelfde account bij ons, ik denk dat als 1 van die mensen toevallig naar FOK! gaat dan ook ingelogd is als Neleos, denk ik.quote:
quote:
willem tell schoot op de appel robin hood stal van de rijken en gaf aan de armenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan Willem Tell..of hoe heet die gast die op een appel schoot.Robin Hood? Je snapt me wel.
![]()
best gaaf hequote:Op woensdag 27 juni 2007 13:44 schreef Soempie het volgende:
Het verhaal gaat dat de legendarische kruisboogschutter Willem Tell weigerde in 1307 de hoed te groeten die landvoogd Gessler op een staak op het dorpsplein had laten zetten, als symbool voor de heersende Habsburg. Gessler beval hem daarop met zijn boog een appel van het hoofd van zijn zoontje te schieten. Dit lukte hem. Toen Tell echter werd gevraagd wat het doel van zijn twééde pijl was, antwoordde hij dat die voor de landvoogd bedoeld was als hij zijn zoontje zou raken. Hierop werd hij gevangen genomen.
Goh, wel een tof verhaal
Vind je het gek. We zitten midden in de tentamenperiodequote:
succesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:51 schreef Soempie het volgende:
Laatste bezoek: 34 minuten, 30 seconden geleden.
![]()
![]()
Ik ga nu echt even wat doen, ander komt het niet goed morgen met m'n 9![]()
Ik kan me een aantal potjes Worms herinneren die het tegendeel bewijzenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom maar op, ik kan jullie hebben.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me een aantal potjes Worms herinneren die het tegendeel bewijzen
En dan kom je daar iemand tegen en ga je vervolgens nog niks doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Ik maak mezelf weer lekker geloofwaardig hier.
Ik ga wel naar de UB![]()
ik wou net zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:56 schreef Soempie het volgende:
Ik maak mezelf weer lekker geloofwaardig hier.
Ik ga wel naar de UB![]()
Rennen kreng..anders stuur ik deze op je af. Kijken of je je dan wel zo moe voelde als je dachtquote:
Lief hondje dat van schapen houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rennen kreng..anders stuur ik deze op je af. Kijken of je je dan wel zo moe voelde als je dacht
[afbeelding]
Ligt eraan wat je moet doen hèquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:21 schreef geenaam het volgende:
[..]
In de bakkerij..Beetje geestdodend werk, maar oké.. Werk is werk
Nog meer doodsverwensingen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:24 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Er komen hier toch nooit mods dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nog meer doodsverwensingen!
Maar ik snap er altijd ook weinig van
in principe snap ik het welquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:33 schreef Supersheep het volgende:
Campagne: hardrijders hebben 'klein pikkie'hoe verzin je dit?
Waar het hart van vol is....quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in principe snap ik het wel![]()
compensatiegedrag
maar ik vind het wel raar gevonden, ik zie het al voor me: die pink wordt omhoog gedaan, en dan denkt die hard rijder: wtf! ik een klein pikkie? ik zal je 's laten zien hoe groot die is! en dattie dan... enfin, je snapt wat ik bedoel
In grote auto's heb je meer ruimtequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij kwamen laatst ook al met de theorie dat grote auto's ook compensatie zijn
Ja, maar dat is niks nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij kwamen laatst ook al met de theorie dat grote auto's ook compensatie zijn
dat klopt ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:43 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat klopt ook![]()
ik heb een fiat punto trouwens![]()
Mijn vrienden vonden uiteraard van wel..... eentje heeft jarenlang rondgereden in een piepklein citroentjequote:
nou ja, ik heb al eens eerder een jongen vertelt over dat compenseren met grote auto's en toen kreeg ik ook zo'n reactiequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In grote auto's heb je meer ruimte![]()
kut dan moet ik een borstvergroting nemenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:54 schreef Etcetera het volgende:
kut dan moet ik een borstvergroting nemenmaar dan kan ik die mini niet meer betalen
![]()
quote:
Ik ontken allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn fiets. Hoe wist je dat?![]()
schapen zijn ook nooit te vertrouwen hequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
schapen zijn ook nooit te vertrouwen he![]()
alleen de SC mag ik hopen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo ik ben thuis, ik mocht eerder weg van werk omdat het rustig was ()
Zo eerst wat eten en daarna bijlezen, de eerste 75 posts heb ik al gehad
Dat met die katquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en ze kunnen ook al niet lezen
ik speel een leuk spel
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
Er is een stukje van m'n (nep)voortand gebroken en er zit een barst in.![]()
Stomme tandarts![]()
![]()
Ik at een appelquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
het ging mij meer om het topic dan om het forumquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat met die kat![]()
![]()
![]()
Oftewel, niet al te nieuwsgierig gaan klikken in dat topic als je geen sterke maag hebt en geen hekel aan katten hebt![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik at een appel![]()
Die knurft van een tandarts heeft het gewoon niet goed gedaan. Hij keek ook al zo: '' halverwege de behandeling. Om vervolgens nog met drie instrumentjes te klooien en uiteindelijk vol opluchting te zeggen: 'zo, dat ziet er beter uit'
![]()
Ik maak geen grapje.![]()
Al weg, wilde net een topicreport invullen en laten weten dat Xebrozius wel een ban mag krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat met die kat![]()
![]()
![]()
Oftewel, niet al te nieuwsgierig gaan klikken in dat topic als je geen sterke maag hebt en geen hekel aan katten hebt![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Klaag hem aan
Shit heb ik iets gemistquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Al weg, wilde net een topicreport invullen en laten weten dat Xebrozius wel een ban mag krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |