Ja, dat is zinloos natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mss kun je een klacht indienen? of is dat zinloos
Soms komt er opeens een heel oud topic naar boven en dan vraag ik me dat wel eens af. En dan ga ik kijken wat ik gepost hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie ook wel eens topic in je AT lijst waarvan je denkt: en wáárom moest ik daar posten![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:36 schreef Soempie het volgende:
Inmiddels heb je een (her)inschrijvingsformulier ontvangen voor het studiejaar 2007-2008.
Ehh, op 't adres van anderhalf jaar terug.![]()
10quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Thanks!
En die ene vriend van mij is definitief blijven zitten, hij moet nog steeds die extra opdracht doen in de vakantie maar zijn onvoldoendes zijn teveel. Helaas...
En bij frans kwam ik echt in een oase van huilbuienecht wel 10 mensen waren er aan het huilen omdat ze toen definitief waren blijven zitten.
![]()
Dat zeg je nuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vertel het lekker alleen aan soempie![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch met Chucky![]()
Die vond ik jaren geleden doodengHeb met m'n knuffelbeer achter de bank gezeten, serieus.
![]()
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef Etcetera het volgende:
hebben jullie ook wel eens topic in je AT lijst waarvan je denkt: en wáárom moest ik daar posten![]()
ik zou even naar de studentenadministratie gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef Soempie het volgende:
En die mensen hebben het weggeflikkerd natuurlijk.![]()
Ik vraag me af of ze m'n studieadvies ook al hebben opgestuurd.![]()
uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:37 schreef B.ertha het volgende:
jaEn dan komen daarna de allertriestste fokkers het topic nog triester maken
Ik had een pauze bedacht van 12.00 tot 13.00 uur. En ik denk dat ik me maar aan die planning ga houden.quote:
Bij etc? Ja, ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb wel een vermoeden welk topic dat bij jou is
uhuquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou even naar de studentenadministratie gaan
welke danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb wel een vermoeden welk topic dat bij jou is
nouquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten er volgend jaar een fanatiek jaar van te maken. Dat gelanterfanter moet maar eens over zijn.![]()
Zegquote:
mag ik het donkerbruine vermoeden uiten dat dat bij jou best lastig gaat wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb besloten er volgend jaar een fanatiek jaar van te maken. Dat gelanterfanter moet maar eens over zijn.![]()
die niet eens (hilarischquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp..wat zijn de gevolgen als je dat formulier niet op tijd inlevert?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Fuuuuck! Had ik me er net bij neergelegd dat mijn tentje morgen komt...zie ik net dat de status veranderd is en dat de chauffeur onderweg is
Kan ik wéér geen ruk uitvoeren terwijl ik nét van plan was te gaan douchen een naar de winkel te gaan
*31 augustus, uur of 11 's avondsquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je je inschrijving en de betaling voor 1 september 2007 in orde maakt. Bij vroegtijdige inschrijving heb je je studentenkaart sneller in je bezit en voorkom je dat je account wordt afgesloten.
Alle tijd dus![]()
quote:Beste student,
Hierbij het verzoek/advies op tijd op zoek te gaan naar een stageplek/afstudeeropdracht (zie hiervoor ook BB)!
Dit i.v.m. de vakantietijd. Vrijdag 13 juli is officieel de laatste werkdag. Je hebt van je SLB-er én van Hans Ottelé officieel goedkeuring nodig. Zij zijn 6 weken vrij. Goedkeuringsformulieren worden dan ook pas na de vakantie in behandeling genomen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*31 augustus, uur of 11 's avonds
Soempie: kuuuuuuuuuuuuut....![]()
Dit jaar was voor mij ook een beetje een: we zien het wel jaar. Als ik alles maar weer zo'n beetje op de rails zou krijgen (verhuizen, baantje, studie, sociale leven). Maar ik kan best fanatiek zijn hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mag ik het donkerbruine vermoeden uiten dat dat bij jou best lastig gaat worden![]()
Minderquote:
waarom zijn die eraf danquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit jaar was voor mij ook een beetje een: we zien het wel jaar. Als ik alles maar weer zo'n beetje op de rails zou krijgen (verhuizen, baantje, studie, sociale leven). Maar ik kan best fanatiek zijn hoor.![]()
Ze hebben m'n cijfers voor kunstgeschiedenis van progress gehaald.M'n negens voor architectuurgeschiedenis, innovaties in het bouwbedrijf en moderne tijd.
Ik hoopte dat ik die kon invullen in m'n vrije ruimte.
![]()
waarom mag dat nu niet dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit jaar was voor mij ook een beetje een: we zien het wel jaar. Als ik alles maar weer zo'n beetje op de rails zou krijgen (verhuizen, baantje, studie, sociale leven). Maar ik kan best fanatiek zijn hoor.![]()
Ze hebben m'n cijfers voor kunstgeschiedenis van progress gehaald.M'n negens voor architectuurgeschiedenis, innovaties in het bouwbedrijf en moderne tijd.
Ik hoopte dat ik die kon invullen in m'n vrije ruimte.
![]()
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
MinderDus nu moet je heel snel op zoek, want anders moet je tot na de vakantie wachten, begrijp ik?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*31 augustus, uur of 11 's avonds
Soempie: kuuuuuuuuuuuuut....![]()
je lijkt mij wel.quote:
deze?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke dan? Heb bijna alleen topics van MEN en van TV...
Geen idee. Misschien vervallen ze na 3 jaarquote:
Ik nowquote:
ssstquote:
Ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
deze?
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel IX)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |