Goede vrienden trouwens, binnenkort tijd voor een loverboy?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Je moet voor jezelf kiezen, laat iedereen maar dood vallen!
Laat haar aangifte doen en zeg dat je je liever erbuiten houdtquote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar ik weet voor mezelf ook niet wat goed is.. als me familie dr achter komt krijg ik ook gezeik weer, maar aangifte wil ik ook niet want dan krijg ik alle shit over me heen weer
ja maar ik wil dus geen aangifte want dan krijg je weer dat die politie weer beter op gaat letten en dan kan ik straks zelf ook niet meer lekkker geinen!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef Fetai het volgende:
[..]
Laat haar aangifte doen en zeg dat je je liever erbuiten houdt![]()
quote:
oooo wacht bij anderen is het gewoon normaal gedrag als je iemand van je fiets traptquote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ze wisten niet dat het me nichtje was!!!
oh nee dan mag het wel hoor, iemand van de fiets afrossen, geen enkel probleemquote:Op maandag 25 juni 2007 19:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ze wisten niet dat het me nichtje was!!!
wat, zoals eerder al gezegd is, wel een goed idee is natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
nee ze deden t niet omdat ze me nichje is!!!! als ik er bij was geweest dan had ik gewoon gezegt van das me nichtje en dan hadden we een ander gepakt!
voel me daarom ook een beetje lullig zelf naar hanna want t is dus ook mijn schuld nu een beetje![]()
Fijne vent ben je zelf. Beetje met je matties meisjes van de fiets afschoppen....quote:Op maandag 25 juni 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
...dan hadden we een ander gepakt!
ja dat was gewoon lachen geweest! dan had ik nu niet die shit en waren we t nou alweer vergeten.. maar dit is dus vet kutquote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wat, zoals eerder al gezegd is, wel een goed idee is natuurlijk
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat was gewoon lachen geweest! dan had ik nu niet die shit en waren we t nou alweer vergeten.. maar dit is dus vet kut![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja dat was gewoon lachen geweest! dan had ik nu niet die shit en waren we t nou alweer vergeten.. maar dit is dus vet kut![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:45 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Fijne vent ben je zelf. Beetje met je matties meisjes van de fiets afschoppen....
Moet je eens met mij proberen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |