Alleen dat laatste doe ik niet. Maar voor de rest staan alle klokken al ongelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Mikkie het volgende:
Je moet al je klokken in huis een verschillend aantal minuten voor zetten, en niet precies weten hoeveel per klok. Dan kom je vaker op tijd. En als je eenmaal een beetje uitgevogeld hebt welke klok hoeveel voor staat, alles weer veranderen
Weltrusten wycciequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:38 schreef wyccie het volgende:
Ik ga niet met de fiets naar mijn werk.
Trusten
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:41 schreef Mikkie het volgende:
Damn, die föhnoplossingen gaan het niet worden dan
Welke film heb je op de stapel liggen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb ik waarschijnlijk net een filmpje gekeken en een biertje gedronken.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ben van plan om Zwartboek nog maar eens te gaan kijken. Maar dat alleen maar omdat ik mijn Rebus (Ian Rankin) DVD's net af gekeken heb.
Laatste "oude" series die ik heb gekeken waren 'V" en "MASH".quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Alias, The Shield, Oz, Miami Vice enzo...allemaal al gehad?
Trustequote:
Whoah..in 10 minuten!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:01 schreef Soempie het volgende:
Kijk mij snel zijn.gedouched en aangekleed.
![]()
Het is voor mij ook een hele teleurstelling..quote:
Hoe weet je dat? En wanneer dan wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben boos op Perrysport...
Mijn tent zou gisteren afgeleverd worden (volgens de website, voor 15:00 bestellen->volgende dag in huis).
Dat gebeurde niet. Dus dan vandaag denk je dan. OOK niet!
how do you knowquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben boos op Perrysport...
Mijn tent zou gisteren afgeleverd worden (volgens de website, voor 15:00 bestellen->volgende dag in huis).
Dat gebeurde niet. Dus dan vandaag denk je dan. OOK niet!
mss kun je een cursus volgenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is voor mij ook een hele teleurstelling..![]()
Track&Trace. Er staat dus een post tracking link op de site. En volgende de site ligt het ergens in een sorteercentrum en wordt het dan de volgende dag afgeleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En wanneer dan wel?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Track&Trace. Er staat dus een post tracking link op de site. En volgende de site ligt het ergens in een sorteercentrum en wordt het dan de volgende dag afgeleverd.
En die melding is van vandaag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |