die is zo mooiquote:
van watquote:
quote:P.S. If all else fails, go with B from now on.
B is the new C
Tuurlijk, maar wel mooi.quote:
Van Fok! Ik ga Six Feet Under kijken.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van Fok! Ik ga Six Feet Under kijken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Zijn wij zo vermoeiend dat je en pauze van ons nodig hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Taking a break will actually make you discharge your responsibilities better. Galinsky’s surveys show that people who are happiest at work are those who take time for themselves. “If you shift your focus, you go back to the other areas of life with more energy,” she says. “You’re less stressed, more satisfied with life in general.”quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn wij zo vermoeiend dat je en pauze van ons nodig hebt![]()
dus dat ik tegelijkertijd FOK! en met school bezig ben is alleen maar goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Taking a break will actually make you discharge your responsibilities better. Galinsky’s surveys show that people who are happiest at work are those who take time for themselves. “If you shift your focus, you go back to the other areas of life with more energy,” she says. “You’re less stressed, more satisfied with life in general.”
![]()
We worden er allemaal beter van.![]()
dat bedoel ik wijsneusquote:
't Is ook nooit goed hier in Nederland he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef Soempie het volgende:
De zon schijnt te fel om tv te kunnen kijken.![]()
Heb ik. M'n gordijnen zijn licht doorlatend.quote:
Ik wilde gewoon iets te zeiken hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed hier in Nederland he?
vakantie of permanent?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
M'n beste vriend gaat weg. Naar Denemarken.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
ik neem later van die dikke zware velours gordijnen waar geen streepje licht doorheen komtquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik. M'n gordijnen zijn licht doorlatend.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iets te zeiken hebben.
waarvoor dat dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef Soempie het volgende:
Das lelijk, je moet gewoon een rolgordijn eronderquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik neem later van die dikke zware velours gordijnen waar geen streepje licht doorheen komt
[..]
![]()
[..]
waarvoor dat dan?
Ja, best begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Soempie het volgende:
Weird, ik ben blij en tegelijkertijd een beetje sip.Tof dat hij gaat en ik ga hem ook zeker opzoeken. Maar ook wel weer verdrietig, omdat we elkaar minder zullen zien. Alhoewel we elkaar maar eens in de paar maanden zagen.
of je komt kamperen in denemarkenquote:
Hoezo niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
ik heb trouwens helemaal geen asociale lange vakantie
waarom zou je kamperen? Je kunt toch in zijn huis crashen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
of je komt kamperen in denemarken![]()
hoeveel kost zoiets?
geen idee, ik grap maar wat
ik vind het wel een leuke grap![]()
zeg, even over de wat kortere termijn
gaan we nou nog eens samen eten ergens?
ik denk dat het moeilijk wordt..alletwee vakantie eerst
tering... dit soort puzzelplanningen wordt echt te erg
ja, nogal![]()
![]()
Nu zit ik met kamperen in Denemarken in m'n hoofd![]()
omdat ik niet weet wanneer ik vakantie hebquote:
Nee, hij zit daar eerst zelf met een tentje in de zomer. Pas vanaf september gaat hij daar echt aan de slag en zal hij ook huisvesting krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waarom zou je kamperen? Je kunt toch in zijn huis crashen?
Daarom ga ik die superkrachtencursus doen, hè.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
als in jouw dagen 48u zouden zitten waren ze ws nog te kort soempie
Inderdaad. Want buiten het permanent vakantie vieren moet ze ook nog eens studerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
als in jouw dagen 48u zouden zitten waren ze ws nog te kort soempie
oh ja was ik even vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom ga ik die superkrachtencursus doen, hè.![]()
oh zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, hij zit daar eerst zelf met een tentje in de zomer. Pas vanaf september gaat hij daar echt aan de slag en zal hij ook huisvesting krijgen.![]()
Maar we zouden ook al op fietsvakantie deze zomer.
M'n zomer is te kort.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad. Want buiten het permanent vakantie vieren moet ze ook nog eens studeren
quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
't scheelt dat ik geen herren heb in augustus![]()
Doet ze goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Linda(jewaits, van Ane Brun, blond) heeft vorige week haar laatste tentamen gehad. En die heeft ze hoogstwaarschijnlijk gehaald.
Dat houdt in dat ze alle tentamens in één keer heeft gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |