quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Sorry.. kon het niet latenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
In een dekstation oogsten ze spermaMelken noemen ze dat.
Paarden worden meestal gedekt door KI en dat word dus daar voorbereid.
Die hengsten doen vaak ook dingen in de sport en zijn dus meestal op een streng dieet.
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Nou ik zou wel als ik ooit rijk zou zijn ........me opwerpen voor dieren.. Maar ik ben een stadswatje maar dat zou ik wel onbetaald willen doen.
O.k. dan nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.
Was al niet meer nodig dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Ola ... Leandra . was in gedachte voor mijn tweede super SC![]()
Lea d'r SC zijn altijd goed jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
Komt ff een SC proppen Tjeeemeeemig
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef JohnFoK het volgende:
kunnnen we een capje krijgen van haar borsten ?
Wat een flits actie van Leandraquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
Anders is de "melk" niet goed meer![]()
[..]
[..]
Sorry.. kon het niet laten![]()
Hi & bye all![]()
![]()
Ja maar ik wilde nog een keerquote:
SC ... weg...quote:
Nou ik hield je niet echt voor een opgever.quote:
*Geeft Eend een potje*quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef PC eend het volgende:
Mijn groupies zijn al weg![]()
Wie moet ik nou dekken op dit station
Of snap ik de OP niet helemaal![]()
Mot ik het opsturenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Geeft Eend een potje*
Vies blaadje er bij?![]()
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ik hield je niet echt voor een opgever.
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.
Dit is niet erg welkom hoor
Ja o.k.... ben nou eenmaal een dom mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doet![]()
Ik haat die kutbeestenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doet![]()
Ze zoeken nog iemand bij de slagerij aan de overkantquote:
Dat zei ik toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
Ja o.k.... ben nou eenmaal een dom mens
Verkopen ze daar toevallig ook pauw?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zoeken nog iemand bij de slagerij aan de overkant![]()
Weet ik .... kwam een beetje fluttig over (Maar de omschrijving hier klopt wel)quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet![]()
Gewoon lief, en de meeste echte pro-dierverzorgers zijn alles behalve lief.
Meestal zijn ze aardig taai en scherp van tong (met een zacht kantje) en kunnen ze verdraait hard schoppen als nodig.
Maak jij even grapjes over dat beestquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef Soury het volgende:
Eeet ik .... kwam een beetje fluttig over (Maar de omschrijving hier klopt wel)
Meen het hoor ...Thanksquote:
Ellen is een ras trut ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
Ik erger me ook een beetje aan hoe mensen hier reageren op fries. En ik erger me ook aan ellen omdat ze dat steeds weer versterkt.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maak jij even grapjes over dat beest![]()
Ik heb er gvd 3 jaar voor gezorgt, vanaf dat die 6 maanden oud was![]()
Ja ja ....quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik weer, moest even een wasje wegwerken..
We zijn wel hard maar niet ongevoelig. D'r ligt een beest voor je voeten dat half vertrapt is. Je zit pezen lopen onder de huid en bloedende stukken vel. De wei ligt vol veren. En dat klote beest leeft nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Dat wist ik niet![]()
Maar omdat de meeste echte pro-dierverzorgers zijn alles behalve lief zijn.
En meestal zijn ze aardig taai en scherp van tong (met een zacht kantje) en kunnen ze verdraait hard schoppen als nodig.
Dacht om je te helpen een pro te worden even een grapje te kunnen maken![]()
Maar dat schoppen had je nog niet vertelt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan niet....Was stiekum naar het dekstation...![]()
Dat dacht ik al. Volgens mij lust jij er wel pap vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
Dan niet....Was stiekum naar het dekstation...![]()
Kolere chill the fuck downquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
Ik schop me paard wel eens, en niet zachtjes ook hoor. Die 'pismerrie' (woord voor chagerijnige merrie's) kan soms vreselijk zuur doen. Ik zeg 1 keer nee en de 2de keer volgt er of een mep of als ze echt klierig is schop ik gewoon met schoenen of me knie in d'r maag.
En verdomd, ze begrijpt het best hoor, want dat is rangorde taal. Ik vertel d'r heel simpel, ik ben de baas en als je niet nu meteen naar me luistert trap ik je me kudde uit. En dat is wat paarden en andere dieren onder mekaar doen.
En ik doe gerust gekke dingen op d'r rug. Bv aanloopje nemen van een afstand en dan zo op d'r rug springen. Kan ze hebben hoor, zelfs al weeg ik 80 kilo. Zij weegt er nog altijd 400.
Ik ben a-seksueel, en dat bevalt me prima...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Volgens mij lust jij er wel pap van![]()
En ik wil jou wel eens van dat houten bierkratje uit de jaren 70 zien strompelen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere chill the fuck down![]()
En als jij 80 kilo weegt wil ik je wel eens op met een aanloopje op een paard zien springen![]()
![]()
Vroeger tot een jaar (rekent even snel terug) of 4 terug sprong ik zelfs in galop nog op paarden. Ik zeg niet dat het er zo soepel uit zag als de link die ik vanmiddag in de COS gooide. Maar ik kon het.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Kolere chill the fuck down![]()
En als jij 80 kilo weegt wil ik je wel eens op met een aanloopje op een paard zien springen![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben a-seksueel, en dat bevalt me prima...![]()
Uhhh... Wie lust er nou pap van...?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vroeger tot een jaar (rekent even snel terug) of 4 terug sprong ik zelfs in galop nog op paarden. Ik zeg niet dat het er zo soepel uit zag als de link die ik vanmiddag in de COS gooide. Maar ik kon het.
Nu ben ik stijf en krakkemikkig... Ga nooit onder een paard liggen, dat kom je niet zo makkelijk te boven![]()
Okee, doe ik zo me best alle dubbelzinnige dingen weg te werken... Die zag ik over het hoofdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik wil jou wel eens van dat houten bierkratje uit de jaren 70 zien strompelen...![]()
Beetje zinloos hequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben a-seksueel, en dat bevalt me prima...![]()
Heb jij vanmiddag een link gepost waarin je op een paard springtquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vroeger tot een jaar (rekent even snel terug) of 4 terug sprong ik zelfs in galop nog op paarden. Ik zeg niet dat het er zo soepel uit zag als de link die ik vanmiddag in de COS gooide. Maar ik kon het.
Nu ben ik stijf en krakkemikkig... Ga nooit onder een paard liggen, dat kom je niet zo makkelijk te boven![]()
Neeh er was vanmiddag een gek die in de COS posten dat je niet met z'n 2en op een paard mag zitten. Dus gooide ik met deze link.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
Heb jij vanmiddag een link gepost waarin je op een paard springt![]()
![]()
Hallo dat kan niet, zit ik hier een topic vol te spammen voor je ga je wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Truste ... Ik kap ermee
Te laat we hadden het al gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:42 schreef Gigageil het volgende:
edit
Ah okquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh er was vanmiddag een gek die in de COS posten dat je niet met z'n 2en op een paard mag zitten. Dus gooide ik met deze link.
http://voltemotion.smugmug.com/gallery/1495665#71667072
Zo soepel was ik dus nooit. Dit is ook nog heel hoog niveau. Maar dit is wel een paar jaar flink me passie geweestInclusief opspringen in galop, staan, halve handstanden, in de nek zitten en toen ik jonger was (ben begonnen toen ik 8 was) als top van de 3.
Ik ga ff mee lezen in de COS, want het is spannend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Truste ... Ik kap ermee
Het is alleen allemaal zo gekleurd die postings. Niks een objectief... Dit en dit gebeurt er.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ff mee lezen in de COS, want het is spannend.
Truste muizemeis!![]()
![]()
Tot later Veulen![]()
Flikker zelf op, ga maar in de COS spelen. Jij hebt nog streams dus ben je daar prima op je plekquote:
en ook met zo'n leerzame inhoud ook nog...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Veulen het volgende:
Naja zeg, ruim 14 uur verder en ik hoef nog maar 4 berichtjes bij te lezen.
Dat is toch erg![]()
Moet je me maar niet naar de COS jagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Veulen het volgende:
Naja zeg, ruim 14 uur verder en ik hoef nog maar 4 berichtjes bij te lezen.
Dat is toch erg![]()
Ian heeft zo te zien zijn definitieve come back gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ook met zo'n leerzame inhoud ook nog...![]()
![]()
Heel leerzaamquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
en ook met zo'n leerzame inhoud ook nog...![]()
![]()
hoi Veulen!![]()
![]()
Zit je daar nou nog? Dat was maar voor een uurtje suffiequote:
Z'n computer deed het nog steeds niet toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef PC eend het volgende:
Ian heeft zo te zien zijn definitieve come back gemaakt
Hij doet het alleen wel iets rustiger aan
Heel leerzaam, ga ik ook even doen![]()
wat doe je me aan?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian heeft zo te zien zijn definitieve come back gemaakt
Hij doet het alleen wel iets rustiger aan
Heel leerzaam, ga ik ook even doen![]()
Ja de groeten, die meeste harem girls zijn nog te beroerd om naar een groupie dag te komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Enne jij mag het helemaal niet rustig aan doen. Jij moet je harem tevreden stellen![]()
in drenthe zijn er een paar boerinnen te koopquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja de groeten, die meeste harem girls zijn nog te beroerd om naar een groupie dag te komen![]()
Degene die wel zo aardig zijn stranden onderweg
Ik denk dat ik maar weer op zoek moet naar een buitenvrouw![]()
Slet of Loverboy ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in drenthe zijn er een paar boerinnen te koop![]()
Import huwelijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in drenthe zijn er een paar boerinnen te koop![]()
Zit er wat voor je gading bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef DaanDobber het volgende:
Zet SBS nu aan! Liefde op het tweede gezicht, daten voor verminkten en lichamelijk gehandicapten! hahahahahhahahaha jeetje
Je geeft ze een vinger... en er ontbreekt een hele handquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef DaanDobber het volgende:
Zet SBS nu aan! Liefde op het tweede gezicht, daten voor verminkten en lichamelijk gehandicapten! hahahahahhahahaha jeetje
Nou antisemiet ben blij dat je normaal bent...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DaanDobber het volgende:
Het is leuk dat 'normale' mensen zich in grote aantallen opgegeven hebben voor dates met die 'mensen'.
alleen vuurwerkslachtoffers met een handicapquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je geeft ze een vinger... en er ontbreekt een hele hand![]()
Als je de lol er maar van inziet![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DaanDobber het volgende:
Het is leuk dat 'normale' mensen zich in grote aantallen opgegeven hebben voor dates met die 'mensen'.
ik denk dat goed werd bedoeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou antisemiet ben blij dat je normaal bent...![]()
Hoe je bedoelquote:
Er is nog hoopquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DaanDobber het volgende:
soms kan een dubelle paspoort handig zijn.... stuur je ze terug naar drenthequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Import huwelijken
Die moet je eerst inburgeren en zo![]()
Dat is wel een goede zinsopbouw...quote:
Dat is wel een heel goede gezinsopbouw...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
soms kan een dubelle paspoort handig zijn.... stuur je ze terug naar drenthe![]()
Hoe is ut in vredesnaam mogenlijk : )quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goede gezinsopbouw... [afbeelding]
Vraag dat maar aan die antisemietquote:
morgen beschuit met muisjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goede gezinsopbouw... [afbeelding]
Die heeft het ff druk met gehandicapte mensenquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:57 schreef Soury het volgende:
En ik heb geen tijd voor antisemieten... dank U
Dat denk je maar.... die groupies raken altijd helemaal de weg kwijtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
morgen beschuit met muisjes[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian's Back...
Tell A Friend! [afbeelding]
Als het maar niet met 0049 begint.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden![]()
Ik bel wel gewoon een willekeurig nummer
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ian's Back...
Tell A Friend! [afbeelding]
Zuchtquote:
ik ook niet, maar lees altijd voor uit het telefoonboekquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden![]()
Ik bel wel gewoon een willekeurig nummer
overal doden... voor de rest gaat het welquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb ik nog wat gemist!?
Ons tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb ik nog wat gemist!?
Dan was het toch juist goed raakquote:
groupies he... je kan ze niet uit het oog verliezenquote:
Nee klopt ze zijn ze hard hollend naar huisquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
groupies he... je kan ze niet uit het oog verliezen![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt ze zijn ze hard hollend naar huis![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou msn'en zonder pc, reuselkneus!?![]()
Ik ben trouwens ook moe.quote:
Pertraaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PETRAAAAAAA!!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was in het vagevuur...quote:
Had ff gesmst, dan had ik je geholpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was in het vagevuur...
Ik hing vastgeklampt aan een enkele rotsblok boven duizelingwekkende dieptes...
Gedoemd om in het zwarte gat der pc-lozen te tiefen en te worden verzwolgen door analoge ziektes...
Dankzij mijn h4xx0rz-skillz ben ik er weer bovenop gekomen though...
Oeh... Ik dacht ff dat jij Dennis was, maar gelukkig...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was in het vagevuur...
Ik hing vastgeklampt aan een enkele rotsblok boven duizelingwekkende dieptes...
Gedoemd om in het zwarte gat der pc-lozen te tiefen en te worden verzwolgen door analoge ziektes...
Dankzij mijn h4xx0rz-skillz ben ik er weer bovenop gekomen though...
Daar heeft iedereen aangedacht, zeker als Dennis die bril op had.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh... Ik dacht ff dat jij Dennis was, maar gelukkig...![]()
Ja zeker. Ik schaam mij voor de gedachte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen aangedacht, zeker als Dennis die bril op had.![]()
Ik dacht het ook hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik schaam mij voor de gedachte...![]()
Maar sinds Dennis in dat huis zit, heb ik Ian nergens meer gezien.
O...quote:
Kan niet, want Dennis haalt zijn handen niet uit zijn zakken en met je handen in je zakken kan je niet tiepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O...![]()
![]()
Waar is Dennis eigenlijk? Als ie achter de PC zit, blijft ie hoofverdachte.![]()
Nou een echt wakkere indruk maak je ook niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook moe.Maar ik heb nog geen zin om te gaan slapen.
Heeft hij hem af gehad danquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen aangedacht, zeker als Dennis die bril op had.![]()
Met mij gaat het goed, met jou ook?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hola, como estamos
Heb je wel is gezien hoe onwijs veel naamtopic's jij had terwijl je weg was?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
VEULERST!!!!
Euh...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je wel is gezien hoe onwijs veel naamtopic's jij had terwijl je weg was?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik zie dus nergens een WIJ MISSEN IAN topic...
Je hebt volgens mij wle iets van 5 naamtopic's ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik zie dus nergens een WIJ MISSEN IAN topic...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij wle iets van 5 naamtopic's ofzo![]()
Man en thera heeft je echt onwijs gemist, en dan lees je dat niet eens effe![]()
Ik weet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
[DGK SC # 162] Ian WTS is going on?!
De TT allleen al, om over de OP nog maar niet te spreken![]()
Ach... dat was een tijdelijk door KZ ingebracht pubertje... je weet toch dat er maar 1 echte SC-puber isquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet...
EN IK WEET OOK DAT JULLIE EEN NIEUWE SC PUBER HADDEN!
VUILAKKEN!
Ik moest even schelden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... dat was een tijdelijk door KZ ingebracht pubertje... je weet toch dat er maar 1 echte SC-puber is![]()
Is dat zo?? Dat moet ik dan ook maar ff uitproberen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest even schelden.
Dat voelt zo lekker hier.
Is ze 24 dan?? Kan ze niet gelijk toegeven dat ze 29 is??quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mocht er nog een fokker bellen, vraag dan even waarom Amanda niet gewoon zegt dat ze 24 is.
Ik had ineens verbazingwekkend veel vrije tijd over...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat zo?? Dat moet ik dan ook maar ff uitproberen....
KLOOTZAK![]()
Ja idd... heerlijk![]()
Geef nou gewoon toe dat je ff wilde SC'en... dat mag gewoon hoor, je hoeft niet eerst een COS post neer te zetten om hier te komen babbelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
ah, die moest in de cos
Ik weet niet hoor, maarre... volgens mij heb je dan toch nog iets niet goed gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had ineens verbazingwekkend veel vrije tijd over...
Echt eng...
Heb zelfs zitten schilderen...
GEWOON MET PEN EN PAPIER!!!
ZONDER MUIS!?!?11!?!!WTS1!!1EINZ11??
Dat willen we zien. Doe eens inscannenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had ineens verbazingwekkend veel vrije tijd over...
Echt eng...
Heb zelfs zitten schilderen...
GEWOON MET PEN EN PAPIER!!!
ZONDER MUIS!?!?11!?!!WTS1!!1EINZ11??
pwnage!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maarre... volgens mij heb je dan toch nog iets niet goed gedaan![]()
![]()
Beetje te grootquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat willen we zien. Doe eens inscannen![]()
Goed dat je het zegt trouwens...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat willen we zien. Doe eens inscannen![]()
We moeten je dus de dansvloer op trekken voor je je heupen begint te bewegen??quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, ik kom hier niet zo vaak. Ben daarom een beetje een muurbloempje ...
Foto dan?quote:
Ik heb dr niet op MSNquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Thera, jongens?
In de kroeg?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Thera, jongens?
Eigenlijk hou ik er niet zo van om mijn échte werkstukken op internet te gooien...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Foto dan?
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Okeequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk hou ik er niet zo van om mijn échte werkstukken op internet te gooien...![]()
En de rest zekerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
Vanavond maar een uurtje... een kop koffie en een Spa blauw![]()
Nou ik zit gewoon aan de kauwgom en de kraanwater hoorquote:
Je kan bij mij sowieso een potje brekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een hoop goeie punten![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan bij mij sowieso een potje breken![]()
Aaaah, toe...quote:
Is goed, want als ik als enige probeer ene rel te starten hierzo beginnen ze te miepenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaah, toe...
Laat me even in hippie modus![]()
Ik ben gelukkig omdat mijn lieve pc'tje het weer doet en ik het meerendeel van mijn eigen kunstwerkjes en muziekstukken heb weten te redden...
Morgen ben ik weer sjaggo![]()
Waar gaan we morgen over rellen dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is goed, want als ik als enige probeer ene rel te starten hierzo beginnen ze te miepen![]()
Verzin maar iets... Ik ben makkelijk tevreden te stellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar gaan we morgen over rellen dan!?
Dan kan ik straks in bed alvast wat scherpe one-liners bedenken zodat APK me weer leuk gaat vinden.
WAAAAAAR!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
Die lobasca is een beetje oversekst geloof ik![]()
![]()
Ik heb het op de achtergrond aanstaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
http://rickvanvelthuysen.nl.angrylog.nl/page/bio
jongens, jullie missen dit
Hoezo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
![]()
Nu wel een lekker nummer hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het op de achtergrond aanstaan![]()
Beetje jammer van de muziek alleen![]()
Doe 's een verslagje, ik moet mijn boxjes nog aansluitenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu wel een lekker nummer hoor
Enne.... Lobasca was master![]()
Zet dan ff een koptelefoon op johquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's een verslagje, ik moet mijn boxjes nog aansluiten![]()
Durfde me hier al bijna niet meer te vertonenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje op de radio naar het seksleven van amanda vragenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
![]()
DAt zal je altijd zien, je roept iets en dan ...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Ik stelde de vraag, die ik me al meerdere malen in de COSsen hardop afvroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje op de radio naar het seksleven van amanda vragen![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar het over gaat maar ik geloof dat ik trots op je kan zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag, die ik me al meerdere malen in de COSsen hardop afvroeg.
Had ik moeten vragen of ze een eendje in vijver wilde hebben dan?!![]()
![]()
Damn... nou heb ik al die kwaliteitsposts gemistquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Verdomme, zat ik hier helemaal los te gaan blijken de batterijen van mijn draadloos toetsenbord leeg te zijn.
En nu!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Verdomme, zat ik hier helemaal los te gaan blijken de batterijen van mijn draadloos toetsenbord leeg te zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag, die ik me al meerdere malen in de COSsen hardop afvroeg.
Had ik moeten vragen of ze een eendje in vijver wilde hebben dan?!![]()
![]()
Ging over het niet klaarkomen van Brian en Amanda en hun anale sex...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat maar ik geloof dat ik trots op je kan zijn?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ging over het niet klaarkomen van Brian en Amanda en hun anale sex...![]()
Ik ben beregeil geworden door die vuilspuierij van losboldaquote:
Niet overdrijven. Ik hield me onwijs in, omdat ik wist dat een aantal Fokkers mee zat te luisteren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben beregeil geworden door die vuilspuierij van losbolda![]()
![]()
![]()
Niet roken in de slaapkamerquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen, toedeledoki
* neemt nog een peuk
Je hield je inquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik hield me onwijs in, omdat ik wist dat een aantal Fokkers mee zat te luisteren..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik hield me onwijs in, omdat ik wist dat een aantal Fokkers mee zat te luisteren..
Niet... Ik zei dat ik het van mijn stem moest hebben, toen iemand om een foto vroeg...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hield je in![]()
![]()
Je zei al dat je meer van de telefoonsex was![]()
Het had nog wel wat feller gemogen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
Je hield je in![]()
![]()
Je zei al dat je meer van de telefoonsex was![]()
Ja en?? Is dat een excuus voor jou om in de slaapkamer te roken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij sowieso stoppen met roken.![]()
Muhehehe, das ist aber shön...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het had nog wel wat feller gemogen hoor![]()
Ian er staat een downloadje in de eerste posting van de COS![]()
Je gaat na heftig geyle beestachtige nuecqsex toch ook je bed niet uit voor een peuk!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Is dat een excuus voor jou om in de slaapkamer te roken?![]()
Nee idd.... na heftge geyle beestachtige neucqsex val ik uitermate bevredigd in slaapquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat na heftig geyle beestachtige nuecqsex toch ook je bed niet uit voor een peuk!?
Toen zei ik dat ik dan wel heel benieuwd was hoe je dan wel niet klonkquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet... Ik zei dat ik het van mijn stem moest hebben, toen iemand om een foto vroeg...![]()
quote:
Rook jij na de sex?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Je gaat na heftig geyle beestachtige nuecqsex toch ook je bed niet uit voor een peuk!?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!
LOBASCA : HELDIN!![]()
Als iemand in je reet heeft liggen poeren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die is niet bang, dat is duidelijk.
Wat heb ik gedaan? Het lukt mij niet om het terug te luisteren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!
LOBASCA : HELDIN!![]()
Die brenda net was ook niet slecht met d'r gewoon even uitpersenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iemand in je reet heeft liggen poeren...![]()
Ik dacht dat ik stierf...![]()
Ik heb 'm gewoon gedownload van die link in de COSquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan? Het lukt mij niet om het terug te luisteren?
Je was gewoon goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
Wat heb ik gedaan? Het lukt mij niet om het terug te luisteren?
En dan hoef je je niet eerst te registreren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon gedownload van die link in de COS
Nope, gewoon op downloaden klikken en dan even wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan hoef je je niet eerst te registreren?
Ik ben wakker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou een echt wakkere indruk maak je ook niet echt
Wel lang wachten hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Nope, gewoon op downloaden klikken en dan even wachten.![]()
Je verbinding is er wel sneller op geworden na een paar dagen geen internet hèquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben wakker!Nou kan ik niet meer slapen.
En jij moet het van je stem hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
Wat klink ik sloom en nassaal.
Moet eerst maar 'ns ff langs de KNO-arts..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij moet het van je stem hebben?![]()
![]()
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet van je stem hoeft te hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet eerst maar 'ns ff langs de KNO-arts..![]()
Het is 2 uur 's nachts dan is sloom een prequote:
Ik heb mijn HD misschien een beetje onder handen genomen maar veel sneller ben ik niet heur...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verbinding is er wel sneller op geworden na een paar dagen geen internet hè
Of gaat het tellen niet zo goed meer na zoveel bier??![]()
Dank je voor deze mooie troostende woorden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is 2 uur 's nachts dan is sloom een pre
OVreigens klink ik altijd alsof ik een bell helium heb gezogen.
Ik zit op de achtergrond even 100 liedjes binnen te trekken. Helpt ook niet echt hequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn verneukte pc pwned die van jullie dus geweaun.
Dank je voor de prachtige sneer naar amandaquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Dank je voor deze mooie troostende woorden.![]()
Legaal natuurlijk enzo..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit op de achtergrond even 100 liedjes binnen te trekken. Helpt ook niet echt he![]()
Bellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is 2 uur 's nachts dan is sloom een pre
OVreigens klink ik altijd alsof ik een bell helium heb gezogen.
Ik denk weer kinderen voor kinderenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Legaal natuurlijk enzo..
Maarre, watvoor liedjes?
Ik heb nieuwe meuk nodig.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Legaal natuurlijk enzo..
Maarre, watvoor liedjes?
Ik heb nieuwe meuk nodig.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Mijn smaak is niet voor deelbare geschikt... Of hou je van ierse pub liederen?![]()
Kort maar slapquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Trusten!![]()
![]()
Truste Talithaquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Trusten!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |