Je hield je inquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik hield me onwijs in, omdat ik wist dat een aantal Fokkers mee zat te luisteren..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Ik hield me onwijs in, omdat ik wist dat een aantal Fokkers mee zat te luisteren..
Niet... Ik zei dat ik het van mijn stem moest hebben, toen iemand om een foto vroeg...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hield je in![]()
![]()
Je zei al dat je meer van de telefoonsex was![]()
Het had nog wel wat feller gemogen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:47 schreef PC eend het volgende:
Je hield je in![]()
![]()
Je zei al dat je meer van de telefoonsex was![]()
Ja en?? Is dat een excuus voor jou om in de slaapkamer te roken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij sowieso stoppen met roken.![]()
Muhehehe, das ist aber shön...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het had nog wel wat feller gemogen hoor![]()
Ian er staat een downloadje in de eerste posting van de COS![]()
Je gaat na heftig geyle beestachtige nuecqsex toch ook je bed niet uit voor een peuk!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Is dat een excuus voor jou om in de slaapkamer te roken?![]()
Nee idd.... na heftge geyle beestachtige neucqsex val ik uitermate bevredigd in slaapquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat na heftig geyle beestachtige nuecqsex toch ook je bed niet uit voor een peuk!?
Toen zei ik dat ik dan wel heel benieuwd was hoe je dan wel niet klonkquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet... Ik zei dat ik het van mijn stem moest hebben, toen iemand om een foto vroeg...![]()
quote:
Rook jij na de sex?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Je gaat na heftig geyle beestachtige nuecqsex toch ook je bed niet uit voor een peuk!?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!
LOBASCA : HELDIN!![]()
Als iemand in je reet heeft liggen poeren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die is niet bang, dat is duidelijk.
Wat heb ik gedaan? Het lukt mij niet om het terug te luisteren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!
LOBASCA : HELDIN!![]()
Die brenda net was ook niet slecht met d'r gewoon even uitpersenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iemand in je reet heeft liggen poeren...![]()
Ik dacht dat ik stierf...![]()
Ik heb 'm gewoon gedownload van die link in de COSquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan? Het lukt mij niet om het terug te luisteren?
Je was gewoon goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Lobasca het volgende:
Wat heb ik gedaan? Het lukt mij niet om het terug te luisteren?
En dan hoef je je niet eerst te registreren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon gedownload van die link in de COS
Nope, gewoon op downloaden klikken en dan even wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En dan hoef je je niet eerst te registreren?
Ik ben wakker!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou een echt wakkere indruk maak je ook niet echt
Wel lang wachten hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Nope, gewoon op downloaden klikken en dan even wachten.![]()
Je verbinding is er wel sneller op geworden na een paar dagen geen internet hèquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben wakker!Nou kan ik niet meer slapen.
En jij moet het van je stem hebben?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:14 schreef Lobasca het volgende:
Wat klink ik sloom en nassaal.
Moet eerst maar 'ns ff langs de KNO-arts..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij moet het van je stem hebben?![]()
![]()
Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet van je stem hoeft te hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet eerst maar 'ns ff langs de KNO-arts..![]()
Het is 2 uur 's nachts dan is sloom een prequote:
Ik heb mijn HD misschien een beetje onder handen genomen maar veel sneller ben ik niet heur...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verbinding is er wel sneller op geworden na een paar dagen geen internet hè
Of gaat het tellen niet zo goed meer na zoveel bier??![]()
Dank je voor deze mooie troostende woorden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is 2 uur 's nachts dan is sloom een pre
OVreigens klink ik altijd alsof ik een bell helium heb gezogen.
Ik zit op de achtergrond even 100 liedjes binnen te trekken. Helpt ook niet echt hequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn verneukte pc pwned die van jullie dus geweaun.
Dank je voor de prachtige sneer naar amandaquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Dank je voor deze mooie troostende woorden.![]()
Legaal natuurlijk enzo..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit op de achtergrond even 100 liedjes binnen te trekken. Helpt ook niet echt he![]()
Bellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is 2 uur 's nachts dan is sloom een pre
OVreigens klink ik altijd alsof ik een bell helium heb gezogen.
Ik denk weer kinderen voor kinderenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Legaal natuurlijk enzo..
Maarre, watvoor liedjes?
Ik heb nieuwe meuk nodig.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Legaal natuurlijk enzo..
Maarre, watvoor liedjes?
Ik heb nieuwe meuk nodig.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Mijn smaak is niet voor deelbare geschikt... Of hou je van ierse pub liederen?![]()
Kort maar slapquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Trusten!![]()
![]()
Truste Talithaquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar proberen.
Trusten!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |