Daar heeft iedereen aangedacht, zeker als Dennis die bril op had.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh... Ik dacht ff dat jij Dennis was, maar gelukkig...![]()
Ja zeker. Ik schaam mij voor de gedachte...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen aangedacht, zeker als Dennis die bril op had.![]()
Ik dacht het ook hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik schaam mij voor de gedachte...![]()
Maar sinds Dennis in dat huis zit, heb ik Ian nergens meer gezien.
O...quote:
Kan niet, want Dennis haalt zijn handen niet uit zijn zakken en met je handen in je zakken kan je niet tiepen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O...![]()
![]()
Waar is Dennis eigenlijk? Als ie achter de PC zit, blijft ie hoofverdachte.![]()
Nou een echt wakkere indruk maak je ook niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook moe.Maar ik heb nog geen zin om te gaan slapen.
Heeft hij hem af gehad danquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen aangedacht, zeker als Dennis die bril op had.![]()
Met mij gaat het goed, met jou ook?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hola, como estamos
Heb je wel is gezien hoe onwijs veel naamtopic's jij had terwijl je weg was?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
VEULERST!!!!
Euh...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je wel is gezien hoe onwijs veel naamtopic's jij had terwijl je weg was?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik zie dus nergens een WIJ MISSEN IAN topic...
Je hebt volgens mij wle iets van 5 naamtopic's ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik zie dus nergens een WIJ MISSEN IAN topic...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij wle iets van 5 naamtopic's ofzo![]()
Man en thera heeft je echt onwijs gemist, en dan lees je dat niet eens effe![]()
Ik weet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
[DGK SC # 162] Ian WTS is going on?!
De TT allleen al, om over de OP nog maar niet te spreken![]()
Ach... dat was een tijdelijk door KZ ingebracht pubertje... je weet toch dat er maar 1 echte SC-puber isquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet...
EN IK WEET OOK DAT JULLIE EEN NIEUWE SC PUBER HADDEN!
VUILAKKEN!
Ik moest even schelden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... dat was een tijdelijk door KZ ingebracht pubertje... je weet toch dat er maar 1 echte SC-puber is![]()
Is dat zo?? Dat moet ik dan ook maar ff uitproberen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest even schelden.
Dat voelt zo lekker hier.
Is ze 24 dan?? Kan ze niet gelijk toegeven dat ze 29 is??quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mocht er nog een fokker bellen, vraag dan even waarom Amanda niet gewoon zegt dat ze 24 is.
Ik had ineens verbazingwekkend veel vrije tijd over...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat zo?? Dat moet ik dan ook maar ff uitproberen....
KLOOTZAK![]()
Ja idd... heerlijk![]()
Geef nou gewoon toe dat je ff wilde SC'en... dat mag gewoon hoor, je hoeft niet eerst een COS post neer te zetten om hier te komen babbelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
ah, die moest in de cos
Ik weet niet hoor, maarre... volgens mij heb je dan toch nog iets niet goed gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had ineens verbazingwekkend veel vrije tijd over...
Echt eng...
Heb zelfs zitten schilderen...
GEWOON MET PEN EN PAPIER!!!
ZONDER MUIS!?!?11!?!!WTS1!!1EINZ11??
Dat willen we zien. Doe eens inscannenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik had ineens verbazingwekkend veel vrije tijd over...
Echt eng...
Heb zelfs zitten schilderen...
GEWOON MET PEN EN PAPIER!!!
ZONDER MUIS!?!?11!?!!WTS1!!1EINZ11??
pwnage!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maarre... volgens mij heb je dan toch nog iets niet goed gedaan![]()
![]()
Beetje te grootquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat willen we zien. Doe eens inscannen![]()
Goed dat je het zegt trouwens...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat willen we zien. Doe eens inscannen![]()
We moeten je dus de dansvloer op trekken voor je je heupen begint te bewegen??quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja, ik kom hier niet zo vaak. Ben daarom een beetje een muurbloempje ...
Foto dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |