Ik heb dr niet op MSNquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Thera, jongens?
In de kroeg?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Thera, jongens?
Eigenlijk hou ik er niet zo van om mijn échte werkstukken op internet te gooien...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Foto dan?
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor
Okeequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk hou ik er niet zo van om mijn échte werkstukken op internet te gooien...![]()
En de rest zekerquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
Vanavond maar een uurtje... een kop koffie en een Spa blauw![]()
Nou ik zit gewoon aan de kauwgom en de kraanwater hoorquote:
Je kan bij mij sowieso een potje brekenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een hoop goeie punten![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Je kan bij mij sowieso een potje breken![]()
Aaaah, toe...quote:
Is goed, want als ik als enige probeer ene rel te starten hierzo beginnen ze te miepenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaaah, toe...
Laat me even in hippie modus![]()
Ik ben gelukkig omdat mijn lieve pc'tje het weer doet en ik het meerendeel van mijn eigen kunstwerkjes en muziekstukken heb weten te redden...
Morgen ben ik weer sjaggo![]()
Waar gaan we morgen over rellen dan!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is goed, want als ik als enige probeer ene rel te starten hierzo beginnen ze te miepen![]()
Verzin maar iets... Ik ben makkelijk tevreden te stellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar gaan we morgen over rellen dan!?
Dan kan ik straks in bed alvast wat scherpe one-liners bedenken zodat APK me weer leuk gaat vinden.
WAAAAAAR!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
Die lobasca is een beetje oversekst geloof ik![]()
![]()
Ik heb het op de achtergrond aanstaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
http://rickvanvelthuysen.nl.angrylog.nl/page/bio
jongens, jullie missen dit
Hoezo?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
![]()
Nu wel een lekker nummer hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het op de achtergrond aanstaan![]()
Beetje jammer van de muziek alleen![]()
Doe 's een verslagje, ik moet mijn boxjes nog aansluitenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu wel een lekker nummer hoor
Enne.... Lobasca was master![]()
Zet dan ff een koptelefoon op johquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's een verslagje, ik moet mijn boxjes nog aansluiten![]()
Durfde me hier al bijna niet meer te vertonenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje op de radio naar het seksleven van amanda vragenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een beetje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
![]()
DAt zal je altijd zien, je roept iets en dan ...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Ik stelde de vraag, die ik me al meerdere malen in de COSsen hardop afvroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje op de radio naar het seksleven van amanda vragen![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar het over gaat maar ik geloof dat ik trots op je kan zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag, die ik me al meerdere malen in de COSsen hardop afvroeg.
Had ik moeten vragen of ze een eendje in vijver wilde hebben dan?!![]()
![]()
Damn... nou heb ik al die kwaliteitsposts gemistquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Verdomme, zat ik hier helemaal los te gaan blijken de batterijen van mijn draadloos toetsenbord leeg te zijn.
En nu!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
Verdomme, zat ik hier helemaal los te gaan blijken de batterijen van mijn draadloos toetsenbord leeg te zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag, die ik me al meerdere malen in de COSsen hardop afvroeg.
Had ik moeten vragen of ze een eendje in vijver wilde hebben dan?!![]()
![]()
Ging over het niet klaarkomen van Brian en Amanda en hun anale sex...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat maar ik geloof dat ik trots op je kan zijn?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ging over het niet klaarkomen van Brian en Amanda en hun anale sex...![]()
Ik ben beregeil geworden door die vuilspuierij van losboldaquote:
Niet overdrijven. Ik hield me onwijs in, omdat ik wist dat een aantal Fokkers mee zat te luisteren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben beregeil geworden door die vuilspuierij van losbolda![]()
![]()
![]()
Niet roken in de slaapkamerquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen, toedeledoki
* neemt nog een peuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |