Heequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
ÑAAMTOPIXX!
*doet tegen beeldscherm rijden
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
ÑAAMTOPIXX!
*doet tegen beeldscherm rijden
*stopt snel met kwijlen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Zeg een afspraak met de dierenarts is zo gemaakt hoor![]()
De zijn zoooo vergankelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zorg je dat er een geweldige Lobasca COS TT komt
Disana is er ook nog begrijp ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True...
En je hebt zo een FB rel te pakken...
Fuck dat meen je niet?! Heb jij ook een enigma?? Ik had die anderequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeien, ik moet toch een nieuwe halen...
Op deze heeft Herman Goering zijn mail nog gecheckt.![]()
En dan als OP:quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
Deze kun je zo copy & paste doen als het tijd is voor een nieuwe COS... doe je best zou ik zeggen
[COS # 1843] Amanda pwnd by Lobasca
Zit jij de hele tijd Navajo berichten te sturen!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck dat meen je niet?! Heb jij ook een enigma?? Ik had die andere![]()
Braafquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
*stopt snel met kwijlen...
*gaat in hoekje liggen janken met staart tussen benen
Gaat dat niet een beetje offtopic worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
Deze kun je zo copy & paste doen als het tijd is voor een nieuwe COS... doe je best zou ik zeggen
[COS # 1843] Amanda pwnd by Lobasca
Echt niet... die Enigma is hier al zeker een half jaar niet meer onlinequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij de hele tijd Navajo berichten te sturen!?![]()
*belt de dierenarts*quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
*begint op koekje te rijden
Dan maar een keer een off-topic COS TT..... LBquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje offtopic worden?
Of gaan we deze snel volbaggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |