Okee, doe ik zo me best alle dubbelzinnige dingen weg te werken... Die zag ik over het hoofdquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik wil jou wel eens van dat houten bierkratje uit de jaren 70 zien strompelen...![]()
Beetje zinloos hequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben a-seksueel, en dat bevalt me prima...![]()
Heb jij vanmiddag een link gepost waarin je op een paard springtquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vroeger tot een jaar (rekent even snel terug) of 4 terug sprong ik zelfs in galop nog op paarden. Ik zeg niet dat het er zo soepel uit zag als de link die ik vanmiddag in de COS gooide. Maar ik kon het.
Nu ben ik stijf en krakkemikkig... Ga nooit onder een paard liggen, dat kom je niet zo makkelijk te boven![]()
Neeh er was vanmiddag een gek die in de COS posten dat je niet met z'n 2en op een paard mag zitten. Dus gooide ik met deze link.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef PC eend het volgende:
Heb jij vanmiddag een link gepost waarin je op een paard springt![]()
![]()
Hallo dat kan niet, zit ik hier een topic vol te spammen voor je ga je wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Truste ... Ik kap ermee
Te laat we hadden het al gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:42 schreef Gigageil het volgende:
edit
Ah okquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh er was vanmiddag een gek die in de COS posten dat je niet met z'n 2en op een paard mag zitten. Dus gooide ik met deze link.
http://voltemotion.smugmug.com/gallery/1495665#71667072
Zo soepel was ik dus nooit. Dit is ook nog heel hoog niveau. Maar dit is wel een paar jaar flink me passie geweestInclusief opspringen in galop, staan, halve handstanden, in de nek zitten en toen ik jonger was (ben begonnen toen ik 8 was) als top van de 3.
Ik ga ff mee lezen in de COS, want het is spannend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Soury het volgende:
Truste ... Ik kap ermee
Het is alleen allemaal zo gekleurd die postings. Niks een objectief... Dit en dit gebeurt er.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga ff mee lezen in de COS, want het is spannend.
Truste muizemeis!![]()
![]()
Tot later Veulen![]()
Flikker zelf op, ga maar in de COS spelen. Jij hebt nog streams dus ben je daar prima op je plekquote:
en ook met zo'n leerzame inhoud ook nog...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Veulen het volgende:
Naja zeg, ruim 14 uur verder en ik hoef nog maar 4 berichtjes bij te lezen.
Dat is toch erg![]()
Moet je me maar niet naar de COS jagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Veulen het volgende:
Naja zeg, ruim 14 uur verder en ik hoef nog maar 4 berichtjes bij te lezen.
Dat is toch erg![]()
Ian heeft zo te zien zijn definitieve come back gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en ook met zo'n leerzame inhoud ook nog...![]()
![]()
Heel leerzaamquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
en ook met zo'n leerzame inhoud ook nog...![]()
![]()
hoi Veulen!![]()
![]()
Zit je daar nou nog? Dat was maar voor een uurtje suffiequote:
Z'n computer deed het nog steeds niet toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef PC eend het volgende:
Ian heeft zo te zien zijn definitieve come back gemaakt
Hij doet het alleen wel iets rustiger aan
Heel leerzaam, ga ik ook even doen![]()
wat doe je me aan?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ian heeft zo te zien zijn definitieve come back gemaakt
Hij doet het alleen wel iets rustiger aan
Heel leerzaam, ga ik ook even doen![]()
Ja de groeten, die meeste harem girls zijn nog te beroerd om naar een groupie dag te komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Enne jij mag het helemaal niet rustig aan doen. Jij moet je harem tevreden stellen![]()
in drenthe zijn er een paar boerinnen te koopquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja de groeten, die meeste harem girls zijn nog te beroerd om naar een groupie dag te komen![]()
Degene die wel zo aardig zijn stranden onderweg
Ik denk dat ik maar weer op zoek moet naar een buitenvrouw![]()
Slet of Loverboy ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in drenthe zijn er een paar boerinnen te koop![]()
Import huwelijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in drenthe zijn er een paar boerinnen te koop![]()
Zit er wat voor je gading bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef DaanDobber het volgende:
Zet SBS nu aan! Liefde op het tweede gezicht, daten voor verminkten en lichamelijk gehandicapten! hahahahahhahahaha jeetje
Je geeft ze een vinger... en er ontbreekt een hele handquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef DaanDobber het volgende:
Zet SBS nu aan! Liefde op het tweede gezicht, daten voor verminkten en lichamelijk gehandicapten! hahahahahhahahaha jeetje
Nou antisemiet ben blij dat je normaal bent...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DaanDobber het volgende:
Het is leuk dat 'normale' mensen zich in grote aantallen opgegeven hebben voor dates met die 'mensen'.
alleen vuurwerkslachtoffers met een handicapquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je geeft ze een vinger... en er ontbreekt een hele hand![]()
Als je de lol er maar van inziet![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DaanDobber het volgende:
Het is leuk dat 'normale' mensen zich in grote aantallen opgegeven hebben voor dates met die 'mensen'.
ik denk dat goed werd bedoeldquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou antisemiet ben blij dat je normaal bent...![]()
Hoe je bedoelquote:
Er is nog hoopquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef DaanDobber het volgende:
soms kan een dubelle paspoort handig zijn.... stuur je ze terug naar drenthequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Import huwelijken
Die moet je eerst inburgeren en zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |