quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, dit is echt prachtig en lelijk tegelijk
Zo leren we Dennis echt goed kennenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze populair doen over dat Lieke een hoer is. Dan hebben ze wel praatjes.
Wat een zielige mannetjes zeg. Zo zielig dat het weer grappig wordt. Kneusjes!
Precies en toen dacht hij 'als ik nou ook nog die groupies laat komen kom ik in de verleiding en raak ik de back-up van Lieke ook nog eens kwijt'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
(volgend mij had Huub al dagen geleden het plan om zijn groupies af te zeggen, vanaf het moment dat hem duidelijk werd dat Jaap hem had laten vallen backup)..
Ik zie dit niet als 'meesterlijke zet', maar als een ongelukkige samenloop van omstandigheden (Jaap en Dennis niet in topvorm, de meisjes vallen wat tegen qua uhhhhhhhh hoerigheid).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef riri het volgende:
huub heeft een meesterlijke zet gezet in dit spel....Dennis en Jaap staan volkomen voor lul
Onbegrijpelijk, ik erger me kapot aan die wannabee mooiboy.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Wat plat zeg, dat ze allebei zeggen 'Lieke is de grootste hoer'.
En de grootste duikt vanavond weer bij Brian het bed in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef basicsaint het volgende:
De dames gaan op een vreselijke manier af.
Mijn vertrouwen in Nederland is weer enigszins hersteld: alle slettebakken zijn nu wel op tv geweest.
Ik denk dat achter zich ook allang achter de gezamenlijke oren krabt over deze flop.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, ik erger me kapot aan die wannabee mooiboy.![]()
Ik kende hem gelukkig al heel erg snel!quote:
Ik zat me net af te vragen hoe lang het duurt voordat we Dennis genoeg tijd en kans hebben gegeven voordat we een oordeel kunnen vellen. Als er al een ontwikkeling is dan is die naar omlaag.quote:
Aan die meiden te zien is het een verleiding die zelfs een man die al twintig jaar droog staat nog probleemloos weerstaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef Sug4r het volgende:
Precies en toen dacht hij 'als ik nou ook nog die groupies laat komen kom ik in de verleiding en raak ik de back-up van Lieke ook nog eens kwijt'
Zo zou ik het ook uitleggen als ik anti Huub was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies en toen dacht hij 'als ik nou ook nog die groupies laat komen kom ik in de verleiding en raak ik de back-up van Lieke ook nog eens kwijt'
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de grootste duikt vanavond weer bij Brian het bed in.
Ja, hij zal eerder platter en valser blijken te zijn dan sterk en geestig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen hoe lang het duurt voordat we Dennis genoeg tijd en kans hebben gegeven voordat we een oordeel kunnen vellen. Als er al een ontwikkeling is dan is die naar omlaag.
Speciaal vooorrrr amanda!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef rene90 het volgende:
brian die draait: she's a ho.....
Of de bruiloft nu wel of niet echt is... dat zou ik echt zielig vinden voor Cora als ze dat zouden doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Huub de bruiloft van Jaap tot een megaslagveld maakt waarbij Jaaps familie besmeurd wordt met stront, Cora d'r jurk word opengerukt enzovoort.
't Is geen kutfeest het is een Jaap en Dennis groepie dag....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef CoT het volgende:
Wat een kutfeest
Het heeft wel zo'n soos vibe. Allemaal tienertjes die cola met een rietje slurpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Dennis denken.."wat zijn die meiden saai, ze doen helemaal niks"...die meiden denken.."wat zijn die jongens saai, ze doen helemaal niks"...en zo gebeurt er helemaal niks...![]()
ik zou bijna rat leuk gaan vinden als ik naar die sleezy dennis kijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, ik erger me kapot aan die wannabee mooiboy.![]()
nee????? lieke wil gaan sexen met brian???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de grootste duikt vanavond weer bij Brian het bed in.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef braaksel het volgende:
Ik hoop dat die Dennis bij 't epileren van z'n oksel zich verslikt in 'n maandverband.
BOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRINGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb nog een verrassing voor je"
Lieke : "Ja ??? Wat ??? Je maakt me nieuwsgierig"
Huub : "Dat zie je straks wel"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je de uitzending van vanavond nog maar eens goed bekijken, als jij denkt dat Huub oprecht is naar Lieke toequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook uitleggen als ik anti Huub was.
Nee, dat zei Dennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Dimitri "het KOMT goed! Laat ik het zo zeggen!"
Wattuh??
WEhhahahha, dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef braaksel het volgende:
Klopt 't dat Amanda bij 't opnoemen van 't alfabet drie keer de 'A' heeft opgenoemd???
Heb je 'm ook weer, stiekeme Huub-adept.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRINGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
coke en pillen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Dimitri "het KOMT goed! Laat ik het zo zeggen!"
Wattuh??
Zeker weten, daar zou ik 'm ook wel eens in willen hangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Sev het volgende:
Die in het geel/grijs/zwart/wit heeft wel een lekkere reet..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
Je kunt zien aan dat zogenaamd leuke groupiefeest hoe leuk de gewonestreams zonder Huub zullen zijn.
Echt doodsaai dus
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb nog een verrassing voor je"
Lieke : "Ja ??? Wat ??? Je maakt me nieuwsgierig"
Huub : "Dat zie je straks wel"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
die rechtste kan der kontje wel goed bewegen trouwens...ze is alleen wat lang maar ach...kan ermee door
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
allemaal van die breezah drinkende TMF kijkende jump-sletjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien willen de meisjes liever wat top40 muziek die ze gewend zijn van de schoolfeestjes. Een beetje jumpen enzo..![]()
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd.
Als je net zo te werk gaat als Jaap dan verroer ik mijn linkerteen nog niet maar succes!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
Lekker belangrijkquote:
Dennis moet idd op zijn teentjes gaan staan voor een kussie.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef Burry12 het volgende:
al die dames zijn ook groter dan dennis ; P
zeg ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zou bijna rat leuk gaan vinden als ik naar die sleezy dennis kijk![]()
Hoeft niet hoor. Huub is niet over z'n oren verliefd, denk ik. Maar hij is wel gek op Lieke en daarom doet hij dit wel. Een groupie-avond is normaal dé avond van Huub.... en die heeft hij toch opgegeven. Dat doet hij niet zomaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan moet je de uitzending van vanavond nog maar eens goed bekijken, als jij denkt dat Huub oprecht is naar Lieke toe![]()
Hij vind van wel blijkbaarquote:
hij staat er gewoon alleen voor met z'n knappe koppiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
IK ERGER ME KAPOT AAN DENNIS, OPROTTEN MET DIE WANNABEE PLAYER.
Sorry voor de caps, maar het is beter dan braken.
Een mannen-man is volgens mij wel hoffelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Ik ben eruit: Dennis is een mannen-man. Hij kan zich wel als een fat verzorgen en kleden, maar in zijn hart is hij man onder de mannen. Geen hoffelijkheid te bespeuren.
Denk je? Volgens mij pist hij liever in de bosjes met de boys dan dat hij een beetje voorkomend is. Van dat laatste is nu in elk geval niets te bespeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Heathen het volgende:
[..]
Een mannen-man is volgens mij wel hoffelijk.
De triestigheid ten top. Dan durft die wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap begluurt dat meisje even bij het omkleden.
Dat had ik nou met Ericjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
IK ERGER ME KAPOT AAN DENNIS, OPROTTEN MET DIE WANNABEE PLAYER.
Sorry voor de caps, maar het is beter dan braken.
Precies, er staat heel wat op het spelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Huub is niet over z'n oren verliefd, denk ik. Maar hij is wel gek op Lieke en daarom doet hij dit wel. Een groupie-avond is normaal dé avond van Huub.... en die heeft hij toch opgegeven. Dat doet hij niet zomaar.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Hypotheekvrij hè? Als je deze villa wint... zegt een van de groupies...![]()
Ik vind die dennis niet echt een mannen-man.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij pist hij liever in de bosjes met de boys dan dat hij een beetje voorkomend is. Van dat laatste is nu in elk geval niets te bespeuren.
Ik epileer al helemaal niks meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kende hem gelukkig al heel erg snel!![]()
Kneus eerste klas. Zo zie je maar weer, je persoonlijkheid zit hem niet in je wenkbrauwen. Wijze les, dames en heren!
Ze zou meteen 'ja' zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef akveor het volgende:
Ik hoop niet dat Lieke nu denkt dat ze ten huwelijk gevraagd wordt.
Of Jaap of Dennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een goeie regel...leuk doen..of anders om 12 uur oprotten...
kom nou, zodra je de Kooi instapt moet je tv kunnen maken anders kudt je maar op..of je nou Elly, Palma of groupie bent
Das een lekkere ...voor een goed gesprek met je liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat het pak van Huub haar aan haar opa doet denken
Dat blijft altijd een moeilijke keuze!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij pist hij liever in de bosjes met de boys dan dat hij een beetje voorkomend is. Van dat laatste is nu in elk geval niets te bespeuren.
ja valt me mee dat ze dennis niet klein vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Groupies: Het huis lijkt klein, de sauna ook, wel warm, alles is hier klein, maar ja , je zou het maar winnen.
Het zal je kind maar wezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
De kneuzen gaan even overleggen. Hoe oud zijn ze??
Laat je niet misleiden door het uiterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind die dennis niet echt een mannen-man.
of bewoner...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een goeie regel...leuk doen..of anders om 12 uur oprotten...
kom nou, zodra je de Kooi instapt moet je tv kunnen maken anders kudt je maar op..of je nou Elly, Palma of groupie bent
wedden dat ze nu ook al plannen zit te maken voor een huwelijk in de kooi, als ze gaan scheiden en huub wint , kan ze nog een aardig zakcentje aan overhoudenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef akveor het volgende:
Ik hoop niet dat Lieke nu denkt dat ze ten huwelijk gevraagd wordt.
Hij heeft een vinger gebrokenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Ik snap iets niet en ik heb ook geen zin om de COSsen terug te lezen, wil iemand please even zeggen waarom Huub geen groupie dag heeft maar zit te eten met zijn liefje?![]()
Dan heb je echt geen idee wat voor iemand Lieke is. Ze zou zich een ongeluk schrikken volgens mij. Lieke heeft ook donders goed door dat ze eerst nog maar moeten zien hoe het buiten de kooi gaat.quote:
Dat ben ik écht met je eens en ik vind 't betreurenswaardig om te constateren dat die Jaap en Dennis dit zonder enige vorm van gêne uitvoeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik vooral vervelend vind is dat ondanks dat dit groupies zijn dat Jaap en Dennis deze dames onbeschoft behandelen en echt als hoeren zien. Ok dat zijn ze misschien wel ik weet het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat het gewoon normale fans zijn die zich voordoen als groupies om gewoon eens in het huis te kijken. Ze moeten gewoon lol maken met die meiden en lekker gek doen. Ik vind sowieso dat er wat meer respect naar de kijker/streamers mag zijn.
Precies. Dit gedraag doe je misschien in een parenclub maar niet met onschuldige meisjes die gewoon fan zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik vooral vervelend vind is dat ondanks dat dit groupies zijn dat Jaap en Dennis deze dames onbeschoft behandelen en echt als hoeren zien. Ok dat zijn ze misschien wel ik weet het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat het gewoon normale fans zijn die zich voordoen als groupies om gewoon eens in het huis te kijken. Ze moeten gewoon lol maken met die meiden en lekker gek doen. Ik vind sowieso dat er wat meer respect naar de kijker/streamers mag zijn.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat blijft altijd een moeilijke keuze!![]()
Demins, vrouwenman
Ik ben zo hetero als de nete, maar ik vind haar uitstraling drie keer niks.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben zo gay als de nete maar dat meisje met het grijs zwarte truitje is ZOOOO leuk.
ja is een leuk ding maar volgens mij verveelt ze zich kapotquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben zo gay als de nete maar dat meisje met het grijs zwarte truitje is ZOOOO leuk.
quote:
huub snapt zelf ook niet dat er mensen zijn die het een mooi pak vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een lekkere ...voor een goed gesprek met je liefde![]()
Dennis is een wannabee-man.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind die dennis niet echt een mannen-man.
Google op Lieke de lange en je komt ze vanzelf tegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft iemand voor mij een foto van lieke in haar body building tijd toen ze 3e op t wk is geworden??
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft iemand voor mij een foto van lieke in haar body building tijd toen ze 3e op t wk is geworden??
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef daWeasel het volgende:
Staat die Dennis nou nog steeds naar broekpaling te vissen..? Haal je klauwen eens uit je zakken man!
Opvallend, de einge leuke dame, en ze krijgt totaal geen aandacht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja is een leuk ding maar volgens mij verveelt ze zich kapot
Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen idee wat voor iemand Lieke is. Ze zou zich een ongeluk schrikken volgens mij. Lieke heeft ook donders goed door dat ze eerst nog maar moeten zien hoe het buiten de kooi gaat.
Stoer heb meer een garnaalgevoel als ik die lozer ziequote:
Ja de kaarsjes gaan straks symbolisch vanzelf uit...net als 10...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Soho het volgende:
Staan de kaarsjes bij Huub en Lieke op tafel nou in een talpa logo?![]()
Helaas niet.quote:
Toch blijf ik mijn reseves houden bij Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?Ik denk dat ze verliefd en romantisch is. Ze heeft het vaak genoeg gehad over hun relatie na de Kooi.
Met een beetje mazzel nemen de collega s van Vol dit wel op zichquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen we niet een mailactie starten naar de redactie: Of Dennis aub kan vertrekken ofzo.. wat is dat een 'aanwinst' zeg...
Ik vraag me echt af hoe ze screenen..na een week moet je toch wel over je zenuwen heen zijn, maar hij is totaal onzichtbaar.
hamburger met dag groente+ gekookt aardappelequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er bijna lekker uit, dat stukje vlees mag wel beter gebakken worden, dit lijkt gekookt
maar het is dus gegrild..[afbeelding]
of... in je laatste pak zitten geen zakken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Marieke_B het volgende:
Een tip voor miss Lillibee...koop pakken voor Dennis ZONDER zakken!
vierdubbel...ook bij de kijker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is duidelijk een zeer geslaagde zet van Huub .....
Driedubbele score, bij Lieke, bij Japio en bij Dennis !
[afbeelding]
Per ongeluk aanlaten is ook een optiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja de kaarsjes gaan straks symbolisch vanzelf uit...net als 10...![]()
tyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Google op Lieke de lange en je komt ze vanzelf tegen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoer heb meer een garnaaltjesgevoel als ik die lozer zie![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hamburger met dag groente+ gekookt aardappele![]()
Juist. De hele insteek is al fout.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik vooral vervelend vind is dat ondanks dat dit groupies zijn dat Jaap en Dennis deze dames onbeschoft behandelen en echt als hoeren zien. Ok dat zijn ze misschien wel ik weet het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat het gewoon normale fans zijn die zich voordoen als groupies om gewoon eens in het huis te kijken. Ze moeten gewoon lol maken met die meiden en lekker gek doen.
Ik schreef ook niet dat ik haar leuk vind... alleen dat ze op een huwelijksaanzoek meteen 'ja' zou zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch blijf ik mijn reseves houden bij Lieke.
Euhm, jah...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. De hele insteek is al fout.
Wat hadden ze in godsnaam verwacht dan?
Dat ze binnen een half uur klaargepijpt zouden worden?
Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar als jij denkt dat ze 'ja' zou zeggen, zit je er volgens mij ENORM naast. Ze is realistisch genoeg om te weten dat het buiten de kooi wel helemaal mis kan gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?Ik denk dat ze verliefd en romantisch is. Ze heeft het vaak genoeg gehad over hun relatie na de Kooi.
ik kan dat strakke ook wel waarderenquote:
entrecote, denk dat het de keuze van Huub deels isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja ik d8 lekker stukje biefstuk of varkenshaasje maar ze hebben het simpel gehoude
Door jullie heb ik 2x achter elkaar een maand een ban gehad....is toch fuckin niet normaal.... en welkom aan alle newbies ik ben er één van het eerste uurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je net zo te werk gaat als Jaap dan verroer ik mijn linkerteen nog niet maar succes!!![]()
Ik dacht dat het een druivensoort was?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:
Cabernet sauvignon is heeel lekker....![]()
Lieke over een jaartje of 20 staat rechtsquote:
Eenschquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar als jij denkt dat ze 'ja' zou zeggen, zit je er volgens mij ENORM naast. Ze is realistisch genoeg om te weten dat het buiten de kooi wel helemaal mis kan gaan.
Ze hebben zichzelf aangemeld als groupies hè. Die vallen doorgaans voor hun idolen ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef braaksel het volgende:
Die gasten in DGK lijden serieus aan 'n vorm van grootheidswaanzin, zij denken dat zij 'n God zijn en alle wijven voor hun vallen.
Doet me denken aan een aflevering van The Office. Sowieso doet heel deze setting me daaraan denken. Voordeel van The Office is dat je weet dat al dat gekneus gespeeld is... En dat het verdomde hilarisch is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Hahaha! "ik neem even de microfoon over van ons aller Japie"
*oorverdovende stilte*
omg, kneus!
Die heeft de Febo vast voor henzelf gehouden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef DaanDobber het volgende:
Mis ik iets? Waar is Wendy?
Als je zo klein bent als Dennis dan is zo'n grote microfoon een verlengstuk van je penis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
In godsnaam hoe groot is die chill...waarom heb je een microfoon nodig om iets te zeggen?
Goh, nou dat weten we dan ook weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef ericahysterica het volgende:
even bij VOL gekeken daar komen Jaap en Dennis er ook niet zo goed van af![]()
Met Dennis als David Brent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van The Office. Sowieso doet heel deze setting me daaraan denken. Voordeel van The Office is dat je weet dat al dat gekneus gespeeld is... En dat het verdomde hilarisch is.
Ik stamp ze regelmatig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een druivensoort was?
Groupies melden zich niet aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf aangemeld als groupies hè. Die vallen doorgaans voor hun idolen ja.
Bijna!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, ik gun Huub dit gewoon niet.
Ik hoop dat hij in dat hok blijft zitten tot iedereen naar huis is, dan kunnen ze iig nog net doen of het een geslaagde groupie-avond was.
zo opvallend als Dennis altijd met de rug naar de meisjes toe staat of een paar passen achteruit doetquote:
Dat geeft Kenbarbie Dennis wat meer overwicht vermoed ik..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
In godsnaam hoe groot is die chill...waarom heb je een microfoon nodig om iets te zeggen?
Geen jullie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Door jullie heb ik 2x achter elkaar een maand een ban gehad....is toch fuckin niet normaal.... en welkom aan alle newbies ik ben er één van het eerste uur
die is er uit gehaalt was 16 jaar! foutje redactie....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Die heeft de Febo vast voor henzelf gehouden...![]()
valt wel mee, ik heb al lang geaccepteerd dat hij homofiel isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
zo opvallend als Dennis altijd met de rug naar de meisjes toe staat of een paar passen achteruit doet
(hij is net de kamer uitgelopen, alweer)
The Office, dat is bijna nog irritanter, geniaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van The Office. Sowieso doet heel deze setting me daaraan denken. Voordeel van The Office is dat je weet dat al dat gekneus gespeeld is... En dat het verdomde hilarisch is.
omg!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef Villalux het volgende:
[..]
die is er uit gehaalt was 16 jaar! foutje redactie....
Eerder als Gareth Keenan, of als Dwight, in de VS versie.quote:
Ah!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als je zo klein bent als Dennis dan is zo'n grote microfoon een verlengstuk van je penis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een druivensoort was?
dat is echt koningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
The Office, dat is bijna nog irritanter, geniaal![]()
Serieus??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef Villalux het volgende:
[..]
die is er uit gehaalt was 16 jaar! foutje redactie....
Afgelopen zondag kostte Jaap al stemmen, maar deze avond ook denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
Een trieste avond voor "ons aller Japie", en een enorm demasqué voor de superdude.
Hij heeft een leuke avond inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk van Huub trouwens, die heeft donderdagavond nog een kandidate min of meer onder druk gezet dat ze niet mocht afbellen.
Moet je kijken wat hij nu doet.
Eric zou het niet doen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
valt wel mee, ik heb al lang geaccepteerd dat hij homofiel is
Ja, wat een rot streekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk van Huub trouwens, die heeft donderdagavond nog een kandidate min of meer onder druk gezet dat ze niet mocht afbellen.
Moet je kijken wat hij nu doet.
Ik had van Jaap niet meer verwacht, in deze setting. Maar dit was de avond waarop Dennis zich had moeten bewijzen met z'n grote smoel en z'n coole jongens-pose. En hij gaat zeldzaam af. Wat een suffe nerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag kostte Jaap al stemmen, maar deze avond ook denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |