quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Soho het volgende:
Doe die meiden nog maar een paar malibu-cola's.
Idd. er moet nog meer drank in, wil dit feestje nog eindigen in het Zwembad!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Soho het volgende:
Doe die meiden nog maar een paar malibu-cola's.
dus dimitri werkt voor lieke en huubquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
H en L tegen Dimitri... jij kan Brian wel hebben, al is Brian wel sterk...
Wij zorgen er wel voor dat Brian wat verzwakt is voor die spar
Nou dansen de meiden ( nou ja, dansen, een beetje op de plaats huppen) en zitten Dennis en jaap op de bank...hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, dit begint erop te lijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
.
.
.
toch?
Als het echt groupies waren, zouden er nu toch al zeker een paar op een Amanda-manier bezig moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff nou zeg. Jaap en Dennis zijn vreselijk sullig, maar eerlijk is eerlijk: heel veel eer valt er ook niet te behalen bij deze mutsen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef webextreme.nl het volgende:
[afbeelding]
waar ze nu alleen voor staan
Logisch; dennis is vergeten te vragen hoe lang ze zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef beequeen het volgende:
Dennis en Japio zitten op de bank en de breezahsletjes moeten dansen. Wat een vertoning.
met een treurig vioolmuziekje voorzie ik leuke beelden. Jaap die ze wil gebruiken en volspuiten, Dennis de playboy kunnen nog niet eens wat breezahs aan de praat houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:31 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af hoe ze hieruit in vredesnaam leuke beelden voor in de uitzending willen halen...
Die had al met minstens 3 wat speeksel uitgewisseld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Sug4r het volgende:
Ik vraag me af of Huub meer uit deze mutsen zou kunnen halen![]()
Huubke heeft dit toch niet gearrangeerd. Ik kan mij het goed voorstellen dat hij hier op dit moment even geen zin in heeft met zijn gebroken vingertjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef riri het volgende:
huub heeft een mega zet gedaan door dit zo te laten lopen...die dennis en jaap vallen compleet door de mand....en amanda heeft ook laten zien hoe ze echt in elkaar zit...een super jaloerse chick die niets anders wil dan alleen maar zelf alle aandacht....
Jah mooie meid is dat..volgens mij lopen er een paar onder de 18 rond..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef JohnFoK het volgende:
Die met dat gestreepte truitje is t0g echt de knapsteee.
De grootste muurbloem is Dennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:33 schreef Disana het volgende:
Dit kun je toch terecht 'muurbloempjes' noemen?
[afbeelding]
Kunnen ze toch niet als treurig verkopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef noekje het volgende:
[..]
met een treurig vioolmuziekje voorzie ik leuke beelden. Jaap die ze wil gebruiken en volspuiten, Dennis de playboy kunnen nog niet eens wat breezahs aan de praat houden.
Dadelijk gaan ze met elkaar naar het toilet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:34 schreef rene90 het volgende:
er zijn 6 meisjes nodig om jaap van alle kanten te sandwich-en:D
Teaser.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Amanda laat even zien hoe een groupie zich dient te gedragen
instinctquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Born 2 BEquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ja, hoor. Hij had die meiden eerst op hun gemak gesteld..beetje slijmen, wat complimentjes, drankje aan bieden, hapje en nog een drankje..en dan met alle drie zijn groupies gaan dansen..én hij had van te voren de ruimte leuk laten inrichten..(volgend mij had Huub al dagen geleden het plan om zijn groupies af te zeggen, vanaf het moment dat hem duidelijk werd dat Jaap hem had laten vallen backup)..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:32 schreef Sug4r het volgende:
Ik vraag me af of Huub meer uit deze mutsen zou kunnen halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |