Hij sloeg haar romantisch in het gezuug, spuugde ook nog een paar keer in haar gezicht, noemt haar een puta en nam haar anaal en daarna vaginaal wat slecht voor haar ph was:Dquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De kift maakt mensen zo lelijk.
Tja Amanda, zoiets romantisch - al dan niet in het kader van het spel- zou jouw vriendje Brian nu eenmaal nooit of te nimmer voor je doen. Lullig.
Hoezo dat? Huub is de jongen die kijkers trekt en scoort enorm hoog in de poll. Logisch dat de redactie alles zal doen om hem te behouden. Niet voor niets is de fysiek geweld regel enorm soepel geworden. Huub was altijd al het grootste risico om fysiek geweld te gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel gebeuren hoor. Opdracht Febo.
Nou die zien er volgens mij wat "netter" uit.... deze meiden hebben volgens mij hun haar al een week niet gewassen ofzo... ze hebben allemaal vette koppies...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef DaanDobber het volgende:
Wat een verlegen hockey sloeries dit
Ik kan ook niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:19 schreef Zora01 het volgende:
ik kan gewoon niet luisteren naar jaap en dennis.. krijg gewoon plaatsvervangende schaamte.. wat een vertoning dit![]()
Mee gaan feesten??? Waar is het feest dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef CoT het volgende:
Hoop dat Huub en Lieke mee gaan feesten straks
Nou! Want de Huub-streams zijn me toch spannend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
Hiermee bewijst Huub maar weer eens, dat zonder hem de kooi niet is wat hij nu is.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:25 schreef basicsaint het volgende:
Dit heb ik nog nooit gezien.
De jongens die willen dansen en de meisjes blijven op de bank zitten.
Dit zijn eerder de rugby dames van het 5de team. Of de juniores van de kogelstootvereniging.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef DaanDobber het volgende:
Wat een verlegen hockey sloeries dit
Ze worden netje thuis gebrachtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef JohnFoK het volgende:
wat een kinderfeestje!!!
Dank je BSOL, mooie caps.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen commentaar ......
[afbeelding]
[afbeelding]
Pfff nou zeg. Jaap en Dennis zijn vreselijk sullig, maar eerlijk is eerlijk: heel veel eer valt er ook niet te behalen bij deze mutsen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dit zijn eerder de rugby dames van het 5de team. Of de juniores van de kogelstootvereniging.
koekhappen en stoeldansen is wel leuk, wordt denk ik wel lachen met dikke jaapquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:28 schreef JohnFoK het volgende:
wat een kinderfeestje!!!
Amanda vindt hem wel leuk. Ze heeft een teringhekel aan Lieke. Ze heeft meerdere malen gezegd dat Huub een vriendje is. Ze kent hem ook buiten de kooi, ze heeft een band met hem. Als ze ruzie met hem heeft dan schelden ze elkaar verrot maar dat is ook zo weer goed. Letterlijke woorden van Amanda die ik meerdere malen heb gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:24 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda kent geen jaloers.
Ze mag Huub gewoon niet zo.
Wie wel?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef riri het volgende:
huub heeft een mega zet gedaan door dit zo te laten lopen...die dennis en jaap vallen compleet door de mand....en amanda heeft ook laten zien hoe ze echt in elkaar zit...een super jaloerse chick die niets anders wil dan alleen maar zelf alle aandacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |