Dennis moet idd op zijn teentjes gaan staan voor een kussie.......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef Burry12 het volgende:
al die dames zijn ook groter dan dennis ; P
zeg ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zou bijna rat leuk gaan vinden als ik naar die sleezy dennis kijk![]()
Hoeft niet hoor. Huub is niet over z'n oren verliefd, denk ik. Maar hij is wel gek op Lieke en daarom doet hij dit wel. Een groupie-avond is normaal dé avond van Huub.... en die heeft hij toch opgegeven. Dat doet hij niet zomaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan moet je de uitzending van vanavond nog maar eens goed bekijken, als jij denkt dat Huub oprecht is naar Lieke toe![]()
Hij vind van wel blijkbaarquote:
hij staat er gewoon alleen voor met z'n knappe koppiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
IK ERGER ME KAPOT AAN DENNIS, OPROTTEN MET DIE WANNABEE PLAYER.
Sorry voor de caps, maar het is beter dan braken.
Een mannen-man is volgens mij wel hoffelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
Ik ben eruit: Dennis is een mannen-man. Hij kan zich wel als een fat verzorgen en kleden, maar in zijn hart is hij man onder de mannen. Geen hoffelijkheid te bespeuren.
Denk je? Volgens mij pist hij liever in de bosjes met de boys dan dat hij een beetje voorkomend is. Van dat laatste is nu in elk geval niets te bespeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Heathen het volgende:
[..]
Een mannen-man is volgens mij wel hoffelijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
De triestigheid ten top. Dan durft die wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef scanman01 het volgende:
Jaap begluurt dat meisje even bij het omkleden.
Dat had ik nou met Ericjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
IK ERGER ME KAPOT AAN DENNIS, OPROTTEN MET DIE WANNABEE PLAYER.
Sorry voor de caps, maar het is beter dan braken.
Precies, er staat heel wat op het spelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Huub is niet over z'n oren verliefd, denk ik. Maar hij is wel gek op Lieke en daarom doet hij dit wel. Een groupie-avond is normaal dé avond van Huub.... en die heeft hij toch opgegeven. Dat doet hij niet zomaar.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef akveor het volgende:
Hypotheekvrij hè? Als je deze villa wint... zegt een van de groupies...![]()
Ik vind die dennis niet echt een mannen-man.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij pist hij liever in de bosjes met de boys dan dat hij een beetje voorkomend is. Van dat laatste is nu in elk geval niets te bespeuren.
Ik epileer al helemaal niks meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik kende hem gelukkig al heel erg snel!![]()
Kneus eerste klas. Zo zie je maar weer, je persoonlijkheid zit hem niet in je wenkbrauwen. Wijze les, dames en heren!
Ze zou meteen 'ja' zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef akveor het volgende:
Ik hoop niet dat Lieke nu denkt dat ze ten huwelijk gevraagd wordt.
Of Jaap of Dennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een goeie regel...leuk doen..of anders om 12 uur oprotten...
kom nou, zodra je de Kooi instapt moet je tv kunnen maken anders kudt je maar op..of je nou Elly, Palma of groupie bent
Das een lekkere ...voor een goed gesprek met je liefdequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat het pak van Huub haar aan haar opa doet denken
Dat blijft altijd een moeilijke keuze!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij pist hij liever in de bosjes met de boys dan dat hij een beetje voorkomend is. Van dat laatste is nu in elk geval niets te bespeuren.
ja valt me mee dat ze dennis niet klein vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Groupies: Het huis lijkt klein, de sauna ook, wel warm, alles is hier klein, maar ja , je zou het maar winnen.
Het zal je kind maar wezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
De kneuzen gaan even overleggen. Hoe oud zijn ze??
Laat je niet misleiden door het uiterlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind die dennis niet echt een mannen-man.
of bewoner...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een goeie regel...leuk doen..of anders om 12 uur oprotten...
kom nou, zodra je de Kooi instapt moet je tv kunnen maken anders kudt je maar op..of je nou Elly, Palma of groupie bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |