Zeker weten, daar zou ik 'm ook wel eens in willen hangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Sev het volgende:
Die in het geel/grijs/zwart/wit heeft wel een lekkere reet..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
Je kunt zien aan dat zogenaamd leuke groupiefeest hoe leuk de gewonestreams zonder Huub zullen zijn.
Echt doodsaai dus
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb nog een verrassing voor je"
Lieke : "Ja ??? Wat ??? Je maakt me nieuwsgierig"
Huub : "Dat zie je straks wel"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
die rechtste kan der kontje wel goed bewegen trouwens...ze is alleen wat lang maar ach...kan ermee door
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
allemaal van die breezah drinkende TMF kijkende jump-sletjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien willen de meisjes liever wat top40 muziek die ze gewend zijn van de schoolfeestjes. Een beetje jumpen enzo..![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd.
Als je net zo te werk gaat als Jaap dan verroer ik mijn linkerteen nog niet maar succes!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
Lekker belangrijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |