Ik schreef ook niet dat ik haar leuk vind... alleen dat ze op een huwelijksaanzoek meteen 'ja' zou zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch blijf ik mijn reseves houden bij Lieke.
Euhm, jah...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. De hele insteek is al fout.
Wat hadden ze in godsnaam verwacht dan?
Dat ze binnen een half uur klaargepijpt zouden worden?
Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar als jij denkt dat ze 'ja' zou zeggen, zit je er volgens mij ENORM naast. Ze is realistisch genoeg om te weten dat het buiten de kooi wel helemaal mis kan gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?Ik denk dat ze verliefd en romantisch is. Ze heeft het vaak genoeg gehad over hun relatie na de Kooi.
ik kan dat strakke ook wel waarderenquote:
entrecote, denk dat het de keuze van Huub deels isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja ik d8 lekker stukje biefstuk of varkenshaasje maar ze hebben het simpel gehoude
Door jullie heb ik 2x achter elkaar een maand een ban gehad....is toch fuckin niet normaal.... en welkom aan alle newbies ik ben er één van het eerste uurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je net zo te werk gaat als Jaap dan verroer ik mijn linkerteen nog niet maar succes!!![]()
Ik dacht dat het een druivensoort was?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:
Cabernet sauvignon is heeel lekker....![]()
Lieke over een jaartje of 20 staat rechtsquote:
Eenschquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar als jij denkt dat ze 'ja' zou zeggen, zit je er volgens mij ENORM naast. Ze is realistisch genoeg om te weten dat het buiten de kooi wel helemaal mis kan gaan.
Ze hebben zichzelf aangemeld als groupies hè. Die vallen doorgaans voor hun idolen ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef braaksel het volgende:
Die gasten in DGK lijden serieus aan 'n vorm van grootheidswaanzin, zij denken dat zij 'n God zijn en alle wijven voor hun vallen.
Doet me denken aan een aflevering van The Office. Sowieso doet heel deze setting me daaraan denken. Voordeel van The Office is dat je weet dat al dat gekneus gespeeld is... En dat het verdomde hilarisch is.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
Hahaha! "ik neem even de microfoon over van ons aller Japie"
*oorverdovende stilte*
omg, kneus!
Die heeft de Febo vast voor henzelf gehouden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef DaanDobber het volgende:
Mis ik iets? Waar is Wendy?
Als je zo klein bent als Dennis dan is zo'n grote microfoon een verlengstuk van je penis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
In godsnaam hoe groot is die chill...waarom heb je een microfoon nodig om iets te zeggen?
Goh, nou dat weten we dan ook weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef ericahysterica het volgende:
even bij VOL gekeken daar komen Jaap en Dennis er ook niet zo goed van af![]()
Met Dennis als David Brent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van The Office. Sowieso doet heel deze setting me daaraan denken. Voordeel van The Office is dat je weet dat al dat gekneus gespeeld is... En dat het verdomde hilarisch is.
Ik stamp ze regelmatig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een druivensoort was?
Groupies melden zich niet aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf aangemeld als groupies hè. Die vallen doorgaans voor hun idolen ja.
Bijna!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, ik gun Huub dit gewoon niet.
Ik hoop dat hij in dat hok blijft zitten tot iedereen naar huis is, dan kunnen ze iig nog net doen of het een geslaagde groupie-avond was.
zo opvallend als Dennis altijd met de rug naar de meisjes toe staat of een paar passen achteruit doetquote:
Dat geeft Kenbarbie Dennis wat meer overwicht vermoed ik..........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:08 schreef Marieke_B het volgende:
In godsnaam hoe groot is die chill...waarom heb je een microfoon nodig om iets te zeggen?
Geen jullie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Door jullie heb ik 2x achter elkaar een maand een ban gehad....is toch fuckin niet normaal.... en welkom aan alle newbies ik ben er één van het eerste uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |