Ik schreef ook niet dat ik haar leuk vind... alleen dat ze op een huwelijksaanzoek meteen 'ja' zou zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch blijf ik mijn reseves houden bij Lieke.

Euhm, jah...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist. De hele insteek is al fout.
Wat hadden ze in godsnaam verwacht dan?
Dat ze binnen een half uur klaargepijpt zouden worden?

Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar als jij denkt dat ze 'ja' zou zeggen, zit je er volgens mij ENORM naast. Ze is realistisch genoeg om te weten dat het buiten de kooi wel helemaal mis kan gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?Ik denk dat ze verliefd en romantisch is. Ze heeft het vaak genoeg gehad over hun relatie na de Kooi.

ik kan dat strakke ook wel waarderenquote:

entrecote, denk dat het de keuze van Huub deels isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
ja ik d8 lekker stukje biefstuk of varkenshaasje maar ze hebben het simpel gehoude

Door jullie heb ik 2x achter elkaar een maand een ban gehad....is toch fuckin niet normaal.... en welkom aan alle newbies ik ben er één van het eerste uurquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je net zo te werk gaat als Jaap dan verroer ik mijn linkerteen nog niet maar succes!!![]()

Ik dacht dat het een druivensoort was?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Katewalker het volgende:
Cabernet sauvignon is heeel lekker....![]()

Lieke over een jaartje of 20 staat rechtsquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |