Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen idee wat voor iemand Lieke is. Ze zou zich een ongeluk schrikken volgens mij. Lieke heeft ook donders goed door dat ze eerst nog maar moeten zien hoe het buiten de kooi gaat.
Stoer heb meer een garnaalgevoel als ik die lozer ziequote:
Ja de kaarsjes gaan straks symbolisch vanzelf uit...net als 10...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Soho het volgende:
Staan de kaarsjes bij Huub en Lieke op tafel nou in een talpa logo?![]()
Helaas niet.quote:
Toch blijf ik mijn reseves houden bij Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik haar al net zo lang als jij?Ik denk dat ze verliefd en romantisch is. Ze heeft het vaak genoeg gehad over hun relatie na de Kooi.
Met een beetje mazzel nemen de collega s van Vol dit wel op zichquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Kunnen we niet een mailactie starten naar de redactie: Of Dennis aub kan vertrekken ofzo.. wat is dat een 'aanwinst' zeg...
Ik vraag me echt af hoe ze screenen..na een week moet je toch wel over je zenuwen heen zijn, maar hij is totaal onzichtbaar.
hamburger met dag groente+ gekookt aardappelequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ziet er bijna lekker uit, dat stukje vlees mag wel beter gebakken worden, dit lijkt gekookt
maar het is dus gegrild..[afbeelding]
of... in je laatste pak zitten geen zakken!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Marieke_B het volgende:
Een tip voor miss Lillibee...koop pakken voor Dennis ZONDER zakken!
vierdubbel...ook bij de kijker!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is duidelijk een zeer geslaagde zet van Huub .....
Driedubbele score, bij Lieke, bij Japio en bij Dennis !
[afbeelding]
Per ongeluk aanlaten is ook een optiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja de kaarsjes gaan straks symbolisch vanzelf uit...net als 10...![]()
tyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Google op Lieke de lange en je komt ze vanzelf tegen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Stoer heb meer een garnaaltjesgevoel als ik die lozer zie![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hamburger met dag groente+ gekookt aardappele![]()
Juist. De hele insteek is al fout.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik vooral vervelend vind is dat ondanks dat dit groupies zijn dat Jaap en Dennis deze dames onbeschoft behandelen en echt als hoeren zien. Ok dat zijn ze misschien wel ik weet het niet, maar ik kan me zo voorstellen dat het gewoon normale fans zijn die zich voordoen als groupies om gewoon eens in het huis te kijken. Ze moeten gewoon lol maken met die meiden en lekker gek doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |