die is er uit gehaalt was 16 jaar! foutje redactie....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Die heeft de Febo vast voor henzelf gehouden...![]()
valt wel mee, ik heb al lang geaccepteerd dat hij homofiel isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
zo opvallend als Dennis altijd met de rug naar de meisjes toe staat of een paar passen achteruit doet
(hij is net de kamer uitgelopen, alweer)
The Office, dat is bijna nog irritanter, geniaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van The Office. Sowieso doet heel deze setting me daaraan denken. Voordeel van The Office is dat je weet dat al dat gekneus gespeeld is... En dat het verdomde hilarisch is.
omg!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef Villalux het volgende:
[..]
die is er uit gehaalt was 16 jaar! foutje redactie....
Eerder als Gareth Keenan, of als Dwight, in de VS versie.quote:
Ah!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Als je zo klein bent als Dennis dan is zo'n grote microfoon een verlengstuk van je penis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een druivensoort was?
dat is echt koningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
The Office, dat is bijna nog irritanter, geniaal![]()
Serieus??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef Villalux het volgende:
[..]
die is er uit gehaalt was 16 jaar! foutje redactie....
Afgelopen zondag kostte Jaap al stemmen, maar deze avond ook denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
Een trieste avond voor "ons aller Japie", en een enorm demasqué voor de superdude.
Hij heeft een leuke avond inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk van Huub trouwens, die heeft donderdagavond nog een kandidate min of meer onder druk gezet dat ze niet mocht afbellen.
Moet je kijken wat hij nu doet.
Eric zou het niet doen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
valt wel mee, ik heb al lang geaccepteerd dat hij homofiel is
Ja, wat een rot streekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk van Huub trouwens, die heeft donderdagavond nog een kandidate min of meer onder druk gezet dat ze niet mocht afbellen.
Moet je kijken wat hij nu doet.
Ik had van Jaap niet meer verwacht, in deze setting. Maar dit was de avond waarop Dennis zich had moeten bewijzen met z'n grote smoel en z'n coole jongens-pose. En hij gaat zeldzaam af. Wat een suffe nerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag kostte Jaap al stemmen, maar deze avond ook denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |