quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, dit is echt prachtig en lelijk tegelijk
Zo leren we Dennis echt goed kennenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze populair doen over dat Lieke een hoer is. Dan hebben ze wel praatjes.
Wat een zielige mannetjes zeg. Zo zielig dat het weer grappig wordt. Kneusjes!
Precies en toen dacht hij 'als ik nou ook nog die groupies laat komen kom ik in de verleiding en raak ik de back-up van Lieke ook nog eens kwijt'quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:36 schreef Katewalker het volgende:
[..]
(volgend mij had Huub al dagen geleden het plan om zijn groupies af te zeggen, vanaf het moment dat hem duidelijk werd dat Jaap hem had laten vallen backup)..
Ik zie dit niet als 'meesterlijke zet', maar als een ongelukkige samenloop van omstandigheden (Jaap en Dennis niet in topvorm, de meisjes vallen wat tegen qua uhhhhhhhh hoerigheid).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:39 schreef riri het volgende:
huub heeft een meesterlijke zet gezet in dit spel....Dennis en Jaap staan volkomen voor lul
Onbegrijpelijk, ik erger me kapot aan die wannabee mooiboy.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
Wat plat zeg, dat ze allebei zeggen 'Lieke is de grootste hoer'.
En de grootste duikt vanavond weer bij Brian het bed in.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef basicsaint het volgende:
De dames gaan op een vreselijke manier af.
Mijn vertrouwen in Nederland is weer enigszins hersteld: alle slettebakken zijn nu wel op tv geweest.
Ik denk dat achter zich ook allang achter de gezamenlijke oren krabt over deze flop.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, ik erger me kapot aan die wannabee mooiboy.![]()
Ik kende hem gelukkig al heel erg snel!quote:
Ik zat me net af te vragen hoe lang het duurt voordat we Dennis genoeg tijd en kans hebben gegeven voordat we een oordeel kunnen vellen. Als er al een ontwikkeling is dan is die naar omlaag.quote:
Aan die meiden te zien is het een verleiding die zelfs een man die al twintig jaar droog staat nog probleemloos weerstaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef Sug4r het volgende:
Precies en toen dacht hij 'als ik nou ook nog die groupies laat komen kom ik in de verleiding en raak ik de back-up van Lieke ook nog eens kwijt'
Zo zou ik het ook uitleggen als ik anti Huub was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies en toen dacht hij 'als ik nou ook nog die groupies laat komen kom ik in de verleiding en raak ik de back-up van Lieke ook nog eens kwijt'
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de grootste duikt vanavond weer bij Brian het bed in.
Ja, hij zal eerder platter en valser blijken te zijn dan sterk en geestig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen hoe lang het duurt voordat we Dennis genoeg tijd en kans hebben gegeven voordat we een oordeel kunnen vellen. Als er al een ontwikkeling is dan is die naar omlaag.
Speciaal vooorrrr amanda!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef rene90 het volgende:
brian die draait: she's a ho.....
Of de bruiloft nu wel of niet echt is... dat zou ik echt zielig vinden voor Cora als ze dat zouden doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Huub de bruiloft van Jaap tot een megaslagveld maakt waarbij Jaaps familie besmeurd wordt met stront, Cora d'r jurk word opengerukt enzovoort.
't Is geen kutfeest het is een Jaap en Dennis groepie dag....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef CoT het volgende:
Wat een kutfeest
Het heeft wel zo'n soos vibe. Allemaal tienertjes die cola met een rietje slurpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Katewalker het volgende:
Jaap en Dennis denken.."wat zijn die meiden saai, ze doen helemaal niks"...die meiden denken.."wat zijn die jongens saai, ze doen helemaal niks"...en zo gebeurt er helemaal niks...![]()
ik zou bijna rat leuk gaan vinden als ik naar die sleezy dennis kijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, ik erger me kapot aan die wannabee mooiboy.![]()
nee????? lieke wil gaan sexen met brian???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de grootste duikt vanavond weer bij Brian het bed in.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef braaksel het volgende:
Ik hoop dat die Dennis bij 't epileren van z'n oksel zich verslikt in 'n maandverband.
BOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRINGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb nog een verrassing voor je"
Lieke : "Ja ??? Wat ??? Je maakt me nieuwsgierig"
Huub : "Dat zie je straks wel"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je de uitzending van vanavond nog maar eens goed bekijken, als jij denkt dat Huub oprecht is naar Lieke toequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zou ik het ook uitleggen als ik anti Huub was.
Nee, dat zei Dennis.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Dimitri "het KOMT goed! Laat ik het zo zeggen!"
Wattuh??
WEhhahahha, dat zou helemaal mooi zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef braaksel het volgende:
Klopt 't dat Amanda bij 't opnoemen van 't alfabet drie keer de 'A' heeft opgenoemd???
Heb je 'm ook weer, stiekeme Huub-adept.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRINGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
coke en pillen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:45 schreef avonne het volgende:
Dimitri "het KOMT goed! Laat ik het zo zeggen!"
Wattuh??
Zeker weten, daar zou ik 'm ook wel eens in willen hangen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef Sev het volgende:
Die in het geel/grijs/zwart/wit heeft wel een lekkere reet..
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
Je kunt zien aan dat zogenaamd leuke groupiefeest hoe leuk de gewonestreams zonder Huub zullen zijn.
Echt doodsaai dus
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Ik heb nog een verrassing voor je"
Lieke : "Ja ??? Wat ??? Je maakt me nieuwsgierig"
Huub : "Dat zie je straks wel"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:48 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
die rechtste kan der kontje wel goed bewegen trouwens...ze is alleen wat lang maar ach...kan ermee door
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
allemaal van die breezah drinkende TMF kijkende jump-sletjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien willen de meisjes liever wat top40 muziek die ze gewend zijn van de schoolfeestjes. Een beetje jumpen enzo..![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd.
Als je net zo te werk gaat als Jaap dan verroer ik mijn linkerteen nog niet maar succes!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Terror tongytongy is terug muahahhahahaha ik zet de boel weer op stelten. Huismoedertjes wees gewaarschuwd...
Lekker belangrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |