Net een lettergreep te langquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef VoreG het volgende:
Zou zo een Bløf tekst kunnen zijn
campingbloemendaal schijnt geweldig te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef appelsientje het volgende:
Hey tips voor goede campings zijn nog steeds welkom!!
Vooral de overdekte, van steenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
campingbloemendaal schijnt geweldig te zijn
Dat is wel lievquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral de overdekte, van steen
De kids hebben ons mee uit eten genomen
Nouja, anders past het mooi op 'Dansen aan zee', maar dan moeten we maar een nieuw liedje schrijvenquote:
Nee, Bluezz en de kids hebben gewoon lekker pizza´s gegeten en ik een simpele rode mulfilet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is wel lievKomt er nog een recensie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral de overdekte, van steen
De kids hebben ons mee uit eten genomen
vanavond weer Hermanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Bluezz en de kids hebben gewoon lekker pizza´s gegeten en ik een simpele rode mulfilet.
Geen recensie waard.
quote:Beste ......,
Volgens de gegevens in Selfserving bent u per 2 juli 2007 verhuist
quote:zou u accorrd kunnen gaan voor 12,50 euro incl verzendt kosten?
Ja, bad kost 1 muntjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Zijn de douches een beetje goed daar??
Maar dan krijg je er wel gratis badschuim en een badeendje bij.quote:
Ja, leuk.quote:
Absoluut. Alle CD's zijn hier in huis aanwezigquote:
Ik ook schaam me er niet voor lekker meezingen.quote:
Je gaat wel heel snel van vreselijk goede naar complete ruk muziekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook schaam me er niet voor lekker meezingen.
Waarom ? Hebben ze daar ook al geen verstand van mooi voetbal ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Tong, wist je dat het gisteren Gattuso dag was in Oshawa, Canada?
Om het goed te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je gaat wel heel snel van vreselijk goede naar complete ruk muziek
Wat is het probleem ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Hmmm, thanks DIGGER! Die banner staat bij keeper op zijn webspace! Iemand een idee?
die chalets niks? (huren op jaarbasis) incl draadloos internet. Net wat voor jouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
en ben nog steeds aan het rond kijken PH
Dan lig ik al tequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
over een uurtje maar het openingsduel van de copa america kijken![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik me even een potje brak, zo doordeweeks ff tien flesjes bierwegtikken hakt erin.
Ach ja, verjaardagen
http://www.internetten.nl/quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een site waarin alle internetproviders op een rij staan met de prijzen erbij etc etc.
Waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef borisz het volgende:
tijd voor voetbal
Uruguay - Peru voor copa america. Ik kijk op goltv via tvuplayerquote:
Hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:11 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Braboland
Naar de opnamen van Comedy Factory geweest
nee hoor gewoon engelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
Om dat midden in de nacht op een stream te gaan kijken met Chinees commentaar gaat me wat ver, ik ga liever slapen![]()
.
Heelhuids uit Tilburg weggekomen ... was wel een tegenvaller op de terugweg dat de A2 was afgesloten, zodat we via Leerdam naar Utrecht moestenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Je hebt Braboland dus weer overleefd?
A2 's-Hertogenbosch->Utrecht tussenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Waarom was de A-2 nu weer eens afgesloten?
5 HJ-tjes op, maar dat moet nog kunnen, dunkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik me even een potje brak, zo doordeweeks ff tien flesjes bierwegtikken hakt erin.
Ach ja, verjaardagen
Trusteh!quote:
En bedankt.quote:
Ik ben best deskundigquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef golfer het volgende:
Ik laat VBL in de 'deskundige' handen van voreG en Terro over.
In de hoop dat ze niet weer geband worden.
Have fun verder.
Ik slaap altijd ontzettend slecht, paar uurtjes per nacht is vaak de max, uren wakker liggen etc.quote:
Ik slaap al rampzalig vanaf 3 juni 1987, het is echt een ramp. Wat dat betreft heb ik ook geen cafeine nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:38 schreef tong80 het volgende:
Ik slaap ook altijd slecht. Heb een erg lichte slaap. Met drank op slaap ik ook beter. Maar gisteren iets te veel op. Ging om half elf al naar bed. Vandaar dat ik midden in de nacht naar het plafond lag te staren. Net maar even een bak koffie gezet en een douchje gepakt. Straks mar weer een poging wagen.
Erg jammer...quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:40 schreef tong80 het volgende:
Raar is dat hè ? Ik weet nog dat ik een jaar of 18 was dat ik slecht begon te slapen. Is nooit meer beter geworden. Ik ben er aan gewend geraakt.
Laatst, 5 minuten voor Ajax - AZ. Nou ik hoop dat ik de wedstrijd haal!quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:54 schreef tong80 het volgende:
Had mijn pa ook. Die was altijd druk en in de weer. Ging ie om 8 uur 's avonds zitten en viel in slaap.
Ik spring zo op de fiets, hopelijk dat 't droog blijft..quote:
het is lekker opgeklaard hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 07:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik spring zo op de fiets, hopelijk dat 't droog blijft..
Hier regent het al, dus dat wordt regenpak aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik spring zo op de fiets, hopelijk dat 't droog blijft..
Iedereen is vrij maar ze zijn het vergeten te zeggen tegen jequote:Op woensdag 27 juni 2007 08:16 schreef Againzender het volgende:
Ik zit nog steeds op een lege afdeling
Je hebt het bedrijfsmailtje niet gelezen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:16 schreef Againzender het volgende:
ah, er komt eindelijk een collega binnen, ik werd al bang dat wij verkocht waren ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt het bedrijfsmailtje niet gelezen?
Aan RTLquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, er komt eindelijk een collega binnen, ik werd al bang dat wij verkocht waren ofzo
ja, je hoort zulke rare dingen tegenwoordigquote:
dude wat doe je?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeeeedemorgen.
Vandaag presentatie volgen en mijne weer voorbereiden.
Je was te vroegquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef RayMania het volgende:
Huh?
Was het nou maar omdat je promotie had gemaakt en je nieuwe kantoorplek vergroot was naar 200 vierkante meter he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:16 schreef Againzender het volgende:
Hij snapt nog steeds niet dat ze eigenlijk van hem afwillenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was het nou maar omdat je promotie had gemaakt en je nieuwe kantoorplek vergroot was naar 200 vierkante meter he?
Kom er wel achter dat gisterenmiddag, toen ik buiten de deur was, er een kraakpand achter het kantoor is ontruimd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was het nou maar omdat je promotie had gemaakt en je nieuwe kantoorplek vergroot was naar 200 vierkante meter he?
Ik denk ook dat erg morgen tot 9.00 uur niemand zit, net zo lang totdat ie de hint snapt en zelf wegloopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij snapt nog steeds niet dat ze eigenlijk van hem afwillen
Nog voorkeur voor bepaalde colleaga's?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef Againzender het volgende:
Misschien dat er wat collega's tijdens de lunchwandeling niet helemaal hebben opgelet, en preventief zijn vastgezet.
mwah, elke dag 10, als je vrienden hebt zit je er zo aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
300 SMS-jes per maand, is dat niet bizar veel
Dat haal ik nog niet in 2 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Je kan het ook paniek noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:42 schreef Bjoro het volgende:
v Bronckhorst, Hofland en wellicht Makaay....willen ze kampioen worden daar in Zuid ofzo
Mwa normaal zit ik er op de 400/500 dus misschien kan ik beter nog een bundel erbij pakken. Maar ik ga in ieder geval minder proberen te sms'en. Laatst een rekening van 175 euro grotendeels sms'en...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
Dan ken je DS nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
ik krijg er zelden een van jouquote:
in ieder geval niet je paniek botvieren op zuidamerikaanse potentiele talenten, zouden ze dan eindelijk een beetje kijk op de zaak krijgen daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef Againzender het volgende:
Je kan het ook paniek noemen.
Sportief bezigquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef VoreG het volgende:
Pfff net 3 kwartier hardgelopen. Wel lekker weer ervoor.
Verdere details laat je maar zitten merk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef VoreG het volgende:
Pfff net 3 kwartier hardgelopen. Wel lekker weer ervoor.
Het ging best goed, had ik eigenlijk niet verwacht. Volgens afstandmeten.nl was het ongeveer 6km, vind ik best redelijk. Ben alleen nu wel gesloopt, voortaan maar wel een nachtje slapen voordat ik ga hardlopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verdere details laat je maar zitten merk ik.
Maar dan slaap je vanavond wel lekkerquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ging best goed, had ik eigenlijk niet verwacht. Volgens afstandmeten.nl was het ongeveer 6km, vind ik best redelijk. Ben alleen nu wel gesloopt, voortaan maar wel een nachtje slapen voordat ik ga hardlopen.
quote:
Moet je kleiner gaan wonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n groot huis, maar wat een rampenplan is het toch elke keer weer met stofzuigen.
Dacht het niet.quote:
Dat overwegen we inderdaad om serieus te doen als ik een vaste aanstelling heb.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef VoreG het volgende:
Neem je een schoonmaakster in dienst, help je ook gelijk weer een uitkeringstrekker aan een baan.
Daarnaast kan je er pas bij horen in Bloemendaal als je een schoonmaakster hebt.
Anders laat je Bluezz gewoon harder werkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat overwegen we inderdaad om serieus te doen als ik een vaste aanstelling heb.
He bah wat decadent.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat overwegen we inderdaad om serieus te doen als ik een vaste aanstelling heb.
waarom doe je het niet in fases danquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n groot huis, maar wat een rampenplan is het toch elke keer weer met stofzuigen.
Dat kan haar rugje niet aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef appelsientje het volgende:
Anders laat je Bluezz gewoon harder werken
Omdat je met een momenteel verharende kat dan zo weer al die k*tkattenharen verspreidt door alle andere ruimtes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom doe je het niet in fases dan![]()
Nou, tap dan maar gauw eens een lekker biertje voor mij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef VoreG het volgende:
http://www.wunderbarcooler.com/splash.php
Ik heb een Wunderbar. Voor 99 euro bij de Gamma vandaan gevist!
`quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef VoreG het volgende:
http://www.wunderbarcooler.com/splash.php
Ik heb een Wunderbar. Voor 99 euro bij de Gamma vandaan gevist!
Dit is de Perfectdraf en de Beertender in 1. Alle fustjes kun je er op aan sluiten. Ook is de koeltijd maar een paar uur ipv 15 uur.quote:
Ziet er goed uit en komt prima uit die beoordeling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef VoreG het volgende:
Dit is de Perfectdraf en de Beertender in 1. Alle fustjes kun je er op aan sluiten. Ook is de koeltijd maar een paar uur ipv 15 uur.
http://www.goedkoopbier.nl/thuistaptest
En dan nummer 3
Nog 6 dagen tot bakken op 't strand?quote:
Dat haal ik net in een maand of zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n gemiddelde is 5 per week denk ik.
Ja idd of aan het zwembad. het is warm zat in Turkije.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nog 6 dagen tot bakken op 't strand?
Niet dat ik weet, Ik kon rond half zeven gewoon douchen. Op kantoor deed de kraan van de wasbak op het toilet het ook gewoon.quote:
Dan zat je in het goede deel van Geldrop dus.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, Ik kon rond half zeven gewoon douchen. Op kantoor deed de kraan van de wasbak op het toilet het ook gewoon.
Op woensdag werk ik in EIndhovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zat je in het goede deel van Geldrop dus.
En ik nooit van jouquote:
Nee, totaal niet. Niemand heeft mijn nummerquote:
Uitreiking hoop ik? Of gaat het hier om veel geld?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef borisz het volgende:
Ray succes
zo nu alles gereed voor diplomauitrijking vanavond![]()
En verwacht je zeker dat we je op MSN gaan aanspreken om onze 06-nummers door te gevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Niemand heeft mijn nummer![]()
.
ja uitreiking jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uitreiking hoop ik? Of gaat het hier om veel geld?
Ik verwacht het natuurlijk wel, maar geven.. neequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En verwacht je zeker dat we je op MSN gaan aanspreken om onze 06-nummers door te geven
de herkansing weet ik nog niet. maar voor de eerste ronde een 4,9quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef pascalheister het volgende:
wat heb je nou voor nederlands gehaald borisz?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef borisz het volgende:
de herkansing weet ik nog niet. maar voor de eerste ronde een 4,9![]()
Dank je, ik weet eindelijk wat ik mijn vrouw cadeau moet geven voor haar verjaardagquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is de Perfectdraf en de Beertender in 1. Alle fustjes kun je er op aan sluiten. Ook is de koeltijd maar een paar uur ipv 15 uur.
http://www.goedkoopbier.nl/thuistaptest
En dan nummer 3
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank je, ik weet eindelijk wat ik mijn vrouw cadeau moet geven voor haar verjaardag
Er zit een extra vat bij voor de wijn of frisdrank. Heeft zij ook wat inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank je, ik weet eindelijk wat ik mijn vrouw cadeau moet geven voor haar verjaardag
Alsof vrouwen geen bier drinken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
Er zit een extra vat bij voor de wijn of frisdrank. Heeft zij ook wat inderdaad.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Paar oudjes van de roltrap geveegd en de overstap gehaald
je weet wat er met overdekt gras gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wordt tijd dat ze Wimbledon overdekken.
Ik vond het ook al een vreemd bericht, het is me alleen niet duidelijk hoe dit zo is gebeurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Oud-Feyenoorder Patrick Allotey overleden... Die kerel was nog maar 28.
Klinkt raar maar zelfs als ik geen haast heb erger ik me aan mensen die links op de roltrap staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, altijd, en dan bij voorkeur breeduit met wandelstokken en koffers op wieltjes![]()
Blijkt dus een bijwerking van mij medicijnen te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef DarkShine het volgende:
En mijn rechteroog is ook alweer ontstoken
Krijg er zo langzamerhand de schijt van
Ach joh, binnenkort is dat allemaal voorbij, dan fiets ik op mijn gemakkie in 4 min. naar de trein, na 10 min. stap ik er weer uit, loop rustigjes 5 minuten en ben dan op mijn werkquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
Klinkt raar maar zelfs als ik geen haast heb erger ik me aan mensen die links op de roltrap staan.
[appelsientjemodus] Wiequote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
Coen Moulijn tekent voor Feijenoord
Ben ik een keer serieus
Ja, leuke serie he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Bjoro het volgende:
afl 1 t/m 5 van seizoen 1 van Prison Break gezien..... wat is dat goed zeg !
Jaaaaaaa lekker spannend hequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Bjoro het volgende:
afl 1 t/m 5 van seizoen 1 van Prison Break gezien..... wat is dat goed zeg !
Enige nadeel is dat je wilt blijven kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ga ik ook nog eens aan beginnen, net als meerdere series die hier geregeld voorbij komen.
quote:* -Vaduz- was de pokerking vanavond. Heads-up 3-1 tegen een vriend. (1 keer 1,5 uur over gedaan) En toen kwam persoon 3 erbij en die partij heb ik ook binnengesleept.
Hier heeft hij er ook even uitgelegenquote:
heb van seizoen 1 deel 1 t/m 12 op dvd...siezoen 2 moet ik nog even (laten) kopierenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef golfer het volgende:
Ja, leuke serie he?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb van seizoen 1 deel 1 t/m 12 op dvd...siezoen 2 moet ik nog even (laten) kopieren
oeps dat mag natuurlijk niet.....ik bedoel natuurlijk 'lenen'quote:
Nee, maar ik heb een klein gouden pikkie. Altijd goede handen enzo of simpelweg mazzel.quote:
Heb in Oz de eerste afleveringen gezien, dus ik ga binnenkort maar weer eens beginnenquote:
loop jij zo achter, of mis ik het allerlaatste nieuws ?quote:
MethodMich wannabeequote:
Makaay schijnt rond te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loop jij zo achter, of mis ik het allerlaatste nieuws ?
quote:
Kan Feyenoord weinig aan doen alleen. Wel raar dat ie zo vroeg gestorven isquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dan ook weer dit nieuws![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94195/sc=e84ad3
IK heb zin in paling.. maar tja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MethodMich wannabee![]()
Ik heb zin in een aflevering House met een bamisoupje erbij
En dan weer naar bed
Snap ik maar daarom niet minder vervelendquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan Feyenoord weinig aan doen alleen.
het bericht is van half 4 's-middags...valt toch wel mee, hoe vroegquote:Wel raar dat ie zo vroeg gestorven is
Die heb je niet eens standaard in huis?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het bericht is van half 4 's-middags...valt toch wel mee, hoe vroeg
Nee niet eensquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb je niet eens standaard in huis?![]()
Ik dacht meer dat je vriendin dat zou zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
IK heb zin in paling.. maar tja...
Zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Leuk voor F'noord.
Wordt de competitie alleen maar leuker van.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat je vriendin dat zou zeggen![]()
Op die stageplek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]en weet je al of je mag blijven ??
Zeker leuk om dat soort spelers weer in de NL competitie te zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Leuk voor F'noord.
Wordt de competitie alleen maar leuker van.
toch wel duidelijk dat ze een nieuwe investeerder hebben, ben benieuwd hoelang ze dat volhouden..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker leuk om dat soort spelers weer in de NL competitie te zienMaar je vraagt je wel af waar Feyenoord het van doet, als je eerst al die verhalen hoorde over financiele problemen
![]()
waarschijnlijk een containertje euroos in de haven blijven staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker leuk om dat soort spelers weer in de NL competitie te zienMaar je vraagt je wel af waar Feyenoord het van doet, als je eerst al die verhalen hoorde over financiele problemen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |