de herkansing weet ik nog niet. maar voor de eerste ronde een 4,9quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef pascalheister het volgende:
wat heb je nou voor nederlands gehaald borisz?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:46 schreef borisz het volgende:
de herkansing weet ik nog niet. maar voor de eerste ronde een 4,9![]()
Dank je, ik weet eindelijk wat ik mijn vrouw cadeau moet geven voor haar verjaardagquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit is de Perfectdraf en de Beertender in 1. Alle fustjes kun je er op aan sluiten. Ook is de koeltijd maar een paar uur ipv 15 uur.
http://www.goedkoopbier.nl/thuistaptest
En dan nummer 3
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank je, ik weet eindelijk wat ik mijn vrouw cadeau moet geven voor haar verjaardag
Er zit een extra vat bij voor de wijn of frisdrank. Heeft zij ook wat inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dank je, ik weet eindelijk wat ik mijn vrouw cadeau moet geven voor haar verjaardag
Alsof vrouwen geen bier drinken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
Er zit een extra vat bij voor de wijn of frisdrank. Heeft zij ook wat inderdaad.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:39 schreef Bluezz het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Paar oudjes van de roltrap geveegd en de overstap gehaald
je weet wat er met overdekt gras gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wordt tijd dat ze Wimbledon overdekken.
Ik vond het ook al een vreemd bericht, het is me alleen niet duidelijk hoe dit zo is gebeurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Oud-Feyenoorder Patrick Allotey overleden... Die kerel was nog maar 28.
Klinkt raar maar zelfs als ik geen haast heb erger ik me aan mensen die links op de roltrap staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, altijd, en dan bij voorkeur breeduit met wandelstokken en koffers op wieltjes![]()
Blijkt dus een bijwerking van mij medicijnen te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:58 schreef DarkShine het volgende:
En mijn rechteroog is ook alweer ontstoken
Krijg er zo langzamerhand de schijt van
Ach joh, binnenkort is dat allemaal voorbij, dan fiets ik op mijn gemakkie in 4 min. naar de trein, na 10 min. stap ik er weer uit, loop rustigjes 5 minuten en ben dan op mijn werkquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
Klinkt raar maar zelfs als ik geen haast heb erger ik me aan mensen die links op de roltrap staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |