Je was te vroegquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:39 schreef RayMania het volgende:
Huh?
Was het nou maar omdat je promotie had gemaakt en je nieuwe kantoorplek vergroot was naar 200 vierkante meter he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:16 schreef Againzender het volgende:
Ik zit nog steeds op een lege afdeling
Hij snapt nog steeds niet dat ze eigenlijk van hem afwillenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was het nou maar omdat je promotie had gemaakt en je nieuwe kantoorplek vergroot was naar 200 vierkante meter he?
Kom er wel achter dat gisterenmiddag, toen ik buiten de deur was, er een kraakpand achter het kantoor is ontruimd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was het nou maar omdat je promotie had gemaakt en je nieuwe kantoorplek vergroot was naar 200 vierkante meter he?
Ik denk ook dat erg morgen tot 9.00 uur niemand zit, net zo lang totdat ie de hint snapt en zelf wegloopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij snapt nog steeds niet dat ze eigenlijk van hem afwillen
Nog voorkeur voor bepaalde colleaga's?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef Againzender het volgende:
Misschien dat er wat collega's tijdens de lunchwandeling niet helemaal hebben opgelet, en preventief zijn vastgezet.
mwah, elke dag 10, als je vrienden hebt zit je er zo aanquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
300 SMS-jes per maand, is dat niet bizar veel
Dat haal ik nog niet in 2 jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:36 schreef Ambrosius het volgende:
300 SMS-jes per maand, is dat niet bizar veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |