Net een lettergreep te langquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef VoreG het volgende:
Zou zo een Bløf tekst kunnen zijn
campingbloemendaal schijnt geweldig te zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef appelsientje het volgende:
Hey tips voor goede campings zijn nog steeds welkom!!
Vooral de overdekte, van steenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
campingbloemendaal schijnt geweldig te zijn
Dat is wel lievquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral de overdekte, van steen
De kids hebben ons mee uit eten genomen
Nouja, anders past het mooi op 'Dansen aan zee', maar dan moeten we maar een nieuw liedje schrijvenquote:
Nee, Bluezz en de kids hebben gewoon lekker pizza´s gegeten en ik een simpele rode mulfilet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is wel lievKomt er nog een recensie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral de overdekte, van steen
De kids hebben ons mee uit eten genomen
vanavond weer Hermanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Bluezz en de kids hebben gewoon lekker pizza´s gegeten en ik een simpele rode mulfilet.
Geen recensie waard.
quote:Beste ......,
Volgens de gegevens in Selfserving bent u per 2 juli 2007 verhuist
quote:zou u accorrd kunnen gaan voor 12,50 euro incl verzendt kosten?
Ja, bad kost 1 muntjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Zijn de douches een beetje goed daar??
Maar dan krijg je er wel gratis badschuim en een badeendje bij.quote:
Ja, leuk.quote:
Absoluut. Alle CD's zijn hier in huis aanwezigquote:
Ik ook schaam me er niet voor lekker meezingen.quote:
Je gaat wel heel snel van vreselijk goede naar complete ruk muziekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook schaam me er niet voor lekker meezingen.
Waarom ? Hebben ze daar ook al geen verstand van mooi voetbal ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Tong, wist je dat het gisteren Gattuso dag was in Oshawa, Canada?
Om het goed te makenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je gaat wel heel snel van vreselijk goede naar complete ruk muziek
Wat is het probleem ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Hmmm, thanks DIGGER! Die banner staat bij keeper op zijn webspace! Iemand een idee?
die chalets niks? (huren op jaarbasis) incl draadloos internet. Net wat voor jouquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:48 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
en ben nog steeds aan het rond kijken PH
Dan lig ik al tequote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
over een uurtje maar het openingsduel van de copa america kijken![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik me even een potje brak, zo doordeweeks ff tien flesjes bierwegtikken hakt erin.
Ach ja, verjaardagen
http://www.internetten.nl/quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een site waarin alle internetproviders op een rij staan met de prijzen erbij etc etc.
Waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef borisz het volgende:
tijd voor voetbal
Uruguay - Peru voor copa america. Ik kijk op goltv via tvuplayerquote:
Hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:11 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Braboland
Naar de opnamen van Comedy Factory geweest
nee hoor gewoon engelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
Om dat midden in de nacht op een stream te gaan kijken met Chinees commentaar gaat me wat ver, ik ga liever slapen![]()
.
Heelhuids uit Tilburg weggekomen ... was wel een tegenvaller op de terugweg dat de A2 was afgesloten, zodat we via Leerdam naar Utrecht moestenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Je hebt Braboland dus weer overleefd?
A2 's-Hertogenbosch->Utrecht tussenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Waarom was de A-2 nu weer eens afgesloten?
5 HJ-tjes op, maar dat moet nog kunnen, dunkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik me even een potje brak, zo doordeweeks ff tien flesjes bierwegtikken hakt erin.
Ach ja, verjaardagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |