quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik me even een potje brak, zo doordeweeks ff tien flesjes bierwegtikken hakt erin.
Ach ja, verjaardagen
http://www.internetten.nl/quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een site waarin alle internetproviders op een rij staan met de prijzen erbij etc etc.
Waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef borisz het volgende:
tijd voor voetbal
Uruguay - Peru voor copa america. Ik kijk op goltv via tvuplayerquote:
Hoi!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:11 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Braboland
Naar de opnamen van Comedy Factory geweest
nee hoor gewoon engelsquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:07 schreef Ambrosius het volgende:
Om dat midden in de nacht op een stream te gaan kijken met Chinees commentaar gaat me wat ver, ik ga liever slapen![]()
.
Heelhuids uit Tilburg weggekomen ... was wel een tegenvaller op de terugweg dat de A2 was afgesloten, zodat we via Leerdam naar Utrecht moestenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi!
Je hebt Braboland dus weer overleefd?
A2 's-Hertogenbosch->Utrecht tussenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef golfer het volgende:
Waarom was de A-2 nu weer eens afgesloten?
5 HJ-tjes op, maar dat moet nog kunnen, dunkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik me even een potje brak, zo doordeweeks ff tien flesjes bierwegtikken hakt erin.
Ach ja, verjaardagen
Trusteh!quote:
En bedankt.quote:
Ik ben best deskundigquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef golfer het volgende:
Ik laat VBL in de 'deskundige' handen van voreG en Terro over.
In de hoop dat ze niet weer geband worden.
Have fun verder.
Ik slaap altijd ontzettend slecht, paar uurtjes per nacht is vaak de max, uren wakker liggen etc.quote:
Ik slaap al rampzalig vanaf 3 juni 1987, het is echt een ramp. Wat dat betreft heb ik ook geen cafeine nodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:38 schreef tong80 het volgende:
Ik slaap ook altijd slecht. Heb een erg lichte slaap. Met drank op slaap ik ook beter. Maar gisteren iets te veel op. Ging om half elf al naar bed. Vandaar dat ik midden in de nacht naar het plafond lag te staren. Net maar even een bak koffie gezet en een douchje gepakt. Straks mar weer een poging wagen.
Erg jammer...quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:40 schreef tong80 het volgende:
Raar is dat hè ? Ik weet nog dat ik een jaar of 18 was dat ik slecht begon te slapen. Is nooit meer beter geworden. Ik ben er aan gewend geraakt.
Laatst, 5 minuten voor Ajax - AZ. Nou ik hoop dat ik de wedstrijd haal!quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:54 schreef tong80 het volgende:
Had mijn pa ook. Die was altijd druk en in de weer. Ging ie om 8 uur 's avonds zitten en viel in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |