Ja, leuke serie he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Bjoro het volgende:
afl 1 t/m 5 van seizoen 1 van Prison Break gezien..... wat is dat goed zeg !
Jaaaaaaa lekker spannend hequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Bjoro het volgende:
afl 1 t/m 5 van seizoen 1 van Prison Break gezien..... wat is dat goed zeg !
Enige nadeel is dat je wilt blijven kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ga ik ook nog eens aan beginnen, net als meerdere series die hier geregeld voorbij komen.
quote:* -Vaduz- was de pokerking vanavond. Heads-up 3-1 tegen een vriend. (1 keer 1,5 uur over gedaan) En toen kwam persoon 3 erbij en die partij heb ik ook binnengesleept.
Hier heeft hij er ook even uitgelegenquote:
heb van seizoen 1 deel 1 t/m 12 op dvd...siezoen 2 moet ik nog even (laten) kopierenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef golfer het volgende:
Ja, leuke serie he?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb van seizoen 1 deel 1 t/m 12 op dvd...siezoen 2 moet ik nog even (laten) kopieren
oeps dat mag natuurlijk niet.....ik bedoel natuurlijk 'lenen'quote:
Nee, maar ik heb een klein gouden pikkie. Altijd goede handen enzo of simpelweg mazzel.quote:
Heb in Oz de eerste afleveringen gezien, dus ik ga binnenkort maar weer eens beginnenquote:
loop jij zo achter, of mis ik het allerlaatste nieuws ?quote:
MethodMich wannabeequote:
Makaay schijnt rond te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
loop jij zo achter, of mis ik het allerlaatste nieuws ?
quote:
Kan Feyenoord weinig aan doen alleen. Wel raar dat ie zo vroeg gestorven isquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar dan ook weer dit nieuws![]()
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94195/sc=e84ad3
IK heb zin in paling.. maar tja...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MethodMich wannabee![]()
Ik heb zin in een aflevering House met een bamisoupje erbij
En dan weer naar bed
Snap ik maar daarom niet minder vervelendquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan Feyenoord weinig aan doen alleen.
het bericht is van half 4 's-middags...valt toch wel mee, hoe vroegquote:Wel raar dat ie zo vroeg gestorven is
Die heb je niet eens standaard in huis?quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het bericht is van half 4 's-middags...valt toch wel mee, hoe vroeg
Nee niet eensquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb je niet eens standaard in huis?![]()
Ik dacht meer dat je vriendin dat zou zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
IK heb zin in paling.. maar tja...
Zeker.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Leuk voor F'noord.
Wordt de competitie alleen maar leuker van.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik dacht meer dat je vriendin dat zou zeggen![]()
Op die stageplek?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]en weet je al of je mag blijven ??
Zeker leuk om dat soort spelers weer in de NL competitie te zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Leuk voor F'noord.
Wordt de competitie alleen maar leuker van.
toch wel duidelijk dat ze een nieuwe investeerder hebben, ben benieuwd hoelang ze dat volhouden..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker leuk om dat soort spelers weer in de NL competitie te zienMaar je vraagt je wel af waar Feyenoord het van doet, als je eerst al die verhalen hoorde over financiele problemen
![]()
waarschijnlijk een containertje euroos in de haven blijven staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zeker leuk om dat soort spelers weer in de NL competitie te zienMaar je vraagt je wel af waar Feyenoord het van doet, als je eerst al die verhalen hoorde over financiele problemen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |