Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, 3/4 van de reacties daarop gaat mij veel te ver.
Hangt er vanaf, heeft-ie hem aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als hier een jongen rondloopt met een Abercrombie t-shirt, is ie dan homo?
Ja ik geniet er stiekem ook wel van...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Reacties op de frontpage. Wat een gefrustreerde mensjes.
of een klant van Stijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als hier een jongen rondloopt met een Abercrombie t-shirt, is ie dan homo?
Waarschijnlijk zijn ze in het dagelijks leven vrij weinig waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik geniet er stiekem ook wel van...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Dit topic gaat over eenhoorns goddomme!
Ik ben blánkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
he jij bent toch die vuile surinamer die met die vlag rondliep bij de finale zaterdag![]()
ban!![]()
Die beesten hebben er toch duidelijk 2. Tenminste, nog wel...quote:
Dat zijn schijnhoorns. Papier maché.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef NathaN het volgende:
Die beesten hebben er toch duidelijk 2. Tenminste, nog wel...
Zoals ik al diverse malen eerder heb gezegd, je hebt niks aan ze.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze in het dagelijks leven vrij weinig waard.
foto is vast genomen voordat Prins Bernhard op bezoek kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die beesten hebben er toch duidelijk 2. Tenminste, nog wel...
die heeft bij ons in de boerendisco nog opgetredenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Divine
Hier nog een mooie: Divine - You think you're a man
Tsja, wat Keizer Willem 2 voor de bomen rondom huis Doorn was, zo was Prins Bernhard voor de dieren in Afrika :-Squote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto is vast genomen voordat Prins Bernhard op bezoek kwam![]()
Troost je, jij hebt 't bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heeft bij ons in de boerendisco nog opgetreden
maar ik was toen nog te klein en te jong om naar binnen te mogen![]()
Ik zat op de MAVO toen, en een paar andere stoerdere jongens die niet achteraf maar in het dorp zelf woonden waren er wel geweest, en ik was dus stikjaloursquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Troost je, jij hebt 't bewust meegemaakt
we geloven je pas als je een feauteau laat zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef Cahir het volgende:
Net naar de kapper geweestVoor de verandering een gewaagd punk-achtige kapsel
(nee geen hanenkam)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we geloven je pas als je een feauteau laat zien![]()
Hoewel ik weet dat je het toch niet doet, maar praten over een kapsel is nutteloos zonder foto.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef Cahir het volgende:
(nee geen hanenkam)
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef Cahir het volgende:
(nee geen hanenkam)
das een hanenkamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
(Vyvyan van The Young Ones)
Als je nou gewoon met een foto komt, scheelt dat veel gezeur en gepest.quote:
Ja, en bovendien geen kwaad woord over Vyvyan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je nou gewoon met een foto komt, scheelt dat veel gezeur en gepest.
Mwa fout als het maar kanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Divine
Hier nog een mooie: Divine - You think you're a man
Het is weer opgegegeven. Ik ben zwak I know, ik verveel vandaar aan het fokken. Maar ik moet zo weg dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
Had jij jezelf geen fok-verbod opgelegd?
Ik vind die van mij leukerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niks van.
Dit is een hanekam:
[afbeelding]
Vyvyan heeft gewoon een punk kapsel.
google gewoon zelf ff?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:47 schreef samjustme het volgende:
Ik heb laatst naar Legally Blonde 2 zitten kijken, weet iemand wat de titel is van het nummer met tekst
sisters we are strong together, iets in die richting
Ben jij niet in de war met een chimaera?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Waaaarom tekenen mensen eenhoorns altijd verkeerd?!
Het is niet zmaar een wit paard met een hoorn op z'n kop!
Er zit ook een gedeelte leeuw in en geit!
Nee. De echte eenhoorn heeft een leeuwenstaart (dus geen harige paarden staart) en een geitensikje en meer geitenhoeven dan paardenhoevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met een chimaera?
En als je dan wat verder scrolled zie je dat het beeld wel degelijk een leeuwenstaart heeft en geen paardenstaat. Maar inderdaad, de meesten tekenen hem als gewoon een schattig paardje met een hoorn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:27 schreef Cahir het volgende:
Eenhoorn ziet er gewn goed uit hoor..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenhoorn_%28fabeldier%29
Daar zie je ook met en zonder leeuwenstaart. Maar ik denk niet dat een leeuwenstaart goed paste bij het "schattige, lieve" imago en vandaar weggelaten is.
Chimaera heeft ook leeuw en geit dus zo raar was het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De echte eenhoorn heeft een leeuwenstaart (dus geen harige paarden staart) en een geitensikje en meer geitenhoeven dan paardenhoevenZoiets dus:
[img=578xnull]http://greywolf.critter.net/images/gallery/sketches/2004-03-03-argent-unicorn.jpg[/img]
Een chimaera is weer heel wat anders:
[afbeelding]
Nee preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chimaera heeft ook leeuw en geit dus zo raar was het niet
Me too. Minder rainbowy gayish fluffyquote:Ik vind een leeuwenstaart wel beter passen eigenlijk.
Ja, loop de modepolitie maar uit de dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Doe mij maar draken enzo,
Zoals die van mijn kettinkje:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, loop de modepolitie maar uit de dagen
Eenhoorns zijn valse krengenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Add a little snake and ya got yerself a chimaera
[..]
Me too. Minder rainbowy gayish fluffy
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mode te maken.
Oneens.quote:Mode is voor mensen die clueless zijn.
Jah, hij's mooi.quote:Dit is de pure schoonheid van een millennia oude teken.
In die zin van als je blindelings op mode af gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Oneens.
Dank jequote:Jah, hij's mooi.
Op een of andere manier deed het me aan sexs denken als datgene zonder tegenpresatiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, in 't NRC nu: "Chimpansees helpen elkaar zonder tegenprestatie"
Kan menig Fokkertje wat van leren. :-/
Je spelling wordt steeds creatiever.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef Cahir het volgende:
sexs
Je vindt de Goliath in Walibi leuker ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
De pegasus is een stomme achtbaan.
De Goliath he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is verrassend genoeg enorm ontspannend.
Toetsenborden moet je ook online bestellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Ik ging even de Mediamarkt binnen... voor een toetsenbord.
- LOTR box
- Police Squad - the complete series
- Highlander box
- The Godfather box
- Do not adjust your set
- Death in Venice
- Dead Fish
- The Black Windmill (ouwe met Michael Caine)
En geen toetsenbord.
Mja, maar handig om in de winkel even te 'voelen'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Toetsenborden moet je ook online bestellen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Ik ging even de Mediamarkt binnen... voor een toetsenbord.
- LOTR box
- Police Squad - the complete series
- Highlander box
- The Godfather box
- Do not adjust your set
- Death in Venice
- Dead Fish
- The Black Windmill (ouwe met Michael Caine)
En geen toetsenbord.
Neuj, een Logitech: http://www.thinktechie.co(...)moptical/large/3.jpgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
Da's een Kensington toch? Zo eentje hadden wij ook, alleen draadloos. Misschien dat ie met snoertje wel goed werkt.
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mooi hoor, maar je moet 'm niet met Excel willen gebruiken..
Makkelijker juist. Geen gezeik met lege batterijen of de zender/ontvanger die het niet doet... Draadloze muis kan ik nog enigszins begrijpen, maar draadloos toetsenbord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj, een Logitech: http://www.thinktechie.co(...)moptical/large/3.jpg
Heb 'm draadloos... maar kreeg 'm niet meer aan de praat. Misschien 's wat harder proberen.
Eigenlijk is mét draad net zo makkelijk...
Van die uitklappootjes eronder?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.
Ik heb een "laptop toetsenbord" van logitech (wel normale layout). Tikt echt heerlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.
Je kan 'm makkelijker effe wegleggen, op een stoel ofzo, als je ineens veel bureauoppervlak nodig hebt. En evt (bij goed bereik) kun je 'm als 'remote' gebruiken als je film kijkt op de bank.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
Makkelijker juist. Geen gezeik met lege batterijen of de zender/ontvanger die het niet doet... Draadloze muis kan ik nog enigszins begrijpen, maar draadloos toetsenbord?
Hm. Ja, op zich.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kan 'm makkelijker effe wegleggen, op een stoel ofzo, als je ineens veel bureauoppervlak nodig hebt. En evt (bij goed bereik) kun je 'm als 'remote' gebruiken als je film kijkt op de bank.
hm, ik heb heel snel dat ik iets dubbel aansla, of dat ik tevens een naburige toets intik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een "laptop toetsenbord" van logitech (wel normale layout). Tikt echt heerlijk.
Daar heb ik met gewone toetsenborden ook last vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, ik heb heel snel dat ik iets dubbel aansla, of dat ik tevens een naburige toets intik.
'k weet 't.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef Cahir het volgende:
Heteros in dit topique?
MIj viel het ook pas op na zijn post
Jeremy Irons, of Hugh Dancy?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k weet 't.
(trouwens, die acteur, die haar minnaar speelt, mag er ook wel zijn)
Jij gaat meer voor Hugh Dancy, dus?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Jeremy Irons?
Goede acteur, elegante uitstraling, markante kop, maar om nou te zeggen "dat ie er mag wezen". Hmmz.
Ik gooi hem in het Sean Connery rijtje.
Ik vind zijn ogen niet mooi...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij gaat meer voor Hugh Dancy, dus?
[afbeelding]
Nee.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij gaat meer voor Hugh Dancy, dus?
[afbeelding]
Da was alleen nie de man op de dvdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Joseph Fiennes was 'm
[afbeelding]![]()
![]()
Compleeeeeet andere film, ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Joseph Fiennes was 'm
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Wat raar? Hij speelde toch echt in die serie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da was alleen nie de man op de dvdmaar goed.
Joseph is mooi ja. Shakespeare in looooooveEigenlijk ook alleen in die film.
[afbeelding]
Jezus, wat heeft-ie zitten blowen voor-ie op de foto ging?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Da was alleen nie de man op de dvdmaar goed.
Joseph is mooi ja. Shakespeare in looooooveEigenlijk ook alleen in die film.
[afbeelding]
Ik denk dat ie in die film pe rongeluk mooi was of zo. Bovenstaande foto is echt lelijk.
Nope. Check de imdb maar ff.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat raar? Hij speelde toch echt in die serie?
Laat hem nou maar, hij's pas 15...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nu gedraag je je, of rot je op!![]()
Ga huilen ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En nu gedraag je je, of rot je op!![]()
Zijn, of niet zijn. Dat is de vraag...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef Cahir het volgende:
Waarom staat zijn dan vetgedrukt?
Da's geen excuus. Dat kutkind heeft een ontzettende schop onder z'n kont nodig.quote:
Dat vindt-ie alleen maar kicken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Da's geen excuus. Dat kutkind heeft een ontzettende schop onder z'n kont nodig.
Dat komt nu omdat er een vrouw naast 'm staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ie in die film pe rongeluk mooi was of zo. Bovenstaande foto is echt lelijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat komt nu omdat er een vrouw naast 'm staat.
Uhm... Fok is toch dat hoekje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Stroekie het volgende:
voor mensen met zulk puberaal gedrag en taalgebruik heeft Fok ook een eigen hoekje hoor![]()
Dan wordt het koekje nooit gaar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
een hoekje van het koekje zeg maar, zo iets van 2 a 3 graden![]()
En Dennis en ik gaan hem oefenen maar zijn er nog niet uit wie nu in wiens armen moet gaan springenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qcp383IEy14
Ik kan hem echt over and over and over and over and over and over and over and over and over kijken..................
Gewoon om beurten bij het bed oefenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
En Dennis en ik gaan hem oefenen maar zijn er nog niet uit wie nu in wiens armen moet gaan springen
Jij in zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Dennis en ik gaan hem oefenen maar zijn er nog niet uit wie nu in wiens armen moet gaan springen
Als je goed kneedt, kun je best een globale inschatting maken. Zolang je nog kan kneden, niet heet genoeg...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
ja weet ik hoe heet dat deeg van zichzelf is![]()
ja daar ga ik mijn vingers echt niet aan brandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je goed kneedt, kun je best een globale inschatting maken. Zolang je nog kan kneden, niet heet genoeg...
Hoe dan ook, ondanks dat 'ie op die foto ongelukkig staat, IS en BLIJFT hij schattig enzoquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je goed kneedt, kun je best een globale inschatting maken. Zolang je nog kan kneden, niet heet genoeg...
Ik ben meer dan een kop groterquote:
Die lijkt op jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ondanks dat 'ie op die foto ongelukkig staat, IS en BLIJFT hij schattig enzo
Hier nog 'n plaatje:
[img=578xnull]http://www.kinoweb.de/film2001/EnemyAtTheGates/pix/eg2.jpg[/img]
Hij kwam minder als spijker over...quote:
Nee, hier doet-ie niks voor me. Althans, niks positiefs...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe dan ook, ondanks dat 'ie op die foto ongelukkig staat, IS en BLIJFT hij schattig enzo
Hier nog 'n plaatje:
[afbeelding]
Alleen maar ijdel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
:-o
Maar ik ben echt niet, narcistisch ofzo :-o *KUCH*
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen maar ijdel?
Mijn maatje werd laatst gevraagd met welke game-character (ja, ze vragen daar rare dingen) hij wel zou willen daten. Kwam ie aan met een plaatje van een pixel-kerel die echt enorm op hem leek
Heerlijk, zo'n bevestiging van wat je al van iemand weet.
Stoer hoor, durf je dat ook int egt te zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Dat kutkind heeft een ontzettende schop onder z'n kont nodig.
Dat kan-ie pas beoordelen na een foto. Voor het geval je een klerenkast bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Cahir het volgende:
Stoer hoor, durf je dat ook int egt te zeggen
Het ging er meer over wie die sprong kon maken en wie dan wie op zou vangenquote:
Het maakt niet uit of je een kleerkast bent of niet, het maakt uit hoeveel vrienden je hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat kan-ie pas beoordelen na een foto. Voor het geval je een klerenkast bent.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Stoer hoor, durf je dat ook int egt te zeggen
En hoeveel van hen kleerkast zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het maakt niet uit of je een kleerkast bent of niet, het maakt uit hoeveel vrienden je hebt.
DUs het is een kwestie van kunnen, niet van hoe het eruit ziet? Dan is het toch gewoon veel oefenen en dan merk je het vanzelf wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging er meer over wie die sprong kon maken en wie dan wie op zou vangen
En hoeveel homo's daar nog inzitten.quote:
Genoeg.quote:
Het matrushka-principe.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
En hoeveel homo's daar nog inzitten.
Ja type Jerommekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar wat maakt 't uit? We zijn toch enkel online hier. 'k Kan beter even een modje lief vragen of hij de betreffende gebruiker (Cahir) wil verwijderen.
Overdrijven is ook een vak...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat maakt 't uit? We zijn toch enkel online hier. 'k Kan beter even een modje lief vragen of hij de betreffende gebruiker (Cahir) wil verwijderen vanwege misdragingen.
En wat hebben we nou aan dat persoon als deze enkel en alleen hier komt om de boel te zieken?quote:
Ik haat jou soort weetje... die online een hele grote bek hebben. En dan int egt in hun broek schijten... en jij lijkt me niet echt z'n type dat niet doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar wat maakt 't uit? We zijn toch enkel online hier. 'k Kan beter even een modje lief vragen of hij de betreffende gebruiker (Cahir) wil verwijderen vanwege misdragingen.
Vraag dan meteen of ze Geert Wilders ook verbannen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En wat hebben we nou aan dat persoon als deze enkel en alleen hier komt om de boel te zieken?
Kom ik hier de boel verzieken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En wat hebben we nou aan dat persoon als deze enkel en alleen hier komt om de boel te zieken?
Ga jij nou eerst je huiswerk Nederlands opnieuw maken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Cahir het volgende:
Ik haat jou soort weetje... die online een hele grote bek hebben. En dan int egt in hun broek schijten... en jij lijkt me niet echt z'n type dat niet doet.
Geef toe, je ettert soms. Zoals wel meer, hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
Kom ik hier de boel verzieken?
Kijk, dat bedoel ik nou met de boel zieken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik haat jou soort weetje... die online een hele grote bek hebben. En dan int egt in hun broek schijten... en jij lijkt me niet echt z'n type dat niet doet.
Ee tss jij begint ermee hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou met de boel zieken.
Mja, want je provoceerde totaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou met de boel zieken.
quote:
Kom jij me toets zo afnemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst je huiswerk Nederlands opnieuw maken...
Als iemand Wonderer met 'wijf' aanduidt, dan heeft diegene in mij een vijand.quote:
Geez. Ga je zorgen maken om de Derde Wereld ofzo en niet om het taalgebruik van een puber die gewoon stoer probeert te zijn en een woord gebruikt dat de halve Nederlandse bevolking zonder al teveel kwade bedoelingen gebruikt. En Wondy is mans genoeg om voor zichzelf op te komen, dunkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als iemand Wonderer met 'wijf' aanduidt, dan heeft diegene in mij een vijand.
wat moet er straks dan een last van je schouders gaan vallenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Yonah het volgende:
[..]
Yonah druk met de bruiloft van zn ouders!
morgen wordt ik beedigt en mag ik ze trouwen, de jurk van mn ma is gekocht (ik heb zon geweldige smaak hehehe) alleen t pak van mn vader en mn broertje nog.
ik heb de bloemen geregeld, de kaartjes vallen morgen op de deurmat, en dan is het aftellen en rusteloos wachten :S
owja, ik heb alle taken verdeeld, iedereen weet wat ie doen moet, hoelaat en waar, er ligt een draaiboek klaar, de catering is geregeld (fotograferen doe ik zelf) en zelfs de ceremonie zelf ligt al vast, ongeacht of t gemeentehuis akkoord gaat of niet
Al weg-geeditquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
OK, excuses aanvaard.
dat riepen er meer ja, maar na de bruiloft ga ik lekker mijn eigen leven weer op de rails tillenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat moet er straks dan een last van je schouders gaan vallen
en heb je daarna wel genoeg om handen ?
Kom anders eens gezellig wat vaker Fokken, anders val je straks nog in een zwart gat![]()
quote:
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geez. Ga je zorgen maken om de Derde Wereld ofzo en niet om het taalgebruik van een puber die gewoon stoer probeert te zijn en een woord gebruikt dat de halve Nederlandse bevolking zonder al teveel kwade bedoelingen gebruikt. En Wondy is mans genoeg om voor zichzelf op te komen, dunkt me.
Ik kan me wel wat leukers bedenken om op andersgeaarden te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef NathaN het volgende:
Zullen we nu weer vrede op andersgeaarden doen?
De jeugd eeh? We zijn geen volwassenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.
Ach wees toch niet zo'n zeikwijf!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.
Waarom zou het gemeentehuis het er niet mee eens zijn dan? Ga je ze in hun nakie trouwen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Yonah het volgende:
[..]
owja, ik heb alle taken verdeeld, iedereen weet wat ie doen moet, hoelaat en waar, er ligt een draaiboek klaar, de catering is geregeld (fotograferen doe ik zelf) en zelfs de ceremonie zelf ligt al vast, ongeacht of t gemeentehuis akkoord gaat of niet
hasha liefje tochquote:
geen idee, ik wijk gewoon niet van t plan afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zou het gemeentehuis het er niet mee eens zijn dan? Ga je ze in hun nakie trouwen?
Het gros der Nederlanders denkt daar inmiddels anders over en gebruikt het met hetzelfde gemak als muts, doos en homo. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat je er aanstoot aan neemt, maar zeg dat dan, met wat motivatie, in plaats van meteen in de stress te schieten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik vind dat bijzonder denigrerend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef Yonah het volgende:
hasha liefje tochik WEET toch dat je een vrouw bent!
Ja je noemt iemand niet zomaar een vrouw. Dat vind ik echt een belediging, om naar zoiets vernoemd te wordenquote:
Wel je draakje eerst afdoen he!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo en nu ga ik naar bed.
wist niet of ik het wel goed hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom heb je dat weg ge-edit?
* Ang3l jat het glas en sneaked naar bed. *slurp* Ahhhh. Truste!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore schenkt nog een glaasje wijn in.
en flikker is ook een denigerend woord, en toch gebruikt iedereen het.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, het kwam zeer agressief over.
Ik gebruik homo nog wel eens als scheldwoordquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het gros der Nederlanders denkt daar inmiddels anders over en gebruikt het met hetzelfde gemak als muts, doos en homo. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat je er aanstoot aan neemt, maar zeg dat dan, met wat motivatie, in plaats van meteen in de stress te schieten.
Truste vaniquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo en nu ga ik naar bed.
Ja trustequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel je draakje eerst afdoen he!!!
Slaap lekker.
More where that came from!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l jat het glas en sneaked naar bed. *slurp* Ahhhh. Truste!
ach, je bent nog jong, je hersens zijn nog niet volgroeid. Uiteindelijk zul je wel inzien dat er ook andere mensen zijn met gevoelens die je niet zomaar zou moeten kwetsen omdat het even zo uitkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik gebruik homo nog wel eens als scheldwoord![]()
Tegen jezelf?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
Ik gebruik homo nog wel eens als scheldwoord![]()
Hij kijkt de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef NathaN het volgende:
Goed, om de verhitte homootjes even wat anders te laten doen:
[img=578xnull]http://www.theblogyoulovetohate.com/images/large/josh%20duhamel/Josh%20Duhamel%20Nude%201.jpg[/img]
Klikken voor wat minder censuur.
wijsheidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ach, je bent nog jong, je hersens zijn nog niet volgroeid. Uiteindelijk zul je wel inzien dat er ook andere mensen zijn met gevoelens die je niet zomaar zou moeten kwetsen omdat het even zo uitkomt.
je weet dat je vanuit je knieen moet tillen en niet vanuit je rug, anders krijg je een herniaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef Yonah het volgende:
[..]
dat riepen er meer ja, maar na de bruiloft ga ik lekker mijn eigen leven weer op de rails tillen
je koelt er idd vanaf..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef NathaN het volgende:
Goed, om de verhitte homootjes even wat anders te laten doen:
[[url=http://www.theblogyoulovetohate.com/images/large/josh%20duhamel/Josh%20Duhamel%20Nude%201.jpg]afbeelding][/url]
Klikken voor wat minder censuur.
zou het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet dat je vanuit je knieen moet tillen en niet vanuit je rug, anders krijg je een hernia![]()
Kwets het woord homo jou dan? Als ik het hoor voel ik me amper aangesproke/gekwets..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ach, je bent nog jong, je hersens zijn nog niet volgroeid. Uiteindelijk zul je wel inzien dat er ook andere mensen zijn met gevoelens die je niet zomaar zou moeten kwetsen omdat het even zo uitkomt.
Dat wordt toch een onvoldoende, guppie...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
Kwets het woord homo jou dan? Als ik het hoor voel ik me amper aangesproke/gekwets..
Niet het woord, wel de intentie. Je geeft zelf al aan dat je ermee scheldt. Het is dus je bedoeling om iemand te kwetsen. Met welk woord je dat dan doet, maakt me minder uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kwets het woord homo jou dan? Als ik het hoor voel ik me amper aangesproke/gekwets..
Oh. My. God.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Cahir het volgende:
SMILE
[img=578xnull]http://static.gay.eu/photo/217/73/785613normal.jpg[/img]
Nee Stierenbloed was een wonder van Hongaarse markekingkunstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
More where that came from!
Vaag 'merk', Undurraga. Zo noem je wijn toch niet...
Nouja, meer om te dollen, voor de grap etc. Of als iemand het verknalt heeft... maar ik weet zeker dat die persoon geen homo is.. Ik weet niet hoe je het dan noemt.. dolwoord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet het woord, wel de intentie. Je geeft zelf al aan dat je ermee scheldt. Het is dus je bedoeling om iemand te kwetsen. Met welk woord je dat dan doet, maakt me minder uit.
Nee niet in z'n pij en met zo'n kale plek op je achterhoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Yonah het volgende:
[..]
zou het?
k zie wel, eerst maar eens een paar maandjes rustig aan doen, celebatical ofzo
hehehe you got itquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet in z'n pij en met zo'n kale plek op je achterhoofd![]()
Maar dat is toch raar? Wat heeft "homo" nou te maken met iets verknallen? Dan is het een denigrerend woord, iets dat op minderwaardigheid duidt: je verknalt iets, dus je bent geen gewone man maar een homo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nouja, meer om te dollen, voor de grap etc. Of als iemand het verknalt heeft... maar ik weet zeker dat die persoon geen homo is.. Ik weet niet hoe je het dan noemt.. dolwoord?
Scheldwoorden kwetsen mij niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Yonah het volgende:
er is natuurlijk ook nog een woord als "slachtofferrol" mensen voelen zich tegenwoordig maar wat snel gekwetst, geen wonder dat de maatschappij erop achteruit gaat.
Er is een verschil tussen schelden, en bescholden (is dat een woord?) worden.
het eerste is nu eenmaal zio, kun je niks aan veranderen, het 2e wel..
mensen kunnen schelden en vloeken wat ze willen, ik voel me zelden gekwetst.
tenzij het echt laag en pijnlijk is, maar iemand die "homo" als scheldwoord naar mij toe gebruikt, kan mij echt niet kwetsen :S
Hoe ervaar jij iemand die je een knal wil verkopen maar je hoofd mist?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Yonah het volgende:
er is natuurlijk ook nog een woord als "slachtofferrol" mensen voelen zich tegenwoordig maar wat snel gekwetst, geen wonder dat de maatschappij erop achteruit gaat.
Er is een verschil tussen schelden, en bescholden (is dat een woord?) worden.
het eerste is nu eenmaal zio, kun je niks aan veranderen, het 2e wel..
mensen kunnen schelden en vloeken wat ze willen, ik voel me zelden gekwetst.
tenzij het echt laag en pijnlijk is, maar iemand die "homo" als scheldwoord naar mij toe gebruikt, kan mij echt niet kwetsen :S
Nee.. gewn als iemand het fout heeft gedaan lul je vanzelf "kut homo, wrm moes da nou" ofzo... maar iedereen lult dat, je neemt het vanzelf over.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Wat heeft "homo" nou te maken met iets verknallen? Dan is het een denigrerend woord, iets dat op minderwaardigheid duidt: je verknalt iets, dus je bent geen gewone man maar een homo.
Dat klopt ook niet helemaal.
*negerzoen aangeef*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef NathaN het volgende:
Ik krijg met deze discussie ineens zin in negerzoenen...
Ik scheld medeweggebruikers ongeacht geslacht regelmatig voor wijf uit. Maar da's niet denigrerend, da's gewoon waarheid. Vrouwen kunnen nou eenmaal niet rijden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
Maar dat is toch raar? Wat heeft "homo" nou te maken met iets verknallen? Dan is het een denigrerend woord, iets dat op minderwaardigheid duidt: je verknalt iets, dus je bent geen gewone man maar een homo.
Dat klopt ook niet helemaal.
Ik heb liever iets anders wit en cremigs...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef NathaN het volgende:
Ik krijg met deze discussie ineens zin in negerzoenen...
Nog meer wijvenvrouwen hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef Yonah het volgende:
[..]
*negerzoen aangeef*
van dickmans, erg lekker
(ben ongesteld, heb veel chocolade hiero)
Dat is wel waar, "waar je mee omgaat, word je mee besmet". Maar het kan geen kwaad om even na te denken wat je eigenlijk zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee.. gewn als iemand het fout heeft gedaan lul je vanzelf "kut homo, wrm moes da nou" ofzo... maar iedereen lult dat, je neemt het vanzelf over.
dat is lichamelijk, bovendien kun je je beter afvragen hoe die persoon het ervaard, want ik knal terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij iemand die je een knal wil verkopen maar je hoofd mist?
Hangt er vanaf hoe hij/zij dat doet. Mist hij met opzet en is het leuk bedoeld, geen probleem. Is het omdat-ie niet kan mikken ben ik gewoon blij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
Hoe ervaar jij iemand die je een knal wil verkopen maar je hoofd mist?
Wheheh. Dat ben ik wel met je eens ja. Hier is het ook bar en boos. Van die 5'6" vrouwtjes in een truck, die kunnen amper boven het stuur uitkijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik scheld medeweggebruikers ongeacht geslacht regelmatig voor wijf uit. Maar da's niet denigrerend, da's gewoon waarheid. Vrouwen kunnen nou eenmaal niet rijden...
Normaal komt ie altijd op tijd hoorquote:
Mja, je staat nooit stil bij wat je zegt. Als je voor elke zin 15 seconden moet nadenken kan je net zo goed niet praten, want dat word erg irritant.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is wel waar, "waar je mee omgaat, word je mee besmet". Maar het kan geen kwaad om even na te denken wat je eigenlijk zegt.
In his own time?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Normaal komt ie altijd op tijd hoorNiet te vroeg
Ongetrouwde mannen die in een jurk lopen en zeggen alleen van god te houden moet je nooit geloven daar komen alleen maar ongelukken van, zie de Paus, zie Khomeiny zie Sinterklaasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Yonah het volgende:
[..]
hehehe you got it
vopnd t eigenlijk wel een goed idee
Sneller denken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef Cahir het volgende:
Mja, je staat nooit stil bij wat je zegt. Als je voor elke zin 15 seconden moet nadenken kan je net zo goed niet praten, want dat word erg irritant.
Nee, hij wil je echt raken, de intentie is om je pijn te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hij/zij dat doet. Mist hij met opzet en is het leuk bedoeld, geen probleem. Is het omdat-ie niet kan mikken ben ik gewoon blij.
Nou en zo zijn er zat homo's die onhandig zijn, dus ipv kluns maken we daar homo van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Dat ben ik wel met je eens ja. Hier is het ook bar en boos. Van die 5'6" vrouwtjes in een truck, die kunnen amper boven het stuur uitkijken
Ik voel me aangesproken op een een of andere manierquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef Yonah het volgende:
och.. in sommige gevallen (mensen) zou het een welkome afwisseling zijn, als ze es een poos niet zouden praten
Ja, maar dat is niet waar het hier om ging. Het ging om onbedoeld kwetsen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Nee, hij wil je echt raken, de intentie is om je pijn te doen.
dan zegt dat meer over jou, dan over mijn opmerkingquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken op een een of andere manier
True, maar met een beetje moeite moet het toch wel lukken? Het is alleen maar net of je die moeite wil doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mja, je staat nooit stil bij wat je zegt. Als je voor elke zin 15 seconden moet nadenken kan je net zo goed niet praten, want dat word erg irritant.
Point taken. *denkt even aan Angel helpen verhuizen*quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou en zo zijn er zat homo's die onhandig zijn, dus ipv kluns maken we daar homo van...
je las over de kleine lettertjes heenquote:
Ik denk niet dat ik altijd ff uitgebreid ga nadenken of ik er iemand mee kwets. Mischien wel achteraf zodat ik de fout niet 2 keer maak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
True, maar met een beetje moeite moet het toch wel lukken? Het is alleen maar net of je die moeite wil doen.
mijn bril ligt nog in hoornquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je las over de kleine lettertjes heen
daar stond namelijk dat deze publicatie mede mogelijk gemaakt is door de bond van kerstmannen![]()
Proberen aan te leren, dan filter je vanzelf sneller. Niet dat je dan nooit de fout ingaat (look who's typingquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Cahir het volgende:
Ik denk niet dat ik altijd ff uitgebreid ga nadenken of ik er iemand mee kwets. Mischien wel achteraf zodat ik de fout niet 2 keer maak.
Nou ja, dat is in ieder geval iets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik altijd ff uitgebreid ga nadenken of ik er iemand mee kwets. Mischien wel achteraf zodat ik de fout niet 2 keer maak.
Zeur toch niet altijd zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
"Homo" als algemeen (scheld-) woord..
Ik heb dat topic niet geopend hoor. Vond het gewoon toevallig dat het net voorbij kwam.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeur toch niet altijd zo![]()
Ik scheld soms ook wel eens mensen uit voor homo![]()
![]()
Ik denk dat de Pleuris Patiëntenvereniging het liever heeft dat je een andere term gebruikt.quote:
dan krijgen ze ruzie met de rotterdammers als die hun bakkie pleur nie meer kenne drinkequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik denk dat de Pleuris Patiëntenvereniging het liever heeft dat je een andere term gebruikt.
Sweet dreams Yonahquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Yonah het volgende:
ik ga slapen, morgen om 0900 met mn hand op de bijbel..
Neu. Teruglezen niet waard.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tsjee. Is er een rel geweest ofzo, dat er al bijna een heel topic doorheen is gejaagd?.
Ben je al een beetje gewend aan je wacom? Hoe gaat dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is zelden de moeite van het teruglezen waard..
Goed, maar ik heb afgelopen week eigenlijk alleen met de hand getekend. Gewoon, op papier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je al een beetje gewend aan je wacom? Hoe gaat dat?
Is geblokkeerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:34 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Overigens, Wonderer, je Fok-PM inbox zit al een tijdje vol..
Dank u, maar het is geen krijt, gewoon een klein snel schetsje met rood potlood.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:57 schreef wonderer het volgende:
Mooie tekening, da's krijt toch? En dingen doen met G_L klinkt ook leuk
Oooh. Lijkt net krijt. Is het op "ware grootte" of iets vergroot? De lijnen lijken dik (zacht potlood?).quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dank u, maar het is geen krijt, gewoon een klein snel schetsje met rood potlood.
O die heb ik ook. De paarse en de rode.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
More where that came from!
Vaag 'merk', Undurraga. Zo noem je wijn toch niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |