de ene is een automutulistische man die zichzelf onderandere de ogen heeft uitgestoken in een dwangbuis in een isoleercel, Hamlet, de vraag, te zijn of niet te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Want die draag je niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... kocht ik zwarte sokken, blijken het maar halve te zijn!
En het staat niet eens op 't kartonnetje!.
*¤ 8,95 weggooi*
@DennisMoorequote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want die draag je niet?
en je kunt ze toch terug brengen?
Nee, natuurlijk niet.quote:
Niet als 't kartonnetje er al af is gescheurd...quote:en je kunt ze toch terug brengen?
Wat een mietjesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ene is een automutulistische man die zichzelf onderandere de ogen heeft uitgestoken in een dwangbuis in een isoleercel, Hamlet, de vraag, te zijn of niet te zijn.
helemaal in het wit, in een echte badcel, waarbij er ook overal gedrup klinkt, je ziet ook bloed druppen uit de douche
ik speel ook met een schaar
en heb dus twee bebloede verbanden voor mijn ogen, verder heb ik een baard van 3 weken en ben ik kaal geplukt, op somige plaatsen zit nog wel wat haar op mijn hoofd, maaar overwegend is het kaal, er zit daar ook bloed tussen
Te zijn of niet te zijn, is het beter de pijlen en slingerstenen van het lot te verdragen,
zo omschreef ik het vorige week
ik ben nu dus ook helemaal kaal
Valt dit onder klein leed?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
[..]
Niet als 't kartonnetje er al af is gescheurd...
ben dan echt stoer en ga gewoon blootvoets in die schoenenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
halve sokken zijn hip in sneakers onder driekwarts broeken
Da's niet stoer, da's jakkie...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
ben dan echt stoer en ga gewoon blootvoets in die schoenen![]()
Zweetpotenquote:
Die sneakers?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
je moet ze van te voren natuurlijk ook wel wassen![]()
Niet met mijn enkels.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
halve sokken zijn hip in sneakers onder driekwarts broeken
nee tennissokken staan charmant...quote:
Toch niet onder een 3kwarts broek?!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewone zwarte of donkerblauwe sokken!
Yep only tot een uur of 6 a 7 en daarna richting Amsterdam to partyquote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.rozezaterdagbergenopzoom.nl/
gaan er mensen zaterdag?
Wordt anders een durre hobby zo te zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik iets minder aan muziek en iets meer aan mijn portemonnee gaan denken....![]()
29 Juni - 1 Juli 2007: Rock Werchter Festival
18-07-2007: Fischerspooner, Paradiso, Amsterdam
17/19-08-2007: Lowlands Festival, Biddinghuizen
14-09-2007: Vive la Fete, Effenaar, Eindhoven
26-09-2007: Wir sind Helden, Effenaar, Eindhoven
25-10-2007: Room eleven, Effenaar, Eindhoven
08-11-2007: The Fray, Heineken Musicall Hall, Amsterdam
11-11-2007: Mika, Heineken Musicall Hall, Amsterdam
daar is het weer deze week toch helemaal niet naarquote:Op maandag 25 juni 2007 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie draagt er nu een 3kwarts broek,.
Ik ga al naar de Gay Pride in Parijs.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.rozezaterdagbergenopzoom.nl/
gaan er mensen zaterdag?
Parijsquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ga al naar de Gay Pride in Parijs..
Of nou ja. De pride zelf proberen we vermoedelijk te ontvluchten..
1. Waar ben je uitgeweestquote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren uit geweest, geen drol te doen, maar enorm gezellig samen met een vriendin. Kwamen we tweejongens tegen een eentje daarvan... oh my, die was echt enorm knap en leuk.
Eindhoven, stratumquote:
Nee. Want hij moest de trein nog halen en ik werd opnzeker en daardoor was ik niet echt een goede charmeur.quote:2. Is het nog steamy geworden?![]()
Ok, is daar wat te doen dan, Eindhoven?quote:
*Ah, herkent. Dus jij bent soms een charmeur he? Wat voor moves gebruik jijquote:Nee. Want hij moest de trein nog halen en ik werd opnzeker en daardoor was ik niet echt een goede charmeur.
Er was Fiesta del Sol, allemaal standjes met bands enzo, maar dat was om 19.00 al afgelopen en wij kwamen om 19.30 aanquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, is daar wat te doen dan, Eindhoven?
Oh, daar gaat het mis, ik ben alles behalve een charmeur. Ik denk soms dat ik juist het tegenovergestelde benquote:[..]
*Ah, herkent. Dus jij bent soms een charmeur he? Wat voor moves gebruik jij![]()
Lekker, Fiesta del Sol met dit weerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was Fiesta del Sol, allemaal standjes met bands enzo, maar dat was om 19.00 al afgelopen en wij kwamen om 19.30 aan. Dus toen tot half 1 nog gewoon rondgehangen.
Charmeurs zijn soms best annoying, wat is trouwens het tegenovergestelde van een charmeur?quote:Oh, daar gaat het mis, ik ben alles behalve een charmeur. Ik denk soms dat ik juist het tegenovergestelde ben.
Vermaakt heb ik me zseker, flink aan de wijn gezeten zodat we al helemaal lollig waren rond 21.00 uurquote:Op maandag 25 juni 2007 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lekker, Fiesta del Sol met dit weerHeb je je nog vermaakt?
Iemand die geen contact kan leggen. Denk ik.quote:[..]
Charmeurs zijn soms best annoying, wat is trouwens het tegenovergestelde van een charmeur?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |