de ene is een automutulistische man die zichzelf onderandere de ogen heeft uitgestoken in een dwangbuis in een isoleercel, Hamlet, de vraag, te zijn of niet te zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Want die draag je niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pff... kocht ik zwarte sokken, blijken het maar halve te zijn!
En het staat niet eens op 't kartonnetje!.
*¤ 8,95 weggooi*
@DennisMoorequote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Want die draag je niet?
en je kunt ze toch terug brengen?
Nee, natuurlijk niet.quote:
Niet als 't kartonnetje er al af is gescheurd...quote:en je kunt ze toch terug brengen?
Wat een mietjesquote:Op zondag 24 juni 2007 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de ene is een automutulistische man die zichzelf onderandere de ogen heeft uitgestoken in een dwangbuis in een isoleercel, Hamlet, de vraag, te zijn of niet te zijn.
helemaal in het wit, in een echte badcel, waarbij er ook overal gedrup klinkt, je ziet ook bloed druppen uit de douche
ik speel ook met een schaar
en heb dus twee bebloede verbanden voor mijn ogen, verder heb ik een baard van 3 weken en ben ik kaal geplukt, op somige plaatsen zit nog wel wat haar op mijn hoofd, maaar overwegend is het kaal, er zit daar ook bloed tussen
Te zijn of niet te zijn, is het beter de pijlen en slingerstenen van het lot te verdragen,
zo omschreef ik het vorige week
ik ben nu dus ook helemaal kaal
Valt dit onder klein leed?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
[..]
Niet als 't kartonnetje er al af is gescheurd...
ben dan echt stoer en ga gewoon blootvoets in die schoenenquote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
halve sokken zijn hip in sneakers onder driekwarts broeken
Da's niet stoer, da's jakkie...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
ben dan echt stoer en ga gewoon blootvoets in die schoenen![]()
Zweetpotenquote:
Die sneakers?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef Stroekie het volgende:
je moet ze van te voren natuurlijk ook wel wassen![]()
Niet met mijn enkels.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:
halve sokken zijn hip in sneakers onder driekwarts broeken
nee tennissokken staan charmant...quote:
Toch niet onder een 3kwarts broek?!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gewone zwarte of donkerblauwe sokken!
Yep only tot een uur of 6 a 7 en daarna richting Amsterdam to partyquote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.rozezaterdagbergenopzoom.nl/
gaan er mensen zaterdag?
Wordt anders een durre hobby zo te zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moet ik iets minder aan muziek en iets meer aan mijn portemonnee gaan denken....![]()
29 Juni - 1 Juli 2007: Rock Werchter Festival
18-07-2007: Fischerspooner, Paradiso, Amsterdam
17/19-08-2007: Lowlands Festival, Biddinghuizen
14-09-2007: Vive la Fete, Effenaar, Eindhoven
26-09-2007: Wir sind Helden, Effenaar, Eindhoven
25-10-2007: Room eleven, Effenaar, Eindhoven
08-11-2007: The Fray, Heineken Musicall Hall, Amsterdam
11-11-2007: Mika, Heineken Musicall Hall, Amsterdam
daar is het weer deze week toch helemaal niet naarquote:Op maandag 25 juni 2007 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie draagt er nu een 3kwarts broek,.
Ik ga al naar de Gay Pride in Parijs.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.rozezaterdagbergenopzoom.nl/
gaan er mensen zaterdag?
Parijsquote:Op maandag 25 juni 2007 12:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ga al naar de Gay Pride in Parijs..
Of nou ja. De pride zelf proberen we vermoedelijk te ontvluchten..
1. Waar ben je uitgeweestquote:Op maandag 25 juni 2007 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren uit geweest, geen drol te doen, maar enorm gezellig samen met een vriendin. Kwamen we tweejongens tegen een eentje daarvan... oh my, die was echt enorm knap en leuk.
Eindhoven, stratumquote:
Nee. Want hij moest de trein nog halen en ik werd opnzeker en daardoor was ik niet echt een goede charmeur.quote:2. Is het nog steamy geworden?![]()
Ok, is daar wat te doen dan, Eindhoven?quote:
*Ah, herkent. Dus jij bent soms een charmeur he? Wat voor moves gebruik jijquote:Nee. Want hij moest de trein nog halen en ik werd opnzeker en daardoor was ik niet echt een goede charmeur.
Er was Fiesta del Sol, allemaal standjes met bands enzo, maar dat was om 19.00 al afgelopen en wij kwamen om 19.30 aanquote:Op maandag 25 juni 2007 12:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, is daar wat te doen dan, Eindhoven?
Oh, daar gaat het mis, ik ben alles behalve een charmeur. Ik denk soms dat ik juist het tegenovergestelde benquote:[..]
*Ah, herkent. Dus jij bent soms een charmeur he? Wat voor moves gebruik jij![]()
Lekker, Fiesta del Sol met dit weerquote:Op maandag 25 juni 2007 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er was Fiesta del Sol, allemaal standjes met bands enzo, maar dat was om 19.00 al afgelopen en wij kwamen om 19.30 aan. Dus toen tot half 1 nog gewoon rondgehangen.
Charmeurs zijn soms best annoying, wat is trouwens het tegenovergestelde van een charmeur?quote:Oh, daar gaat het mis, ik ben alles behalve een charmeur. Ik denk soms dat ik juist het tegenovergestelde ben.
Vermaakt heb ik me zseker, flink aan de wijn gezeten zodat we al helemaal lollig waren rond 21.00 uurquote:Op maandag 25 juni 2007 13:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lekker, Fiesta del Sol met dit weerHeb je je nog vermaakt?
Iemand die geen contact kan leggen. Denk ik.quote:[..]
Charmeurs zijn soms best annoying, wat is trouwens het tegenovergestelde van een charmeur?![]()
Ok dat herken ik, heb ik namelijk ook een hele poos gehad. Wat je moet doen is jezelf dwingen om mensen aan te spreken. Je zult moeilijke momenten krijgen met akword silences, maar ook leuke momenten. Het komt vanzelf, gewoon geduld hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vermaakt heb ik me zseker, flink aan de wijn gezeten zodat we al helemaal lollig waren rond 21.00 uur.
[..]
Iemand die geen contact kan leggen. Denk ik.
Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te kaarten met jongens, misschien zal het makkelijker voor je zijn als je standaard 10 vragen in je hoofd print die je kan stellen. Kom je hier vaker? Ga je vaak uit, waar kom je vandaan? En dan goed luisteren naar de antwoorden dat diegene geeft en daar op voortborduren. Als er op een gegeven moment een stilte valt ga je gewoon door met een andere vraag.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben als de dood voor die ongemakkelijke stiltes.
Dat is misschien iets om te onthouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te kaarten met jongens, misschien zal het makkelijker voor je zijn als je standaard 10 vragen in je hoofd print die je kan stellen. Kom je hier vaker? Ga je vaak uit, waar kom je vandaan? En dan goed luisteren naar de antwoorden dat diegene geeft en daar op voortborduren. Als er op een gegeven moment een stilte valt ga je gewoon door met een andere vraag.
En, koffers al ingepakt?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi.
quote:Very very good sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Prison Break hottie Wentworth Miller is dating fellow yummy actor Luke McFarlane.
Mouth drools.
Many of you may remember McFarlane from his brief stint as T.R. Knight’s boyfriend or from his role on the ABC show Brothers & Sisters.
And you know Wenty, of course, from your wet dreams.
“Wentworth and Luke have been secretly dating for almost six months now,” says an impeccable source close to the pair. “They’ve been very quiet about their relationship, obviously, as Wentworth is not out of the closet.”
Things between the pair are so serious that the couple are talking about moving in together, we hear.
“They spend a lot of time at each other’s houses,” says our mole. “Wentworth has been pretty reclusive since he’s become famous and he’s been even more of a shut-in since he started dating Luke.”
The pair are so close that McFarlane has even accompanied Miller to Asia to film some recent commercials and adverts, our source tells us.
“Wentworth’s become very difficult to work with,” a Fox insider adds. “He’s been cutting back immensely on the amount of press he’s doing for Prison Break. He’s very nervous about reporters asking him if he’s gay.”
Don’t be afraid of the truth, Wenty.
It shall set you free!
quote:roddel roddel
Mouth drools.
roddel roddel
And you know Wenty, of course, from your wet dreams.
roddel roddel
Eff wat drinken helpt soms. En zorg dat diegene ook wat drinkt, dronken lijkt iedereen fun en gezellig te zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben als de dood voor die ongemakkelijke stiltes.
http://www.gay.nl/mtotheitchellquote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef sammienl het volgende:
[..]
Eff wat drinken helpt soms. En zorg dat diegene ook wat drinkt, dronken lijkt iedereen fun en gezellig te zijn![]()
Soms moet je het gewoon wagen, you never no hoe het afloopt.
En bescrhrijf die jongen eenswat versta je onder lekker hihi
stuur hem gewoon een message, en spreek eens wat af om met elkaar wat te gaan doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/mtotheitchell
In het echt was ie nog leuker en superaardig.
Exclusieve screeningquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef sammienl het volgende:
[..]
hu het komt toch pas in juli in bioscoop?
Zoiets heet een premiere.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef sammienl het volgende:
hu het komt toch pas in juli in bioscoop?
Mja, nadruk op lijkt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef sammienl het volgende:
Eff wat drinken helpt soms. En zorg dat diegene ook wat drinkt, dronken lijkt iedereen fun en gezellig te zijn![]()
Je hebt gewoon geen geduld in de liefde...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef sammienl het volgende:
Pff ik heb weer geen geluk in 'liefde' na 2 weken geleden te zijn afgewezen, deed een ander gozer hard to get dus ik dacht laat maar ben maar naar de volgende gegaan maar die bleek helaas al 6 jaar verkering te hebben en hetero te zijn![]()
Mijn next project is een vriend van atje, hij is lekker, hij lijkt zo op justin![]()
Ik weet het niet, het probleem is dat ik iemand ook vrij snel zat ben. Na een aantal weken van soort verkenning boeit me diegene wat minder. Ik denk eerlijk gezegd dat al het gejaag achter mannen veel fijner vind dan een gewoon normale relatie, niet dat ik het niet zou willen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, nadruk op lijkt...
[..]
Je hebt gewoon geen geduld in de liefde...
Op zich een goeie tip, maar "Kom je hier vaker" is een übercliché...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te kaarten met jongens, misschien zal het makkelijker voor je zijn als je standaard 10 vragen in je hoofd print die je kan stellen. Kom je hier vaker? Ga je vaak uit, waar kom je vandaan? En dan goed luisteren naar de antwoorden dat diegene geeft en daar op voortborduren. Als er op een gegeven moment een stilte valt ga je gewoon door met een andere vraag.
Heb ik geen tijd voor, ik moet naar Transformers toe, vanavond.quote:
Als iemand goed danst, kun je daar ook op inhakenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Op zich een goeie tip, maar "Kom je hier vaker" is een übercliché...
Probeer als je toch de kat uit de boom aan het kijken bent iets af te leiden van hoe hij zich gedraagt, of kleedt en haak daar op in.*
* Deze tip is nog niet in het echt uitgeprobeerd.![]()
premierepak hangt al klaar ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, ik moet naar Transformers toe, vanavond.
Ja, maar hou er rekening mee dat hij dan te vermoeid kan zijn om behoorlijk te antwoorden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef MisterO het volgende:
Als iemand goed danst, kun je daar ook op inhaken'Ik zag je dansen, dat doe je goed! Veel ervaring mee? dadadada
Yup, maar overhemd moet nog gestreken worden. Zal eens kijken of iemand me nog op de foto kan zetten...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Stroekie het volgende:
premierepak hangt al klaar ?
dankjequote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar hou er rekening mee dat hij dan te vermoeid kan zijn om behoorlijk te antwoorden.
Dat had ik dus zaterdag en baal wel dat ik dus niet echt meer in staat was een beetje behoorlijk op dat complimentje in te gaan. Hij was/is cute!
Ging hij zo heftig tekeerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar hou er rekening mee dat hij dan te vermoeid kan zijn om behoorlijk te antwoorden.
Dat had ik dus zaterdag en baal wel dat ik dus niet echt meer in staat was een beetje behoorlijk op dat complimentje in te gaan. Hij was/is cute!
Die taak wil CDP vast wel op zich nemen, als jij hem daarna op de kiek zetquote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup, maar overhemd moet nog gestreken worden. Zal eens kijken of iemand me nog op de foto kan zetten...
Vertoning in verschillende gebouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef Stroekie het volgende:
Die taak wil CDP vast wel op zich nemen, als jij hem daarna op de kiek zet
Iedereen versteld doen staan van mijn dans moves.quote:
Oh, now I get itquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Iedereen versteld doen staan van mijn dans moves.
I'm working on itquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tenminste, ik heb geen weet van [homo]'s die bij het uitgaan de liefde van hun leven zijn tegengekomen, wat heeft geleid tot een duurzame relatie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |