Ik weet het niet, het probleem is dat ik iemand ook vrij snel zat ben. Na een aantal weken van soort verkenning boeit me diegene wat minder. Ik denk eerlijk gezegd dat al het gejaag achter mannen veel fijner vind dan een gewoon normale relatie, niet dat ik het niet zou willen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, nadruk op lijkt...
[..]
Je hebt gewoon geen geduld in de liefde...
Op zich een goeie tip, maar "Kom je hier vaker" is een übercliché...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te kaarten met jongens, misschien zal het makkelijker voor je zijn als je standaard 10 vragen in je hoofd print die je kan stellen. Kom je hier vaker? Ga je vaak uit, waar kom je vandaan? En dan goed luisteren naar de antwoorden dat diegene geeft en daar op voortborduren. Als er op een gegeven moment een stilte valt ga je gewoon door met een andere vraag.
Heb ik geen tijd voor, ik moet naar Transformers toe, vanavond.quote:
Als iemand goed danst, kun je daar ook op inhakenquote:Op maandag 25 juni 2007 14:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Op zich een goeie tip, maar "Kom je hier vaker" is een übercliché...
Probeer als je toch de kat uit de boom aan het kijken bent iets af te leiden van hoe hij zich gedraagt, of kleedt en haak daar op in.*
* Deze tip is nog niet in het echt uitgeprobeerd.![]()
premierepak hangt al klaar ?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, ik moet naar Transformers toe, vanavond.
Ja, maar hou er rekening mee dat hij dan te vermoeid kan zijn om behoorlijk te antwoorden.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:33 schreef MisterO het volgende:
Als iemand goed danst, kun je daar ook op inhaken'Ik zag je dansen, dat doe je goed! Veel ervaring mee? dadadada
Yup, maar overhemd moet nog gestreken worden. Zal eens kijken of iemand me nog op de foto kan zetten...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef Stroekie het volgende:
premierepak hangt al klaar ?
dankjequote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar hou er rekening mee dat hij dan te vermoeid kan zijn om behoorlijk te antwoorden.
Dat had ik dus zaterdag en baal wel dat ik dus niet echt meer in staat was een beetje behoorlijk op dat complimentje in te gaan. Hij was/is cute!
Ging hij zo heftig tekeerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar hou er rekening mee dat hij dan te vermoeid kan zijn om behoorlijk te antwoorden.
Dat had ik dus zaterdag en baal wel dat ik dus niet echt meer in staat was een beetje behoorlijk op dat complimentje in te gaan. Hij was/is cute!
Die taak wil CDP vast wel op zich nemen, als jij hem daarna op de kiek zetquote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Yup, maar overhemd moet nog gestreken worden. Zal eens kijken of iemand me nog op de foto kan zetten...
Vertoning in verschillende gebouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:47 schreef Stroekie het volgende:
Die taak wil CDP vast wel op zich nemen, als jij hem daarna op de kiek zet
Iedereen versteld doen staan van mijn dans moves.quote:
Oh, now I get itquote:Op maandag 25 juni 2007 14:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Iedereen versteld doen staan van mijn dans moves.
I'm working on itquote:Op maandag 25 juni 2007 14:50 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Tenminste, ik heb geen weet van [homo]'s die bij het uitgaan de liefde van hun leven zijn tegengekomen, wat heeft geleid tot een duurzame relatie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |