Ok dat herken ik, heb ik namelijk ook een hele poos gehad. Wat je moet doen is jezelf dwingen om mensen aan te spreken. Je zult moeilijke momenten krijgen met akword silences, maar ook leuke momenten. Het komt vanzelf, gewoon geduld hebbenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vermaakt heb ik me zseker, flink aan de wijn gezeten zodat we al helemaal lollig waren rond 21.00 uur.
[..]
Iemand die geen contact kan leggen. Denk ik.
Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te kaarten met jongens, misschien zal het makkelijker voor je zijn als je standaard 10 vragen in je hoofd print die je kan stellen. Kom je hier vaker? Ga je vaak uit, waar kom je vandaan? En dan goed luisteren naar de antwoorden dat diegene geeft en daar op voortborduren. Als er op een gegeven moment een stilte valt ga je gewoon door met een andere vraag.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben als de dood voor die ongemakkelijke stiltes.
Dat is misschien iets om te onthouden.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je het moeilijk vindt om een gesprek aan te kaarten met jongens, misschien zal het makkelijker voor je zijn als je standaard 10 vragen in je hoofd print die je kan stellen. Kom je hier vaker? Ga je vaak uit, waar kom je vandaan? En dan goed luisteren naar de antwoorden dat diegene geeft en daar op voortborduren. Als er op een gegeven moment een stilte valt ga je gewoon door met een andere vraag.
En, koffers al ingepakt?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi.
quote:Very very good sources reveal exclusively to PerezHilton.com that Prison Break hottie Wentworth Miller is dating fellow yummy actor Luke McFarlane.
Mouth drools.
Many of you may remember McFarlane from his brief stint as T.R. Knight’s boyfriend or from his role on the ABC show Brothers & Sisters.
And you know Wenty, of course, from your wet dreams.
“Wentworth and Luke have been secretly dating for almost six months now,” says an impeccable source close to the pair. “They’ve been very quiet about their relationship, obviously, as Wentworth is not out of the closet.”
Things between the pair are so serious that the couple are talking about moving in together, we hear.
“They spend a lot of time at each other’s houses,” says our mole. “Wentworth has been pretty reclusive since he’s become famous and he’s been even more of a shut-in since he started dating Luke.”
The pair are so close that McFarlane has even accompanied Miller to Asia to film some recent commercials and adverts, our source tells us.
“Wentworth’s become very difficult to work with,” a Fox insider adds. “He’s been cutting back immensely on the amount of press he’s doing for Prison Break. He’s very nervous about reporters asking him if he’s gay.”
Don’t be afraid of the truth, Wenty.
It shall set you free!
quote:roddel roddel
Mouth drools.
roddel roddel
And you know Wenty, of course, from your wet dreams.
roddel roddel
Eff wat drinken helpt soms. En zorg dat diegene ook wat drinkt, dronken lijkt iedereen fun en gezellig te zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben als de dood voor die ongemakkelijke stiltes.
http://www.gay.nl/mtotheitchellquote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef sammienl het volgende:
[..]
Eff wat drinken helpt soms. En zorg dat diegene ook wat drinkt, dronken lijkt iedereen fun en gezellig te zijn![]()
Soms moet je het gewoon wagen, you never no hoe het afloopt.
En bescrhrijf die jongen eenswat versta je onder lekker hihi
stuur hem gewoon een message, en spreek eens wat af om met elkaar wat te gaan doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.gay.nl/mtotheitchell
In het echt was ie nog leuker en superaardig.
Exclusieve screeningquote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef sammienl het volgende:
[..]
hu het komt toch pas in juli in bioscoop?
Zoiets heet een premiere.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:07 schreef sammienl het volgende:
hu het komt toch pas in juli in bioscoop?
Mja, nadruk op lijkt...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:04 schreef sammienl het volgende:
Eff wat drinken helpt soms. En zorg dat diegene ook wat drinkt, dronken lijkt iedereen fun en gezellig te zijn![]()
Je hebt gewoon geen geduld in de liefde...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:13 schreef sammienl het volgende:
Pff ik heb weer geen geluk in 'liefde' na 2 weken geleden te zijn afgewezen, deed een ander gozer hard to get dus ik dacht laat maar ben maar naar de volgende gegaan maar die bleek helaas al 6 jaar verkering te hebben en hetero te zijn![]()
Mijn next project is een vriend van atje, hij is lekker, hij lijkt zo op justin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |