Het gros der Nederlanders denkt daar inmiddels anders over en gebruikt het met hetzelfde gemak als muts, doos en homo. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat je er aanstoot aan neemt, maar zeg dat dan, met wat motivatie, in plaats van meteen in de stress te schieten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.
wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijf wijfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.
Ik vind dat bijzonder denigrerend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef Yonah het volgende:
hasha liefje tochik WEET toch dat je een vrouw bent!
Ja je noemt iemand niet zomaar een vrouw. Dat vind ik echt een belediging, om naar zoiets vernoemd te wordenquote:
Wel je draakje eerst afdoen he!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo en nu ga ik naar bed.
wist niet of ik het wel goed hadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom heb je dat weg ge-edit?
* Ang3l jat het glas en sneaked naar bed. *slurp* Ahhhh. Truste!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore schenkt nog een glaasje wijn in.
en flikker is ook een denigerend woord, en toch gebruikt iedereen het.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nouja, het kwam zeer agressief over.
Ik gebruik homo nog wel eens als scheldwoordquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het gros der Nederlanders denkt daar inmiddels anders over en gebruikt het met hetzelfde gemak als muts, doos en homo. Ik kan me op zich nog wel voorstellen dat je er aanstoot aan neemt, maar zeg dat dan, met wat motivatie, in plaats van meteen in de stress te schieten.
Truste vaniquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo en nu ga ik naar bed.
Ja trustequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel je draakje eerst afdoen he!!!
Slaap lekker.
More where that came from!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l jat het glas en sneaked naar bed. *slurp* Ahhhh. Truste!
ach, je bent nog jong, je hersens zijn nog niet volgroeid. Uiteindelijk zul je wel inzien dat er ook andere mensen zijn met gevoelens die je niet zomaar zou moeten kwetsen omdat het even zo uitkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik gebruik homo nog wel eens als scheldwoord![]()
Tegen jezelf?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
Ik gebruik homo nog wel eens als scheldwoord![]()
Hij kijkt de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef NathaN het volgende:
Goed, om de verhitte homootjes even wat anders te laten doen:
[img=578xnull]http://www.theblogyoulovetohate.com/images/large/josh%20duhamel/Josh%20Duhamel%20Nude%201.jpg[/img]
Klikken voor wat minder censuur.
wijsheidquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ach, je bent nog jong, je hersens zijn nog niet volgroeid. Uiteindelijk zul je wel inzien dat er ook andere mensen zijn met gevoelens die je niet zomaar zou moeten kwetsen omdat het even zo uitkomt.
je weet dat je vanuit je knieen moet tillen en niet vanuit je rug, anders krijg je een herniaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef Yonah het volgende:
[..]
dat riepen er meer ja, maar na de bruiloft ga ik lekker mijn eigen leven weer op de rails tillen
je koelt er idd vanaf..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef NathaN het volgende:
Goed, om de verhitte homootjes even wat anders te laten doen:
[[url=http://www.theblogyoulovetohate.com/images/large/josh%20duhamel/Josh%20Duhamel%20Nude%201.jpg]afbeelding][/url]
Klikken voor wat minder censuur.
zou het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet dat je vanuit je knieen moet tillen en niet vanuit je rug, anders krijg je een hernia![]()
Kwets het woord homo jou dan? Als ik het hoor voel ik me amper aangesproke/gekwets..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
ach, je bent nog jong, je hersens zijn nog niet volgroeid. Uiteindelijk zul je wel inzien dat er ook andere mensen zijn met gevoelens die je niet zomaar zou moeten kwetsen omdat het even zo uitkomt.
Dat wordt toch een onvoldoende, guppie...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
Kwets het woord homo jou dan? Als ik het hoor voel ik me amper aangesproke/gekwets..
Niet het woord, wel de intentie. Je geeft zelf al aan dat je ermee scheldt. Het is dus je bedoeling om iemand te kwetsen. Met welk woord je dat dan doet, maakt me minder uit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kwets het woord homo jou dan? Als ik het hoor voel ik me amper aangesproke/gekwets..
Oh. My. God.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Cahir het volgende:
SMILE
[img=578xnull]http://static.gay.eu/photo/217/73/785613normal.jpg[/img]
Nee Stierenbloed was een wonder van Hongaarse markekingkunstquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
More where that came from!
Vaag 'merk', Undurraga. Zo noem je wijn toch niet...
Nouja, meer om te dollen, voor de grap etc. Of als iemand het verknalt heeft... maar ik weet zeker dat die persoon geen homo is.. Ik weet niet hoe je het dan noemt.. dolwoord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet het woord, wel de intentie. Je geeft zelf al aan dat je ermee scheldt. Het is dus je bedoeling om iemand te kwetsen. Met welk woord je dat dan doet, maakt me minder uit.
Nee niet in z'n pij en met zo'n kale plek op je achterhoofdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:52 schreef Yonah het volgende:
[..]
zou het?
k zie wel, eerst maar eens een paar maandjes rustig aan doen, celebatical ofzo
hehehe you got itquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet in z'n pij en met zo'n kale plek op je achterhoofd![]()
Maar dat is toch raar? Wat heeft "homo" nou te maken met iets verknallen? Dan is het een denigrerend woord, iets dat op minderwaardigheid duidt: je verknalt iets, dus je bent geen gewone man maar een homo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nouja, meer om te dollen, voor de grap etc. Of als iemand het verknalt heeft... maar ik weet zeker dat die persoon geen homo is.. Ik weet niet hoe je het dan noemt.. dolwoord?
Scheldwoorden kwetsen mij niet...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Yonah het volgende:
er is natuurlijk ook nog een woord als "slachtofferrol" mensen voelen zich tegenwoordig maar wat snel gekwetst, geen wonder dat de maatschappij erop achteruit gaat.
Er is een verschil tussen schelden, en bescholden (is dat een woord?) worden.
het eerste is nu eenmaal zio, kun je niks aan veranderen, het 2e wel..
mensen kunnen schelden en vloeken wat ze willen, ik voel me zelden gekwetst.
tenzij het echt laag en pijnlijk is, maar iemand die "homo" als scheldwoord naar mij toe gebruikt, kan mij echt niet kwetsen :S
Hoe ervaar jij iemand die je een knal wil verkopen maar je hoofd mist?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:57 schreef Yonah het volgende:
er is natuurlijk ook nog een woord als "slachtofferrol" mensen voelen zich tegenwoordig maar wat snel gekwetst, geen wonder dat de maatschappij erop achteruit gaat.
Er is een verschil tussen schelden, en bescholden (is dat een woord?) worden.
het eerste is nu eenmaal zio, kun je niks aan veranderen, het 2e wel..
mensen kunnen schelden en vloeken wat ze willen, ik voel me zelden gekwetst.
tenzij het echt laag en pijnlijk is, maar iemand die "homo" als scheldwoord naar mij toe gebruikt, kan mij echt niet kwetsen :S
Nee.. gewn als iemand het fout heeft gedaan lul je vanzelf "kut homo, wrm moes da nou" ofzo... maar iedereen lult dat, je neemt het vanzelf over.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Wat heeft "homo" nou te maken met iets verknallen? Dan is het een denigrerend woord, iets dat op minderwaardigheid duidt: je verknalt iets, dus je bent geen gewone man maar een homo.
Dat klopt ook niet helemaal.
*negerzoen aangeef*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef NathaN het volgende:
Ik krijg met deze discussie ineens zin in negerzoenen...
Ik scheld medeweggebruikers ongeacht geslacht regelmatig voor wijf uit. Maar da's niet denigrerend, da's gewoon waarheid. Vrouwen kunnen nou eenmaal niet rijden...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
Maar dat is toch raar? Wat heeft "homo" nou te maken met iets verknallen? Dan is het een denigrerend woord, iets dat op minderwaardigheid duidt: je verknalt iets, dus je bent geen gewone man maar een homo.
Dat klopt ook niet helemaal.
Ik heb liever iets anders wit en cremigs...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef NathaN het volgende:
Ik krijg met deze discussie ineens zin in negerzoenen...
Nog meer wijvenvrouwen hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef Yonah het volgende:
[..]
*negerzoen aangeef*
van dickmans, erg lekker
(ben ongesteld, heb veel chocolade hiero)
Dat is wel waar, "waar je mee omgaat, word je mee besmet". Maar het kan geen kwaad om even na te denken wat je eigenlijk zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee.. gewn als iemand het fout heeft gedaan lul je vanzelf "kut homo, wrm moes da nou" ofzo... maar iedereen lult dat, je neemt het vanzelf over.
dat is lichamelijk, bovendien kun je je beter afvragen hoe die persoon het ervaard, want ik knal terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe ervaar jij iemand die je een knal wil verkopen maar je hoofd mist?
Hangt er vanaf hoe hij/zij dat doet. Mist hij met opzet en is het leuk bedoeld, geen probleem. Is het omdat-ie niet kan mikken ben ik gewoon blij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef wonderer het volgende:
Hoe ervaar jij iemand die je een knal wil verkopen maar je hoofd mist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |