Ee tss jij begint ermee hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou met de boel zieken.
Mja, want je provoceerde totaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou met de boel zieken.
quote:
Kom jij me toets zo afnemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst je huiswerk Nederlands opnieuw maken...
Als iemand Wonderer met 'wijf' aanduidt, dan heeft diegene in mij een vijand.quote:
Geez. Ga je zorgen maken om de Derde Wereld ofzo en niet om het taalgebruik van een puber die gewoon stoer probeert te zijn en een woord gebruikt dat de halve Nederlandse bevolking zonder al teveel kwade bedoelingen gebruikt. En Wondy is mans genoeg om voor zichzelf op te komen, dunkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als iemand Wonderer met 'wijf' aanduidt, dan heeft diegene in mij een vijand.
wat moet er straks dan een last van je schouders gaan vallenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Yonah het volgende:
[..]
Yonah druk met de bruiloft van zn ouders!
morgen wordt ik beedigt en mag ik ze trouwen, de jurk van mn ma is gekocht (ik heb zon geweldige smaak hehehe) alleen t pak van mn vader en mn broertje nog.
ik heb de bloemen geregeld, de kaartjes vallen morgen op de deurmat, en dan is het aftellen en rusteloos wachten :S
owja, ik heb alle taken verdeeld, iedereen weet wat ie doen moet, hoelaat en waar, er ligt een draaiboek klaar, de catering is geregeld (fotograferen doe ik zelf) en zelfs de ceremonie zelf ligt al vast, ongeacht of t gemeentehuis akkoord gaat of niet
Al weg-geeditquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
OK, excuses aanvaard.
dat riepen er meer ja, maar na de bruiloft ga ik lekker mijn eigen leven weer op de rails tillenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat moet er straks dan een last van je schouders gaan vallen
en heb je daarna wel genoeg om handen ?
Kom anders eens gezellig wat vaker Fokken, anders val je straks nog in een zwart gat![]()
quote:
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Geez. Ga je zorgen maken om de Derde Wereld ofzo en niet om het taalgebruik van een puber die gewoon stoer probeert te zijn en een woord gebruikt dat de halve Nederlandse bevolking zonder al teveel kwade bedoelingen gebruikt. En Wondy is mans genoeg om voor zichzelf op te komen, dunkt me.
Ik kan me wel wat leukers bedenken om op andersgeaarden te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:38 schreef NathaN het volgende:
Zullen we nu weer vrede op andersgeaarden doen?
De jeugd eeh? We zijn geen volwassenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.
Ach wees toch niet zo'n zeikwijf!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind 'wijf' een zeer denigrerend en zeer onnacceptabel woord. Je gebruikt zo'n woord gewoon niet.
Waarom zou het gemeentehuis het er niet mee eens zijn dan? Ga je ze in hun nakie trouwen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef Yonah het volgende:
[..]
owja, ik heb alle taken verdeeld, iedereen weet wat ie doen moet, hoelaat en waar, er ligt een draaiboek klaar, de catering is geregeld (fotograferen doe ik zelf) en zelfs de ceremonie zelf ligt al vast, ongeacht of t gemeentehuis akkoord gaat of niet
hasha liefje tochquote:
geen idee, ik wijk gewoon niet van t plan afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom zou het gemeentehuis het er niet mee eens zijn dan? Ga je ze in hun nakie trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |