Alleen maar ijdel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
:-o
Maar ik ben echt niet, narcistisch ofzo :-o *KUCH*
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen maar ijdel?
Mijn maatje werd laatst gevraagd met welke game-character (ja, ze vragen daar rare dingen) hij wel zou willen daten. Kwam ie aan met een plaatje van een pixel-kerel die echt enorm op hem leek
Heerlijk, zo'n bevestiging van wat je al van iemand weet.
Stoer hoor, durf je dat ook int egt te zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's geen excuus. Dat kutkind heeft een ontzettende schop onder z'n kont nodig.
Dat kan-ie pas beoordelen na een foto. Voor het geval je een klerenkast bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Cahir het volgende:
Stoer hoor, durf je dat ook int egt te zeggen
Het ging er meer over wie die sprong kon maken en wie dan wie op zou vangenquote:
Het maakt niet uit of je een kleerkast bent of niet, het maakt uit hoeveel vrienden je hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat kan-ie pas beoordelen na een foto. Voor het geval je een klerenkast bent.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Stoer hoor, durf je dat ook int egt te zeggen
En hoeveel van hen kleerkast zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Het maakt niet uit of je een kleerkast bent of niet, het maakt uit hoeveel vrienden je hebt.
DUs het is een kwestie van kunnen, niet van hoe het eruit ziet? Dan is het toch gewoon veel oefenen en dan merk je het vanzelf wel?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging er meer over wie die sprong kon maken en wie dan wie op zou vangen
En hoeveel homo's daar nog inzitten.quote:
Genoeg.quote:
Het matrushka-principe.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef wonderer het volgende:
En hoeveel homo's daar nog inzitten.
Ja type Jerommekequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar wat maakt 't uit? We zijn toch enkel online hier. 'k Kan beter even een modje lief vragen of hij de betreffende gebruiker (Cahir) wil verwijderen.
Overdrijven is ook een vak...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat maakt 't uit? We zijn toch enkel online hier. 'k Kan beter even een modje lief vragen of hij de betreffende gebruiker (Cahir) wil verwijderen vanwege misdragingen.
En wat hebben we nou aan dat persoon als deze enkel en alleen hier komt om de boel te zieken?quote:
Ik haat jou soort weetje... die online een hele grote bek hebben. En dan int egt in hun broek schijten... en jij lijkt me niet echt z'n type dat niet doet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Genoeg.
Maar wat maakt 't uit? We zijn toch enkel online hier. 'k Kan beter even een modje lief vragen of hij de betreffende gebruiker (Cahir) wil verwijderen vanwege misdragingen.
Vraag dan meteen of ze Geert Wilders ook verbannen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En wat hebben we nou aan dat persoon als deze enkel en alleen hier komt om de boel te zieken?
Kom ik hier de boel verzieken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En wat hebben we nou aan dat persoon als deze enkel en alleen hier komt om de boel te zieken?
Ga jij nou eerst je huiswerk Nederlands opnieuw maken...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Cahir het volgende:
Ik haat jou soort weetje... die online een hele grote bek hebben. En dan int egt in hun broek schijten... en jij lijkt me niet echt z'n type dat niet doet.
Geef toe, je ettert soms. Zoals wel meer, hier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
Kom ik hier de boel verzieken?
Kijk, dat bedoel ik nou met de boel zieken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik haat jou soort weetje... die online een hele grote bek hebben. En dan int egt in hun broek schijten... en jij lijkt me niet echt z'n type dat niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |