'k weet 't.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:21 schreef Cahir het volgende:
Heteros in dit topique?
MIj viel het ook pas op na zijn post
Jeremy Irons, of Hugh Dancy?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k weet 't.
(trouwens, die acteur, die haar minnaar speelt, mag er ook wel zijn)
Jij gaat meer voor Hugh Dancy, dus?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Jeremy Irons?
Goede acteur, elegante uitstraling, markante kop, maar om nou te zeggen "dat ie er mag wezen". Hmmz.
Ik gooi hem in het Sean Connery rijtje.
Ik vind zijn ogen niet mooi...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij gaat meer voor Hugh Dancy, dus?
[afbeelding]
Nee.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij gaat meer voor Hugh Dancy, dus?
[afbeelding]
Da was alleen nie de man op de dvdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Joseph Fiennes was 'm
[afbeelding]![]()
![]()
Compleeeeeet andere film, ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Joseph Fiennes was 'm
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Wat raar? Hij speelde toch echt in die serie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da was alleen nie de man op de dvdmaar goed.
Joseph is mooi ja. Shakespeare in looooooveEigenlijk ook alleen in die film.
[afbeelding]
Jezus, wat heeft-ie zitten blowen voor-ie op de foto ging?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Da was alleen nie de man op de dvdmaar goed.
Joseph is mooi ja. Shakespeare in looooooveEigenlijk ook alleen in die film.
[afbeelding]
Ik denk dat ie in die film pe rongeluk mooi was of zo. Bovenstaande foto is echt lelijk.
Nope. Check de imdb maar ff.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat raar? Hij speelde toch echt in die serie?
Laat hem nou maar, hij's pas 15...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En nu gedraag je je, of rot je op!![]()
Ga huilen ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En nu gedraag je je, of rot je op!![]()
Zijn, of niet zijn. Dat is de vraag...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:49 schreef Cahir het volgende:
Waarom staat zijn dan vetgedrukt?
Da's geen excuus. Dat kutkind heeft een ontzettende schop onder z'n kont nodig.quote:
Dat vindt-ie alleen maar kicken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Da's geen excuus. Dat kutkind heeft een ontzettende schop onder z'n kont nodig.
Dat komt nu omdat er een vrouw naast 'm staat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ie in die film pe rongeluk mooi was of zo. Bovenstaande foto is echt lelijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat komt nu omdat er een vrouw naast 'm staat.
Uhm... Fok is toch dat hoekje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:53 schreef Stroekie het volgende:
voor mensen met zulk puberaal gedrag en taalgebruik heeft Fok ook een eigen hoekje hoor![]()
Dan wordt het koekje nooit gaar...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
een hoekje van het koekje zeg maar, zo iets van 2 a 3 graden![]()
En Dennis en ik gaan hem oefenen maar zijn er nog niet uit wie nu in wiens armen moet gaan springenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qcp383IEy14
Ik kan hem echt over and over and over and over and over and over and over and over and over kijken..................
Gewoon om beurten bij het bed oefenen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
En Dennis en ik gaan hem oefenen maar zijn er nog niet uit wie nu in wiens armen moet gaan springen
Jij in zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Dennis en ik gaan hem oefenen maar zijn er nog niet uit wie nu in wiens armen moet gaan springen
Als je goed kneedt, kun je best een globale inschatting maken. Zolang je nog kan kneden, niet heet genoeg...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
ja weet ik hoe heet dat deeg van zichzelf is![]()
ja daar ga ik mijn vingers echt niet aan brandenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je goed kneedt, kun je best een globale inschatting maken. Zolang je nog kan kneden, niet heet genoeg...
Hoe dan ook, ondanks dat 'ie op die foto ongelukkig staat, IS en BLIJFT hij schattig enzoquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je goed kneedt, kun je best een globale inschatting maken. Zolang je nog kan kneden, niet heet genoeg...
Ik ben meer dan een kop groterquote:
Die lijkt op jou!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ondanks dat 'ie op die foto ongelukkig staat, IS en BLIJFT hij schattig enzo
Hier nog 'n plaatje:
[img=578xnull]http://www.kinoweb.de/film2001/EnemyAtTheGates/pix/eg2.jpg[/img]
Hij kwam minder als spijker over...quote:
Nee, hier doet-ie niks voor me. Althans, niks positiefs...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hoe dan ook, ondanks dat 'ie op die foto ongelukkig staat, IS en BLIJFT hij schattig enzo
Hier nog 'n plaatje:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |