Wheheh. Dat ben ik wel met je eens ja. Hier is het ook bar en boos. Van die 5'6" vrouwtjes in een truck, die kunnen amper boven het stuur uitkijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik scheld medeweggebruikers ongeacht geslacht regelmatig voor wijf uit. Maar da's niet denigrerend, da's gewoon waarheid. Vrouwen kunnen nou eenmaal niet rijden...
Normaal komt ie altijd op tijd hoorquote:
Mja, je staat nooit stil bij wat je zegt. Als je voor elke zin 15 seconden moet nadenken kan je net zo goed niet praten, want dat word erg irritant.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is wel waar, "waar je mee omgaat, word je mee besmet". Maar het kan geen kwaad om even na te denken wat je eigenlijk zegt.
In his own time?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Normaal komt ie altijd op tijd hoorNiet te vroeg
Ongetrouwde mannen die in een jurk lopen en zeggen alleen van god te houden moet je nooit geloven daar komen alleen maar ongelukken van, zie de Paus, zie Khomeiny zie Sinterklaasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Yonah het volgende:
[..]
hehehe you got it
vopnd t eigenlijk wel een goed idee
Sneller denken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef Cahir het volgende:
Mja, je staat nooit stil bij wat je zegt. Als je voor elke zin 15 seconden moet nadenken kan je net zo goed niet praten, want dat word erg irritant.
Nee, hij wil je echt raken, de intentie is om je pijn te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hij/zij dat doet. Mist hij met opzet en is het leuk bedoeld, geen probleem. Is het omdat-ie niet kan mikken ben ik gewoon blij.
Nou en zo zijn er zat homo's die onhandig zijn, dus ipv kluns maken we daar homo van...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Dat ben ik wel met je eens ja. Hier is het ook bar en boos. Van die 5'6" vrouwtjes in een truck, die kunnen amper boven het stuur uitkijken
Ik voel me aangesproken op een een of andere manierquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef Yonah het volgende:
och.. in sommige gevallen (mensen) zou het een welkome afwisseling zijn, als ze es een poos niet zouden praten
Ja, maar dat is niet waar het hier om ging. Het ging om onbedoeld kwetsen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Nee, hij wil je echt raken, de intentie is om je pijn te doen.
dan zegt dat meer over jou, dan over mijn opmerkingquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken op een een of andere manier
True, maar met een beetje moeite moet het toch wel lukken? Het is alleen maar net of je die moeite wil doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef Cahir het volgende:
[..]
Mja, je staat nooit stil bij wat je zegt. Als je voor elke zin 15 seconden moet nadenken kan je net zo goed niet praten, want dat word erg irritant.
Point taken. *denkt even aan Angel helpen verhuizen*quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou en zo zijn er zat homo's die onhandig zijn, dus ipv kluns maken we daar homo van...
je las over de kleine lettertjes heenquote:
Ik denk niet dat ik altijd ff uitgebreid ga nadenken of ik er iemand mee kwets. Mischien wel achteraf zodat ik de fout niet 2 keer maak.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
True, maar met een beetje moeite moet het toch wel lukken? Het is alleen maar net of je die moeite wil doen.
mijn bril ligt nog in hoornquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je las over de kleine lettertjes heen
daar stond namelijk dat deze publicatie mede mogelijk gemaakt is door de bond van kerstmannen![]()
Proberen aan te leren, dan filter je vanzelf sneller. Niet dat je dan nooit de fout ingaat (look who's typingquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Cahir het volgende:
Ik denk niet dat ik altijd ff uitgebreid ga nadenken of ik er iemand mee kwets. Mischien wel achteraf zodat ik de fout niet 2 keer maak.
Nou ja, dat is in ieder geval iets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik altijd ff uitgebreid ga nadenken of ik er iemand mee kwets. Mischien wel achteraf zodat ik de fout niet 2 keer maak.
Zeur toch niet altijd zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
"Homo" als algemeen (scheld-) woord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |