Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou, 3/4 van de reacties daarop gaat mij veel te ver.
Hangt er vanaf, heeft-ie hem aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als hier een jongen rondloopt met een Abercrombie t-shirt, is ie dan homo?
Ja ik geniet er stiekem ook wel van...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Reacties op de frontpage. Wat een gefrustreerde mensjes.
of een klant van Stijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg, als hier een jongen rondloopt met een Abercrombie t-shirt, is ie dan homo?
Waarschijnlijk zijn ze in het dagelijks leven vrij weinig waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik geniet er stiekem ook wel van...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Dit topic gaat over eenhoorns goddomme!
Ik ben blánkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
he jij bent toch die vuile surinamer die met die vlag rondliep bij de finale zaterdag![]()
ban!![]()
Die beesten hebben er toch duidelijk 2. Tenminste, nog wel...quote:
Dat zijn schijnhoorns. Papier maché.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef NathaN het volgende:
Die beesten hebben er toch duidelijk 2. Tenminste, nog wel...
Zoals ik al diverse malen eerder heb gezegd, je hebt niks aan ze.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze in het dagelijks leven vrij weinig waard.
foto is vast genomen voordat Prins Bernhard op bezoek kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die beesten hebben er toch duidelijk 2. Tenminste, nog wel...
die heeft bij ons in de boerendisco nog opgetredenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Divine
Hier nog een mooie: Divine - You think you're a man
Tsja, wat Keizer Willem 2 voor de bomen rondom huis Doorn was, zo was Prins Bernhard voor de dieren in Afrika :-Squote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
foto is vast genomen voordat Prins Bernhard op bezoek kwam![]()
Troost je, jij hebt 't bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heeft bij ons in de boerendisco nog opgetreden
maar ik was toen nog te klein en te jong om naar binnen te mogen![]()
Ik zat op de MAVO toen, en een paar andere stoerdere jongens die niet achteraf maar in het dorp zelf woonden waren er wel geweest, en ik was dus stikjaloursquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Troost je, jij hebt 't bewust meegemaakt
we geloven je pas als je een feauteau laat zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef Cahir het volgende:
Net naar de kapper geweestVoor de verandering een gewaagd punk-achtige kapsel
(nee geen hanenkam)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we geloven je pas als je een feauteau laat zien![]()
Hoewel ik weet dat je het toch niet doet, maar praten over een kapsel is nutteloos zonder foto.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef Cahir het volgende:
(nee geen hanenkam)
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef Cahir het volgende:
(nee geen hanenkam)
das een hanenkamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
(Vyvyan van The Young Ones)
Als je nou gewoon met een foto komt, scheelt dat veel gezeur en gepest.quote:
Ja, en bovendien geen kwaad woord over Vyvyan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je nou gewoon met een foto komt, scheelt dat veel gezeur en gepest.
Mwa fout als het maar kanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Divine
Hier nog een mooie: Divine - You think you're a man
Het is weer opgegegeven. Ik ben zwak I know, ik verveel vandaar aan het fokken. Maar ik moet zo weg dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
Had jij jezelf geen fok-verbod opgelegd?
Ik vind die van mij leukerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Niks van.
Dit is een hanekam:
[afbeelding]
Vyvyan heeft gewoon een punk kapsel.
google gewoon zelf ff?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:47 schreef samjustme het volgende:
Ik heb laatst naar Legally Blonde 2 zitten kijken, weet iemand wat de titel is van het nummer met tekst
sisters we are strong together, iets in die richting
Ben jij niet in de war met een chimaera?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Waaaarom tekenen mensen eenhoorns altijd verkeerd?!
Het is niet zmaar een wit paard met een hoorn op z'n kop!
Er zit ook een gedeelte leeuw in en geit!
Nee. De echte eenhoorn heeft een leeuwenstaart (dus geen harige paarden staart) en een geitensikje en meer geitenhoeven dan paardenhoevenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met een chimaera?
En als je dan wat verder scrolled zie je dat het beeld wel degelijk een leeuwenstaart heeft en geen paardenstaat. Maar inderdaad, de meesten tekenen hem als gewoon een schattig paardje met een hoorn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:27 schreef Cahir het volgende:
Eenhoorn ziet er gewn goed uit hoor..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenhoorn_%28fabeldier%29
Daar zie je ook met en zonder leeuwenstaart. Maar ik denk niet dat een leeuwenstaart goed paste bij het "schattige, lieve" imago en vandaar weggelaten is.
Chimaera heeft ook leeuw en geit dus zo raar was het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De echte eenhoorn heeft een leeuwenstaart (dus geen harige paarden staart) en een geitensikje en meer geitenhoeven dan paardenhoevenZoiets dus:
[img=578xnull]http://greywolf.critter.net/images/gallery/sketches/2004-03-03-argent-unicorn.jpg[/img]
Een chimaera is weer heel wat anders:
[afbeelding]
Nee preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chimaera heeft ook leeuw en geit dus zo raar was het niet
Me too. Minder rainbowy gayish fluffyquote:Ik vind een leeuwenstaart wel beter passen eigenlijk.
Ja, loop de modepolitie maar uit de dagenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Doe mij maar draken enzo,
Zoals die van mijn kettinkje:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, loop de modepolitie maar uit de dagen
Eenhoorns zijn valse krengenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies![]()
Add a little snake and ya got yerself a chimaera
[..]
Me too. Minder rainbowy gayish fluffy
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mode te maken.
Oneens.quote:Mode is voor mensen die clueless zijn.
Jah, hij's mooi.quote:Dit is de pure schoonheid van een millennia oude teken.
In die zin van als je blindelings op mode af gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Oneens.
Dank jequote:Jah, hij's mooi.
Op een of andere manier deed het me aan sexs denken als datgene zonder tegenpresatiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, in 't NRC nu: "Chimpansees helpen elkaar zonder tegenprestatie"
Kan menig Fokkertje wat van leren. :-/
Je spelling wordt steeds creatiever.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:21 schreef Cahir het volgende:
sexs
Je vindt de Goliath in Walibi leuker ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
De pegasus is een stomme achtbaan.
De Goliath he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is verrassend genoeg enorm ontspannend.
Toetsenborden moet je ook online bestellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Ik ging even de Mediamarkt binnen... voor een toetsenbord.
- LOTR box
- Police Squad - the complete series
- Highlander box
- The Godfather box
- Do not adjust your set
- Death in Venice
- Dead Fish
- The Black Windmill (ouwe met Michael Caine)
En geen toetsenbord.
Mja, maar handig om in de winkel even te 'voelen'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Toetsenborden moet je ook online bestellen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Ik ging even de Mediamarkt binnen... voor een toetsenbord.
- LOTR box
- Police Squad - the complete series
- Highlander box
- The Godfather box
- Do not adjust your set
- Death in Venice
- Dead Fish
- The Black Windmill (ouwe met Michael Caine)
En geen toetsenbord.
Neuj, een Logitech: http://www.thinktechie.co(...)moptical/large/3.jpgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
Da's een Kensington toch? Zo eentje hadden wij ook, alleen draadloos. Misschien dat ie met snoertje wel goed werkt.
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mooi hoor, maar je moet 'm niet met Excel willen gebruiken..
Makkelijker juist. Geen gezeik met lege batterijen of de zender/ontvanger die het niet doet... Draadloze muis kan ik nog enigszins begrijpen, maar draadloos toetsenbord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj, een Logitech: http://www.thinktechie.co(...)moptical/large/3.jpg
Heb 'm draadloos... maar kreeg 'm niet meer aan de praat. Misschien 's wat harder proberen.
Eigenlijk is mét draad net zo makkelijk...
Van die uitklappootjes eronder?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.
Ik heb een "laptop toetsenbord" van logitech (wel normale layout). Tikt echt heerlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.
Je kan 'm makkelijker effe wegleggen, op een stoel ofzo, als je ineens veel bureauoppervlak nodig hebt. En evt (bij goed bereik) kun je 'm als 'remote' gebruiken als je film kijkt op de bank.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
Makkelijker juist. Geen gezeik met lege batterijen of de zender/ontvanger die het niet doet... Draadloze muis kan ik nog enigszins begrijpen, maar draadloos toetsenbord?
Hm. Ja, op zich.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kan 'm makkelijker effe wegleggen, op een stoel ofzo, als je ineens veel bureauoppervlak nodig hebt. En evt (bij goed bereik) kun je 'm als 'remote' gebruiken als je film kijkt op de bank.
hm, ik heb heel snel dat ik iets dubbel aansla, of dat ik tevens een naburige toets intik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een "laptop toetsenbord" van logitech (wel normale layout). Tikt echt heerlijk.
Daar heb ik met gewone toetsenborden ook last vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, ik heb heel snel dat ik iets dubbel aansla, of dat ik tevens een naburige toets intik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |