De Goliath he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Die is verrassend genoeg enorm ontspannend.
Toetsenborden moet je ook online bestellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Ik ging even de Mediamarkt binnen... voor een toetsenbord.
- LOTR box
- Police Squad - the complete series
- Highlander box
- The Godfather box
- Do not adjust your set
- Death in Venice
- Dead Fish
- The Black Windmill (ouwe met Michael Caine)
En geen toetsenbord.
Mja, maar handig om in de winkel even te 'voelen'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
Toetsenborden moet je ook online bestellen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Ik ging even de Mediamarkt binnen... voor een toetsenbord.
- LOTR box
- Police Squad - the complete series
- Highlander box
- The Godfather box
- Do not adjust your set
- Death in Venice
- Dead Fish
- The Black Windmill (ouwe met Michael Caine)
En geen toetsenbord.
Neuj, een Logitech: http://www.thinktechie.co(...)moptical/large/3.jpgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef wonderer het volgende:
Da's een Kensington toch? Zo eentje hadden wij ook, alleen draadloos. Misschien dat ie met snoertje wel goed werkt.
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:15 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mooi hoor, maar je moet 'm niet met Excel willen gebruiken..
Makkelijker juist. Geen gezeik met lege batterijen of de zender/ontvanger die het niet doet... Draadloze muis kan ik nog enigszins begrijpen, maar draadloos toetsenbord?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj, een Logitech: http://www.thinktechie.co(...)moptical/large/3.jpg
Heb 'm draadloos... maar kreeg 'm niet meer aan de praat. Misschien 's wat harder proberen.
Eigenlijk is mét draad net zo makkelijk...
Van die uitklappootjes eronder?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.
Ik heb een "laptop toetsenbord" van logitech (wel normale layout). Tikt echt heerlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Men kon in de vroege jaren tachtig al van die ultraplatte toetsenborden maken. Ze hebben dat toen uiteindelijk toch niet gedaan omdat als je veel moet typen, die toetsenborden erg slecht werken.
Je kan 'm makkelijker effe wegleggen, op een stoel ofzo, als je ineens veel bureauoppervlak nodig hebt. En evt (bij goed bereik) kun je 'm als 'remote' gebruiken als je film kijkt op de bank.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:19 schreef wonderer het volgende:
Makkelijker juist. Geen gezeik met lege batterijen of de zender/ontvanger die het niet doet... Draadloze muis kan ik nog enigszins begrijpen, maar draadloos toetsenbord?
Hm. Ja, op zich.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je kan 'm makkelijker effe wegleggen, op een stoel ofzo, als je ineens veel bureauoppervlak nodig hebt. En evt (bij goed bereik) kun je 'm als 'remote' gebruiken als je film kijkt op de bank.
hm, ik heb heel snel dat ik iets dubbel aansla, of dat ik tevens een naburige toets intik.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een "laptop toetsenbord" van logitech (wel normale layout). Tikt echt heerlijk.
Daar heb ik met gewone toetsenborden ook last vanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hm, ik heb heel snel dat ik iets dubbel aansla, of dat ik tevens een naburige toets intik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |