Uuuh ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
je weet, vanilla ice.
dit is 1 deel van het antwoord:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Duurde lang Rem!
Ice, ice baby??? Ikke niet snap![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
je weet, vanilla ice.
ICE In Car Entertainmentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:03 schreef Roycoooooo het volgende:
Duurde lang Rem!
Ice, ice baby??? Ikke niet snap![]()
Schreeuwt om picca's!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
gasten, die ex van me buurman, wat een geile bende![]()
![]()
ik lees ex, dus ze is beschikbaar kerelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
gasten, die ex van me buurman, wat een geile bende![]()
![]()
Aah op die fiets.. Leuke woordspelingquote:
scherpe TTquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:09 schreef Damzkieee het volgende:
Gut ja.
Joah, achterliggende gedachte is netjesquote:
FOTO'S FOTO"squote:
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
ICE is toch die trein naar Duitsland?
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JAquote:
Hebben t over die ex van de buurman van Houniet. Draakquote:
ik kon niet uit de straat, omdat zij wat aan het ophalen was. dus ik moest wachten. probeerde wel een pic te maken alleen ze keekquote:
quote:
GEWPNDquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik kon niet uit de straat, omdat zij wat aan het ophalen was. dus ik moest wachten. probeerde wel een pic te maken alleen ze keek[..]
ik schrok me rot gastquote:
haha men, je schrikt je de tyfus als ze kijktquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik schrok me rot gastmaar ze lachte wel
volgens mij is ze ondeugend [afbeelding]
![]()
dat kon toch niet menquote:
jah sowieso. Zo zitten die vrouwen wel in elkaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:33 schreef Houniet het volgende:
ik weet alleen niet hoe oud ze is. ben zelf 22in de kroeg hier loopt een griet van 25 achter me aan. maar volgens mij doet ze dat alleen om haar collega [mijn ex] te bitchen
Dochtersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat kon toch niet men [afbeelding] ik probeer het de volgende keer wel weer, als ze der dochters komt halen
ehh 14 en 16 volgens mijquote:
16 te doenquote:
Ga jij maar effe lekker die gespierde paling plezierenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
ik ga wat anders doen, wordt me toch een partijtje hitsig
mensen, rustig aan en tot de volgende keer [afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
ik ga wat anders doen, wordt me toch een partijtje hitsig
mensen, rustig aan en tot de volgende keer [afbeelding]
en wat is de motivatie van deze nominatie??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Casual-T het volgende:
Ik wil m'n ouders nomineren voor de grootste debielen van de dag.
Dat vroeg ik mezelf ook al af!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat is de motivatie van deze nominatie??
kerel dat is een kapotmakertje!quote:
Whehehe.. Men, ken genoeg dames die eruit zien als 20 maar gewoon 16 zijn (niet alleen qua uiterlijk). Het is te doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
kerel dat is een kapotmakertje!
oh nog leuk, zat gister bij de Mac, maat van me zoeken op de Bluetooth, en wat komt daar in het lijstje..
Lindaah...<3
?br33z4h
muahah, hij liet het aan mij zien, ik zo " HEY LINDA" schreeuwend door de mac, opeens drie meiden omkijkenhoe voorspelbaar was dat zeg, ik naar hun gelopen en vroeg wie Linda was? was ze 14 jaar [afbeelding]
ernstig
Whehe. K heb een kameraad die vrij groot huis heeft (+grote achtertuin). Kun je beetje chillen in de zomer enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Te doen, totdat papa met de pliesie aan de deur staat
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef Casual-T het volgende:
Ik wil m'n ouders nomineren voor de grootste debielen van de dag.
Nou, ze zijn zaterdag teruggekomen van hun vakantie naar Griekenland. Ze hebben voor het eerst foto's gemaakt met een (mijn) digitale camera. Mooie foto's, al zeg ik het zelf. Ze hebben er een hoop gemaakt, dat heb ik ze zelf aangeraden, want ik heb een SD-kaartje van 1 gig. Nou moesten ze deze week op visite, en wilde ze wat foto's laten zien aldaar. Dus ik zei: je kan tegenwoordig heel makkelijk bij de Foto Klein (oid) bij zo'n apparaat foto's uit laten printen. En ik gaf nog een tip: "zoek thuis uit welke je wil, dat scheelt daar een hoop zenuwachtig (zo zijn mn ouders) gezoek enzo. Ik zet ze dan gelijk (op een avond, want ik ben natuurlijk overdag op stage) op een cd'tje of laat alleen die leuke foto's op dat kaartje staan".quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat is de motivatie van deze nominatie??
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
Zielig Casual!!!!
"Dan moet je ff dat kaartje weer in die camera doen". "Welk kaartje"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:59 schreef Damzkieee het volgende:
Ouders denken dat ze het allemaal wel begrijpen, terwijl ze dr geen fuck van snappen
Vind ik ook altijd poepvervelend. Met de dvd speler ofzo, moet je daar en daar op drukken zeg ik dan. ''Waar, kan t niet vinden''quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Dan moet je ff dat kaartje weer in die camera doen". "Welk kaartje"
En dan opent hij natuurlijk de zijkant aan de verkeerde kant, en wil hij dat kaartje natuurlijk in de opening van de usb doen. "Het past niet hoor".
![]()
WTFquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:09 schreef miss-scofield het volgende:
Mijn moeder is gelukkig heel hip! Ze snapt alles!
Zelfs m'n oma is modern, mobiele telefoon, dagelijks op msn, alles!![]()
Zeer zeer herkenbaar, ik moest vorige keer m'n ip adres veranderen en ik was zelf niet thuis heb ik het m'n ma laten doen over de telefoon.. 30 min gesprekstijd en geen haren meer op mn kop en bloed onder mn nagels~quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
"Dan moet je ff dat kaartje weer in die camera doen". "Welk kaartje"
En dan opent hij natuurlijk de zijkant aan de verkeerde kant, en wil hij dat kaartje natuurlijk in de opening van de usb doen. "Het past niet hoor".
![]()
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:23 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Zeer zeer herkenbaar, ik moest vorige keer m'n ip adres veranderen en ik was zelf niet thuis heb ik het m'n ma laten doen over de telefoon.. 30 min gesprekstijd en geen haren meer op mn kop en bloed onder mn nagels~
Hij zal wel geen keus hebben!quote:
Als ik uit moet leggen aan mijn oma wat ik zou moeten doen op stage.. dan was ik nu nog bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
Men, mijn opa en oma weten helemaal niet hoe een gewone huis telefoon verder werkt!
OMFG!!!!!~~`1!~!!!!!!!!!!één23!!~~~!!!~~~~!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef DaFan het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
D: D: D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOMT ER ZOEEN MAN IN DE BILJART ZAAK ZEGT DIE VERKOPER: JA KUNT U AL KIEZEN ZEGT DIE MAN ZO VAN: NEE U HEEFT OOK ZOVEEL KEUS!!!!!!!!!!!!!!21112a@!@12asd!!!!
OMFG:D
:D
D
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met die garpen
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Maar je bent net begonne met het uit te leggen? Vind ik ook niet zo raar danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik uit moet leggen aan mijn oma wat ik zou moeten doen op stage.. dan was ik nu nog bezig
scherp +1quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Maar je bent net begonne met het uit te leggen? Vind ik ook niet zo raar dan![]()
![]()
Hehe!! Het is ook alleen m;'n oma.. m'n opa wil er niks van weten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
WTF![]()
Men, mijn opa en oma weten helemaal niet hoe een gewone huis telefoon verder werkt!
Ik heb mijn moeder wel vaker zien huilen.. niet alleen op begravenissen.. M'n ouders zijn lang, lang geleden gescheiden en toen had mijn moeder veel verdriet! Toen heb ik haar vaak zien huilen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:21 schreef Sok41 het volgende:
Janken ? Mja mensen verschillen ofc, maar ik heb m'n ouders nooit zien janken.. 1 Uitzondering daargelaten en dan echt maar 1 uitzondering..
Moet je kijken naar het vorige deel vet interessante serieuze bespreking tussen ETA en ik! Over Hofstede's vijf dimensies!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gaat ook nergens over bij jullie he!
Verkapte tvp ben hard aan het werk maar wil niet lukken...!
kan niet man, zit opt hoofdkantoor bij DE baas int kantoor...!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je kijken naar het vorige deel vet interessante serieuze bespreking tussen ETA en ik! Over Hofstede's vijf dimensies!
Lekkere aanwinst voor de SC jijquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan niet man, zit opt hoofdkantoor bij DE baas int kantoor...!![]()
hou je bek!quote:
Nou ja, boeit dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed! is er tenminste nog 1 iemand die ook doorgaat!![]()
Waar loop je stage?
is toch leuk..!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef Tha_T het volgende:
Ja nog bedankt voor welkom hie. Ben nu pas terug van stage
[..]
Nou ja, boeit dat?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
OMFG!!!!!~~`1!~!!!!!!!!!!één23!!~~~!!!~~~~!!!!
Welke koffie drinkt een detective??die vind ik dan best wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hou ik op met die garpen![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
JAAAAAAquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
scherp +1
jij heb wel je lolbroek aan vandaag
KFCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
I call it a day!
heb een KFC gevonden waar ik heerlijk ga avond eten!
Klopt helemaal ETAquote:Op woensdag 27 juni 2007 04:04 schreef ETA het volgende:
zo, de topics weer doorgelezen, samenvatting: domme ouders die niks van pc's weten, maar oma weer wel; breezah chick avonturen;ijs of ICE; discussie over serieusheid in dit topic.
een typische SC
dat heb ik gister gegeten! Heaven on earth! Ik ga weer werken, baas komt zo en lijkt me verstandig dat ik bij hem overkom als een harde werker...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
KFC![]()
Zinger Burger...![]()
Goedenmorgen..![]()
Vandaag weer even in persoonlijk trainingskamp voor m'n stageverslag..![]()
nee... ben fucing hard met excel bezig met Hlookup en Vlookup enzo...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Hehe, wel slim ja
Eigenlijk doe je dus hele dagen niks
Sverweis...? weet ik veel wat dat int nederlands is, in iedergeval dat excel info haalt van andere tabbladen, namen enzo...quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:12 schreef Deansensitized het volgende:
Met wat?
Mevrouw moet er ook een paar keer vroeg uit hoorquote:
Hehe, das niet waar!! Kijk bij de meeste dagen..en ik ben er als één van de eerstequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mevrouw moet er ook een paar keer vroeg uit hoor!
haha... Oke okequote:Op woensdag 27 juni 2007 09:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, das niet waar!! Kijk bij de meeste dagen..en ik ben er als één van de eerste![]()
Mja.. gister nog lang doorgewerkt..en vandaag weer! Als ik zou niksen, zou ik ook niet moe zijn! Maar ik werk hard!![]()
Ja met exact dezelfde opdrachten. Behalve als je NL hebt natuurlijk, dan wordt t LINKS, RECHTS, LENGTE. Zie http://dolf.trieschnigg.nl/excel/excel.htmlquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
weet iemand toevallig ook of het volgende ook in excel 2002 (XP) mogelijk is? zo ja hoe?
http://office.microsoft.com/en-us/excel/HP100627421033.aspx
dankjulliewel...!
Roycoooooo kom je anders vanavond naar de Reperbahn in Hamburg?
Yeah!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha... Oke oke!
Goed bezig, jij komt er wel meid![]()
klopt heb het net uitgevogeld...! het werkte eerst niet maar zat een punt in de formule inplaats van een komma...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ja met exact dezelfde opdrachten. Behalve als je NL hebt natuurlijk, dan wordt t LINKS, RECHTS, LENGTE. Zie http://dolf.trieschnigg.nl/excel/excel.html
Lekker dan. Fuck em!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:47 schreef DaFan het volgende:
Die grap waar ik de afgelopen 2 dagen mee bezig ben geweest (netwerkshizzle) kon ik vandaag weer helemaal omgooien...en het werkt weer. WTF!!
Ik ga dus echt niet volgende week elke keer hierheen komen omdat het weer niet werkt. Kheb ze gewaarschuwd in ieder geval
D'ohquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt heb het net uitgevogeld...! het werkte eerst niet maar zat een punt in de formule inplaats van een komma...!![]()
=RIGHT(H22; LEN(H22)-4)![]()
![]()
Ze zoeken het maar uit als het niet werkt. Ik heb een vrij uitgebreid document gemaakt waar alles in beschreven staat en hoe problemen opgelost kunnen worden, daar doen ze het maar meequote:
WTF heb ik daar te zoeken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Roycoooooo kom je anders vanavond naar de Reperbahn in Hamburg?
Geheid dat ze bellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:52 schreef DaFan het volgende:
Ze zoeken het maar uit als het niet werkt. Ik heb een vrij uitgebreid document gemaakt waar alles in beschreven staat en hoe problemen opgelost kunnen worden, daar doen ze het maar mee![]()
HOERRRRUUUHHHH!quote:
Haha, zal je net zien jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:55 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maandag first thing als ik nog in mn bed lig waarschijnlijk
Goed planquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, zal je net zien ja
Telefoon uit en lekker door pitten![]()
Bleughquote:
Hahahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
http://www.collegehumor.com/article:1730017
LOL
Streaming media is filteredquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:01 schreef PieterBas het volgende:
http://www.collegehumor.com/article:1730017
LOL
Hoe lomp ben je dan.. als op de vragen A of B moet antwoorden en zet overal C neer..quote:
quote:
Ik las t netquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Politiestagiair veroorzaakt dood 14-jarige
Lullig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Politiestagiair veroorzaakt dood 14-jarige
Mwah valt wel meequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef DaFan het volgende:
Dat staat niet lekker op je CV [afbeelding]
Zou je denken héquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:19 schreef DaFan het volgende:
Dat staat niet lekker op je CV [afbeelding]
Die site doet hier niehietquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:27 schreef DaFan het volgende:
http://www.collegehumor.com/article:1733137
Coole site PB
Whjehehehe dan zijn we pas vanaf 11.00 op stagetopicquote:
Die is ook briljant..quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:27 schreef DaFan het volgende:
http://www.collegehumor.com/article:1733137
Coole site PB
Vast niet eerder neequote:Op woensdag 27 juni 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whjehehehe dan zijn we pas vanaf 11.00 op stagetopic
Bureau ruimen wij vrijdag op. Vanmiddag zijn we hier niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook weer van de partij![]()
straks ff CD branden voor collega, m'n bureau opruimen, de bureaulades opruimen en ook ff wat hoesjes maken voor zelfgefikte CD's
Vrijdag tankenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vast niet eerder nee!
Zat. eens flink stappen, in tijden niet meer gedaan![]()
![]()
Ik hele week volgende weekquote:
Neh ik ga nog ff bij mn ouders zitten, zijn toch op vakantie, zusje hele dag werken. Kan ik mn verslag af maken, door dit internet gezeik red ik het nou niet. Donderdag ga ik dan weer richting Enschede voor bier, vrijdag afstudeerborrelquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik hele week volgende week!
Vrijdag geslaagd-zijn-feestje van een kameraad van mij.![]()
ik heb het over mijn bureau thuis, op m'n kamerquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bureau ruimen wij vrijdag op. Vanmiddag zijn we hier niet.
Morgen evaluatie gesprek, beetje bespreken hoe t ging enzo. Dan die middag ook vrij en vrijdag laatste dagje![]()
lollers. Dacht op de zaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb het over mijn bureau thuis, op m'n kamer![]()
Daar ga ik niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ben ook al sinds vrijdag bezig. Alle avonden. Gaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik hele week volgende week!
Vrijdag geslaagd-zijn-feestje van een kameraad van mij.![]()
en ik zit in mn eentje in een hotel...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben ook al sinds vrijdag bezig. Alle avonden. Gaar![]()
ik wil het ook niet, maar nu heb ik er tijd voor, en als ik het gedaan heb houden mijn ouders op met zeurenquote:
Whehe ik doe wanneer ik daar zin in heb. Nooit dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil het ook niet, maar nu heb ik er tijd voor, en als ik het gedaan heb houden mijn ouders op met zeuren
ik woon op mn zelf, NOOOOIT last van zeurende ouders..!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe ik doe wanneer ik daar zin in heb. Nooit dus![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en ik zit in mn eentje in een hotel...!niemand om mee te drinken...!
![]()
Alle stoeren mannen wonen op zichzelfquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik woon op mn zelf, NOOOOIT last van zeurende ouders..!![]()
![]()
dank je..!quote:
dat zeker!quote:
Behoor ik ook toe volgend jaarquote:
Jijquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dank je..!![]()
gelukkig ben ik het weekend even in NL keihard zuipen met mn vrienden, eens kijken wie er het eerst onder de tafel ligt!![]()
wordt tijd ook dat je stoer wordt!!quote:
nee man...! hier vet veel wodka en gin gedronken! heb een lever waar je U tegen zegt...!quote:
maar maar maar ben toch al stoerquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wordt tijd ook dat je stoer wordt!!![]()
Of dat die lever al naar de tering isquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man...! hier vet veel wodka en gin gedronken! heb een lever waar je U tegen zegt...!![]()
een klein beetje...! maar dat komt vooral door je vader en je naam!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maar maar maar ben toch al stoer?
Same here. Veel, heel veel, bier en wodkaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man...! hier vet veel wodka en gin gedronken! heb een lever waar je U tegen zegt...!![]()
Yeah bitchquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een klein beetje...! maar dat komt vooral door je vader en je naam!![]()
nee man...!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:03 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of dat die lever al naar de tering is![]()
mijne is nog steeds relevant, die vergaat nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:02 schreef Roycoooooo het volgende:
ff plaatjes zoeken voor een nieuwe icon. Stage is bijna afgelopen! Is mijn UI ook niet meer relevant
![]()
Toch vrij verrassend. Goede aankopen!quote:
Die van mij welquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne is nog steeds relevant, die vergaat nooit
Verkapte-kijk-mij eens donders veel spam krijgen post?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:12 schreef ETA het volgende:
heb 561 ongelezen emailtjes in hotmail........ tja, sommige mailtjes lees ik niet, maar te belangrijk om te deleten............. en in hotmail zie ik niet zo snel een functie met mark as read..............
ja, toch goede zetten van Feyenoordquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch vrij verrassend. Goede aankopen!![]()
Idd jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij eens donders veel spam krijgen post?
Helaas vergaat wat er op staat ook nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne is nog steeds relevant, die vergaat nooit
HEU niks over FC Twente heaquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Helaas vergaat wat er op staat ook nooit![]()
onkruid vergaat niet
Mag die jongen helemaal zelf wetenquote:
Ideaal die service van fok!quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef MichielPH het volgende:
Zeg Miss-Scofield, jij hebt vast die rekentoets ook gedaan en gehaald. Vond je die moeilijk?
doodsverwensing...!quote:
Scuzi! Had gewoon even niet opgelet, als ik had nagekeken dat je lerarenopleiding deed had ik het natuurlijk gevraagd..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
NEEEE!!! Ik doe geen PABO!! Waarom snapt niemand het verschil??
PABO is voor basisonderwijs; Lerarenopleiding voor het middelbaar onderwijs!
Maar, anders had ik het natuurlijk gehaald![]()
![]()
Japie, Start De Wagen!!quote:
mooi manquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalBen net terug van gesprek bij Randstad en ze hebben mogelijk drie vacatures voor me, dus afwachten wat daar uit komt
Wat zeggie?? Zegt ie altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Mjah, d'r is weer hoop voor zowaar een goed seizoen misschien..![]()
Nieuwe avatar!![]()
quote:
spannund Lucquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalBen net terug van gesprek bij Randstad en ze hebben mogelijk drie vacatures voor me, dus afwachten wat daar uit komt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Japie, Start De Wagen!!![]()
[..]
mooi manhopen dat het wat wordt
Hoop ik ook, zou wel mooi zijn als ik direct na mijn vakantie daar kan beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
spannund Luc![]()
Hoop voor je dat t wat wordt![]()
Oude tijden herlevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat zeggie?? Zegt ie altijd![]()
''Kom, we gaan''. ''Wie wil er een banaan''
Om er zo maar 1 uit te gooien![]()
![]()
Zou idd tof zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoop ik ook, zou wel mooi zijn als ik direct na mijn vakantie daar kan beginnen
@all: Wanneer komt die meet er trouwens? Of komt die niet meer, want het is al bijna juli en dan moet ik mijn OV gaan inleveren
Whehe, geweldig hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef Casual-T het volgende:
Ja of dat ze in dat huis in Nederland staan, bij het geheim van de schatkaart.. in 't begin..
De baron: "De kluis is hierboven. Stop."
B2: "Wie wil er een schop"
Vlugge Japie: "Neehee stommeling, de baas zegt STOP"
B2: "Oh wil de baas een schop? Dat kan". KLEDDERRR![]()
Baron: "Drommels!"![]()
hoeft begin/eind augustus toch pas?? dan stopt je StuFi en je inschrijving van de opleiding...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@all: Wanneer komt die meet er trouwens? Of komt die niet meer, want het is al bijna juli en dan moet ik mijn OV gaan inleveren
Neej joh, geloof dat je je OV in moet leveren 5 werkdagen nadat je je diploma hebt behaald. Weet t niet zeker thoquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeft begin/eind augustus toch pas?? dan stopt je StuFi en je inschrijving van de opleiding...
Oeh oeh oeh, gaat het over bassie en adriaan vandaag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef Casual-T het volgende:
Ja of dat ze in dat huis in Nederland staan, bij het geheim van de schatkaart.. in 't begin..
De baron: "De kluis is hierboven. Stop."
B2: "Wie wil er een schop"
Vlugge Japie: "Neehee stommeling, de baas zegt STOP"
B2: "Oh wil de baas een schop? Dat kan". KLEDDERRR![]()
Baron: "Drommels!"![]()
Zie Casual zijn UIquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, gaat het over bassie en adriaan vandaag?dat waren mijn idolen toen ik nog een pupil was
Geeft niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Scuzi! Had gewoon even niet opgelet, als ik had nagekeken dat je lerarenopleiding deed had ik het natuurlijk gevraagd..
Sorry, hè!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeft begin/eind augustus toch pas?? dan stopt je StuFi en je inschrijving van de opleiding...
Ik dacht ook dat zodra je je diploma hebt dat je 5 werkdagen doorna je OV in moest leveren, maar ik kijk ff op de site, misschien word ik daar wijzer van en dan post ik het hier, zodat jullie het allemaal kunnen wetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Neej joh, geloof dat je je OV in moet leveren 5 werkdagen nadat je je diploma hebt behaald. Weet t niet zeker tho![]()
Hah, jij ook hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geeft niet!
Het wordt me alleen zo vaak gevraagd.. en word er een beetje gek vanVeel mense kennen het verschil namelijk niet!
Waarvoor wilde je het weten
Of je het dus in 1 keer gehaald had. Ik heb gister 1 gemaakt en die haalde ik zonder te oefenen. ik vroeg me ook af of de mensen die het direct haalden, of zij het ook moeilijk vonden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geeft niet!
Het wordt me alleen zo vaak gevraagd.. en word er een beetje gek vanVeel mense kennen het verschil namelijk niet!
omdat PABO studenten niet goed kunnen rekenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geeft niet!
Vandaar! Sorry, aan mij heb niks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Of je het dus in 1 keer gehaald had. Ik heb gister 1 gemaakt en die haalde ik zonder te oefenen. ik vroeg me ook af of de mensen die het direct haalden, of zij het ook moeilijk vonden.
ff wachten wat Luctor.et.Emergo vind op de site van IB-groep... als hij niks vind dan ga ik er vanmiddag maar een telefoontje aan wagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, geloof dat je je OV in moet leveren 5 werkdagen nadat je je diploma hebt behaald. Weet t niet zeker tho![]()
zie ook de sitequote:Algemeen
De algemene regel is: als je geen studiefinanciering meer hebt, dan moet je je OV-studentenkaart inleveren. Dit is het geval in de volgende situaties:
- je stopt met je studie
- je hebt je maximale studiefinancieringsduur verbruikt
- je verandert van inschrijvingsvorm waardoor je niet meer voltijd of duaal studeert, je schrijft je bijvoorbeeld in als extraneus
- je verdient in 2007 meer dan ¤ 10.630,74
breezah!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet kinderachtig*
Maar duh mijnuh is feel betur!
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat uiteenlopende muziekkeuzes miss
Hehe, ik zie niet eens wat de jouwe moet voorstellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet kinderachtig*
Maar duh mijnuh is feel betur!
Ik ben er wel bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en ik zit lekker volgend jaar een heel jaar in Zweden, dus de meeting plaats voor volgend jaar is al bekend! (voor de mannen onder ons dan...!)
dus ik lever 'em gewoon uiterlijk 6 juli in. Dan zit ik wel veilig. Ik heb alleen geen idee of de ib-groep ook weet dat ik mijn studie nu beëindigd heb en dat is dus geen lening meer hoef te ontvangenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de site van de ib-groep:
[..]
zie ook de site
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, ik zie niet eens wat de jouwe moet voorstellen
mijn studie stopt op 31 augustus, dan eindigt mijn inschrijvingquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de site van de ib-groep:
[..]
zie ook de site
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en ik zit lekker volgend jaar een heel jaar in Zweden, dus de meeting plaats voor volgend jaar is al bekend! (voor de mannen onder ons dan...!)
Sorry, maar nu zie ik het nog steeds niet!quote:
ik heb sinds 21 juni klaar, en geen idee wanneer ik word uitgeschreven, misschien anders toch maar ff bellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn studie stopt op 31 augustus, dan eindigt mijn inschrijving
Hehe! Nelly F kan er bij mij ook bij...RHCP, Rammstein, Anouk, Pink Floyd..weet ik wat allemaal.. ik heb zo'n 300 (allemaal echte!!) cd's in m'n kast staan! Genoeg keuze dus!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef DaFan het volgende:
Ik ook hoor, als ik mn Ipod hier neer zou moeten zetten
My chemical romance (emo muziek yay), Chicago, Saybia, Nelly Furtado (FTW
), Wir sind helden, Nirvana, en heel veel losse hiphop.
Gothenborg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
www.DevilMaycry.com < Playstation 2 spelquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry, maar nu zie ik het nog steeds niet!Laat ik het zo zeggen, ik ken het niet!!
Dus de mijne is mooier, dat kent tenminste iedereen
Okay.. heb je al goed naar mijn logo's gekeken dan?? Durf het dan nog eens te zeggen over mijn logoquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.DevilMaycry.com < Playstatioin 2 spel
Dat iedereen het kent bestaat er ook een mogelijkheid dat het overhyped is en dat het zo overhyped is dat het gewoon gaar en slecht is
Ik een stuk of 10quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe! Nelly F kan er bij mij ook bij...RHCP, Rammstein, Anouk, Pink Floyd..weet ik wat allemaal.. ik heb zo'n 300 (allemaal echte!!) cd's in m'n kast staan! Genoeg keuze dus!
Maar deze ( <--) vind ik de leukste!
Ik heb er naar gekeken, en vind het allemaal bagger, behalve friendsquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Okay.. heb je al goed naar mijn logo's gekeken dan?? Durf het dan nog eens te zeggen over mijn logo
Vooruit over Wentworth mag je zeggen wat je wil...de rest niet![]()
Persoon uit een computerspelletje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry, maar nu zie ik het nog steeds niet!Laat ik het zo zeggen, ik ken het niet!!
Dus de mijne is mooier, dat kent tenminste iedereen
Jij leest niet helemaal meequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Persoon uit een computerspelletje.
Ja.. dat is wat anders. Jij vindt het bagger.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:26 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb er naar gekeken, en vind het allemaal bagger, behalve friends
*pakt meteen de kans om wat over Wentworth te zeggen*
Wentworth
Zoals EA. Marketingtechnisch vind ik het een superonderneming. Uitmelken wat uit te melken is, en mensen blijven het toch kopen, en ook nog if you can't beat them, buy themquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
www.DevilMaycry.com < Playstatioin 2 spel
Dat iedereen het kent bestaat er ook een mogelijkheid dat het overhyped is en dat het zo overhyped is dat het gewoon gaar en slecht is
Ik ben altijd een soort van "outsider" geweest. Qua kleren, qua muziek, qua "wat in is"quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja.. dat is wat anders. Jij vindt het bagger.
Maar.. als je naar de overall kijkt... staan de Stones toch niet echt bekend als bagger. Ook mensen die er niet van houden, geven toe dat het goede muziek is.
Je hoeft het niet mooi te vinden, maar dat maakt het nog niet slecht!![]()
Dit spel is niet uitgemolken, dit spel is the best in zijn genrequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zoals EA. Marketingtechnisch vind ik het een superonderneming. Uitmelken wat uit te melken is, en mensen blijven het toch kopen, en ook nog if you can't beat them, buy them![]()
Qua spellen, tja.. de kwaliteit wisselt![]()
oh wacht.. Hulde aan EA (ook namens mijn katten) vanwege de gewonnen Fifa zitzak op FOK!, want die slapen op de zitzak
Hooow, very nicequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef ETA het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe icon?? net ff gemaakt omdat ik me verveelde.........
Ja, maar dat is wéér wat anders!! Ik draag ook geen kleding van de H&M, omdat iedereen erin loopt. Maar hoe doe je dat met muziek? Je luistert geen euh, Beyoncé, omdat iedereen het luistert? Wat als je het gewoon leuk vindt?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben altijd een soort van "outsider" geweest. Qua kleren, qua muziek, qua "wat in is"
[..]
Duister! Maar wel gaafquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:29 schreef ETA het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe icon?? net ff gemaakt omdat ik me verveelde.........
Kan het niet allemaal volgen hoor, zo snel gaat het hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij leest niet helemaal meeKijk 2 posts van mij terug
Nee ook weer niet op die manier, ik luister hetgene wat veel mensen niet luisteren, ik vind dingen die veel mensen niet vinden, er zijn gewoon wat punten bij mij waarbij ik dat hebquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wéér wat anders!! Ik draag ook geen kleding van de H&M, omdat iedereen erin loopt. Maar hoe doe je dat met muziek? Je luistert geen euh, Beyoncé, omdat iedereen het luistert? Wat als je het gewoon leuk vindt?!
Maffe instelling...
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:31 schreef jslavenburg het volgende:
Dit spel is niet uitgemolken, dit spel is the best in zijn genre
maar de vraag wat is het?? ik weet het zelf niet eensquote:
prettige avondquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef ETA het volgende:
[..]
maar de vraag wat is het?? ik weet het zelf niet eens![]()
gradientje in photoshop, 3 smudges, 3 highlights en 3 stipjes....... en toen kwam dit eruit........ zag er wel stoer uit, dacht ik...... maar nu weet ik niet wat voor icon ik heb.........
6:38 nu........time to go hometot morgen iedereen
Haha! Het is idd niet duidelijk wat het voor moet stellen...maar dat maakt het juist weer gaaf!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:38 schreef ETA het volgende:
[..]
maar de vraag wat is het?? ik weet het zelf niet eens![]()
gradientje in photoshop, 3 smudges, 3 highlights en 3 stipjes....... en toen kwam dit eruit........ zag er wel stoer uit, dacht ik...... maar nu weet ik niet wat voor icon ik heb.........
6:38 nu........time to go hometot morgen iedereen
Hmm..ik kan zo minimaal 10 mensen uit mijn directe omgeving noemen die dezelfde muziek luisteren. Zo bijzonder is dat dus niet!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:37 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee ook weer niet op die manier, ik luister hetgene wat veel mensen niet luisteren, ik vind dingen die veel mensen niet vinden, er zijn gewoon wat punten bij mij waarbij ik dat heb
Ik luister Hardrock/Metal/Speedmetal, en ik vind alle pop (lees urban) muziek gaar, want het klinkt nergens naar, en het is niet mijn stijl
ik ben klaar sinds afgelopen maandag (25 juni) diploma heb ik volgende week donderdag (5 juli) toch maar ff bellen inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb sinds 21 juni klaar, en geen idee wanneer ik word uitgeschreven, misschien anders toch maar ff bellen
mooi laten staanquote:
doodsverwensing !quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting
Ooh nee, het is luisteren-of-je-krijgt-een-kogel-door-je-kop
We Are... The Donkey Rollersquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef PieterBas het volgende:
Donkey Rollers
*maakt doorsnee opmerking*quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:46 schreef PieterBas het volgende:
Mijn muzieksmaak is heel divers.
van the Arctic Monkeys tot Yogi Biomehanika en van the Kaiser Chiefs tot de Donkey Rollers, hangt een beetje van mijn stemming af..
Laatst nog eens een kijkje genomen in mijn cd-collectie, en kwam tot de conclusie dat ik niet echt heel stijl vast was
Ik kwam (happy) hardcore cd's tegen, een paar cd's van Eminem, een aantal van KoRn, Limp Bizkit, Linkin Park en Papa Roach, een flink aantal trance cd's, toen een tijdje in een soort van Coldplay/Radiohead periode en nu richting Arctic Monkey's/ Kaiser Chiefs en Snow Patrol
Ideaal voor in de autoquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*maakt doorsnee opmerking*
CD's zijn zo 2006
Ik heb 16GB aan muziek op mijn PC, daar niet van
Ik heb geen autoquote:
* PieterBas mompelt iets van 80GB en iets met MP3quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*maakt doorsnee opmerking*
CD's zijn zo 2006
Ik heb 16GB aan muziek op mijn PC, daar niet van
post fucked up, laat maar -.-'quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas mompelt iets van 80GB en iets met MP3![]()
Heb 2 auto's, rijbewijs en veeeeel cd'squote:Op woensdag 27 juni 2007 12:49 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb geen auto
En me rijbewijs ga ik binnenkort pas aan beginnen als het goed is
Ik heb wel een Creative Zen van 20GB
Skövdequote:
ja, ik weet hetquote:
ik bedoelde niet jou reactie he? ik wilde ook [ me ] doen, maar toen werd het helemaal bagger -.-'quote:
heel veel skøl!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Deansensitized het volgende:
Skøl!
ahaquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
ik bedoelde niet jou reactie he? ik wilde ook [ me ] doen, maar toen werd het helemaal bagger -.-'
Ik heb geen auto (wel een OV-kaartquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb 2 auto's, rijbewijs en veeeeel cd's
Over je muzieksmaakquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb geen auto (wel een OV-kaart)
Ik heb een rijbewijs (en een ruimvoldoende portie rijervaring)
Ik heb ook een boel cd's....
Waar gaat het over?
Over de gouden kooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb geen auto (wel een OV-kaart)
Ik heb een rijbewijs (en een ruimvoldoende portie rijervaring)
Ik heb ook een boel cd's....
Waar gaat het over?
Wauw, passen een appel én tomatensoep in één zakje?? Respect!quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:11 schreef jslavenburg het volgende:
* jslavenburg eet een appel en tomatensoep uit een zakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |