Relaxed! is er tenminste nog 1 iemand die ook doorgaat!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Tha_T het volgende:
Hmm. Ik ben vandaag net begonnen aan mijn stage. Lekker in de vakantie doorwerken en met kerst 3 weken vrij ofzo
![]()
.
Kun je mooi met Kuno dit topic vol spammenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Tha_T het volgende:
Hmm. Ik ben vandaag net begonnen aan mijn stage. Lekker in de vakantie doorwerken en met kerst 3 weken vrij ofzo
![]()
.
heb je daar wat op tegen?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je mooi met Kuno dit topic vol spammen![]()
ETA is toch ook al bijna klaar?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:00 schreef DaFan het volgende:
Lein helpt ook wel mee, en ETA [afbeelding]
Oh weet ik eigenlijk niet zeker. Maar tochquote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA is toch ook al bijna klaar? [afbeelding]
het is gemeubileerdquote:Op maandag 25 juni 2007 16:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Damn wat een luxe daar voor ¤ 330! Wel hopen dat je langer kunt blijven, lijkt me stom als je lekker bent gesettled en je moet weer weg. Wanneer trek je in, staan de Ikea meubels al klaar?![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 juni 2007 20:46 schreef miss-scofield het volgende:
IK HEB HET GEHAALD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yessss!!! Heb geen nagels meer over, maar dat was het waard! Presentatie ging lekker.. ik kon goed antwoord geven op de vragen die gesteld werden. Ben trots op mijzelf!!
Ben de eerste van mijn opleiding die het heeft gehaald...
Remcore, gefeliciteerd!! Goed joh!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkomquote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Tha_T het volgende:
![]()
.
nog tot eind augustus hequote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA is toch ook al bijna klaar? [afbeelding]
Absoluut niet kerelquote:Op maandag 25 juni 2007 21:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je daar wat op tegen? [afbeelding]
Whehe, weer zitten zuipen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:21 schreef Deansensitized het volgende:
Bier en Poolse wodka![]()
Gefeliciteerd miss!!
Goeiemorgen iedereen
Wees blij! Mijn laatste 3 weken zijn echt megadruk!!!! Cijfers invoeren...rapportvergaderingen.. sectievergaderingen.. nog meer vergaderingen!! Ondertussen ook nog les geven (terwijl lln al de eindtoets hebben gehad), omdat we te weinig uren maken volgens de inspectie!!quote:
Sjezus, je bent er maar druk mee!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wees blij! Mijn laatste 3 weken zijn echt megadruk!!!! Cijfers invoeren...rapportvergaderingen.. sectievergaderingen.. nog meer vergaderingen!! Ondertussen ook nog les geven (terwijl lln al de eindtoets hebben gehad), omdat we te weinig uren maken volgens de inspectie!!
Bluh, wil dat het 13 juli is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |