quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:24 schreef MichielPH het volgende:
Zeg Miss-Scofield, jij hebt vast die rekentoets ook gedaan en gehaald. Vond je die moeilijk?
doodsverwensing...!quote:
Scuzi! Had gewoon even niet opgelet, als ik had nagekeken dat je lerarenopleiding deed had ik het natuurlijk gevraagd..quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
NEEEE!!! Ik doe geen PABO!! Waarom snapt niemand het verschil??
PABO is voor basisonderwijs; Lerarenopleiding voor het middelbaar onderwijs!
Maar, anders had ik het natuurlijk gehaald![]()
![]()
Japie, Start De Wagen!!quote:
mooi manquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalBen net terug van gesprek bij Randstad en ze hebben mogelijk drie vacatures voor me, dus afwachten wat daar uit komt
Wat zeggie?? Zegt ie altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Mjah, d'r is weer hoop voor zowaar een goed seizoen misschien..![]()
Nieuwe avatar!![]()
quote:
spannund Lucquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allemaalBen net terug van gesprek bij Randstad en ze hebben mogelijk drie vacatures voor me, dus afwachten wat daar uit komt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Japie, Start De Wagen!!![]()
[..]
mooi manhopen dat het wat wordt
Hoop ik ook, zou wel mooi zijn als ik direct na mijn vakantie daar kan beginnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
spannund Luc![]()
Hoop voor je dat t wat wordt![]()
Oude tijden herlevenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat zeggie?? Zegt ie altijd![]()
''Kom, we gaan''. ''Wie wil er een banaan''
Om er zo maar 1 uit te gooien![]()
![]()
Zou idd tof zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoop ik ook, zou wel mooi zijn als ik direct na mijn vakantie daar kan beginnen
@all: Wanneer komt die meet er trouwens? Of komt die niet meer, want het is al bijna juli en dan moet ik mijn OV gaan inleveren
Whehe, geweldig hequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef Casual-T het volgende:
Ja of dat ze in dat huis in Nederland staan, bij het geheim van de schatkaart.. in 't begin..
De baron: "De kluis is hierboven. Stop."
B2: "Wie wil er een schop"
Vlugge Japie: "Neehee stommeling, de baas zegt STOP"
B2: "Oh wil de baas een schop? Dat kan". KLEDDERRR![]()
Baron: "Drommels!"![]()
hoeft begin/eind augustus toch pas?? dan stopt je StuFi en je inschrijving van de opleiding...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@all: Wanneer komt die meet er trouwens? Of komt die niet meer, want het is al bijna juli en dan moet ik mijn OV gaan inleveren
Neej joh, geloof dat je je OV in moet leveren 5 werkdagen nadat je je diploma hebt behaald. Weet t niet zeker thoquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeft begin/eind augustus toch pas?? dan stopt je StuFi en je inschrijving van de opleiding...
Oeh oeh oeh, gaat het over bassie en adriaan vandaag?quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:54 schreef Casual-T het volgende:
Ja of dat ze in dat huis in Nederland staan, bij het geheim van de schatkaart.. in 't begin..
De baron: "De kluis is hierboven. Stop."
B2: "Wie wil er een schop"
Vlugge Japie: "Neehee stommeling, de baas zegt STOP"
B2: "Oh wil de baas een schop? Dat kan". KLEDDERRR![]()
Baron: "Drommels!"![]()
Zie Casual zijn UIquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, gaat het over bassie en adriaan vandaag?dat waren mijn idolen toen ik nog een pupil was
Geeft niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:40 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Scuzi! Had gewoon even niet opgelet, als ik had nagekeken dat je lerarenopleiding deed had ik het natuurlijk gevraagd..
Sorry, hè!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeft begin/eind augustus toch pas?? dan stopt je StuFi en je inschrijving van de opleiding...
Ik dacht ook dat zodra je je diploma hebt dat je 5 werkdagen doorna je OV in moest leveren, maar ik kijk ff op de site, misschien word ik daar wijzer van en dan post ik het hier, zodat jullie het allemaal kunnen wetenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Neej joh, geloof dat je je OV in moet leveren 5 werkdagen nadat je je diploma hebt behaald. Weet t niet zeker tho![]()
Hah, jij ook hierquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geeft niet!
Het wordt me alleen zo vaak gevraagd.. en word er een beetje gek vanVeel mense kennen het verschil namelijk niet!
Waarvoor wilde je het weten
Of je het dus in 1 keer gehaald had. Ik heb gister 1 gemaakt en die haalde ik zonder te oefenen. ik vroeg me ook af of de mensen die het direct haalden, of zij het ook moeilijk vonden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geeft niet!
Het wordt me alleen zo vaak gevraagd.. en word er een beetje gek vanVeel mense kennen het verschil namelijk niet!
omdat PABO studenten niet goed kunnen rekenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Geeft niet!
Vandaar! Sorry, aan mij heb niks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Of je het dus in 1 keer gehaald had. Ik heb gister 1 gemaakt en die haalde ik zonder te oefenen. ik vroeg me ook af of de mensen die het direct haalden, of zij het ook moeilijk vonden.
ff wachten wat Luctor.et.Emergo vind op de site van IB-groep... als hij niks vind dan ga ik er vanmiddag maar een telefoontje aan wagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, geloof dat je je OV in moet leveren 5 werkdagen nadat je je diploma hebt behaald. Weet t niet zeker tho![]()
zie ook de sitequote:Algemeen
De algemene regel is: als je geen studiefinanciering meer hebt, dan moet je je OV-studentenkaart inleveren. Dit is het geval in de volgende situaties:
- je stopt met je studie
- je hebt je maximale studiefinancieringsduur verbruikt
- je verandert van inschrijvingsvorm waardoor je niet meer voltijd of duaal studeert, je schrijft je bijvoorbeeld in als extraneus
- je verdient in 2007 meer dan ¤ 10.630,74
breezah!quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet kinderachtig*
Maar duh mijnuh is feel betur!
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat zijn nogal wat uiteenlopende muziekkeuzes miss
Hehe, ik zie niet eens wat de jouwe moet voorstellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:13 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
*doet kinderachtig*
Maar duh mijnuh is feel betur!
Ik ben er wel bijquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en ik zit lekker volgend jaar een heel jaar in Zweden, dus de meeting plaats voor volgend jaar is al bekend! (voor de mannen onder ons dan...!)
dus ik lever 'em gewoon uiterlijk 6 juli in. Dan zit ik wel veilig. Ik heb alleen geen idee of de ib-groep ook weet dat ik mijn studie nu beëindigd heb en dat is dus geen lening meer hoef te ontvangenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de site van de ib-groep:
[..]
zie ook de site
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hehe, ik zie niet eens wat de jouwe moet voorstellen
mijn studie stopt op 31 augustus, dan eindigt mijn inschrijvingquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van de site van de ib-groep:
[..]
zie ook de site
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
en ik zit lekker volgend jaar een heel jaar in Zweden, dus de meeting plaats voor volgend jaar is al bekend! (voor de mannen onder ons dan...!)
Sorry, maar nu zie ik het nog steeds niet!quote:
ik heb sinds 21 juni klaar, en geen idee wanneer ik word uitgeschreven, misschien anders toch maar ff bellenquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn studie stopt op 31 augustus, dan eindigt mijn inschrijving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |